22006198 021

4 خصوصیت خطرناک زنانی که نباید با آنها ازدواج کرد

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(21 رای)
4 خصوصیت خطرناک زنانی که نباید با آنها ازدواج کرد

شاید برای شما هم پیش آمده باشد تا از خود بپرسید «با چه زنانی نباید ازدواج کرد؟» در این مقاله قصد داریم به 4 خصوصیت خطرناک زنانی که نباید با آنها ازدواج کرد بپردازیم. توجه داشته باشید که در بسیاری از موارد نقاب نامزد شما ممکن است باعث عدم تشخیص شما در مورد موارد زیر شود. پس بهتر است دقت خود را بیشتر کنید، از منطق خود استفاده کنید و صبور باشید تا همه چیز مشخص شود.

با چه زنانی نباید ازدواج کرد؟ 4 خصوصیت خطرناک

1. زنان پریشان حال

یکی از مهم ترین خطرات ازدواج، ازدواج با زنان پریشان حال است. پیش از آن سوالاتی که شما در ابتدا باید از خود بپرسید به این شکل است؛ آیا من می خواهم با یک ابر قهرمان ازدواج کنم؟ آیا نجات دادن زنان مشکل دار برای من جذاب است. پس بعد از این سوال ها باید از خود بپرسید، چرا او همیشه مشکل دارد؟ چرا همیشه اتفاق بدی برای او رخ می دهد؟ آیا ممکن است او به یک همسر وحشتناک برای من تبدیل شود؟ آیا من نسبت به او احساس ترحم می کنیم و این ترحم باعث ازدواج کردن من می شود؟

زنان پریشان

او نتوانسته است زندگی را با استفاده از مهارتهای خود رشد دهد. پس فقط به خاطر بسپارید اگر یک زن را از پریشانی نجات دهید، خود را دچار چالش خطرناکی کرده اید. از خود بپرسید که اگر لازم بود روی او حساب کنید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ پس این بار باید خود را نجات دهید زیرا او کمک کردن را بلد نیست. پس یک بار دیگر باید شخصی را نجات دهید ولی این بار آن شخص خودتان هستید. پس درجواب این سوال که با چه زنانی نباید ازدواج کرد، یکی همین مورد است. پس در نتیجه یکی از خصوصیات خطرناک زنانی که نباید با آنها ازدواج کرد همین است.

2. زنان اغواگر

معمولا زنان Supermodel زرق و برق دار هم هستند. آن ها شما را جذب خود می کند و شما حتی ممکن است هر کاری بکنید که فقط یک بار با آن ها قدم بزنید. شما پس از مدتی به راحتی از زیبایی او کور می شوید. معمولاً آن ها طغیان گر هستند، حالات غیر قابل پیش بینی دارند، یک روز آغوش می خواهند و روز دیگر سر شما را به دیوار می کوبند. آن ها ممکن است یک اختلال شخصیت واقعی مثل (مرزی یا خودشیفته) داشته باشند. آن ها حتی ممکن است که اختلال پیش از قاعدگی دیوانه کننده ای داشته باشند. اما این بهانه را گوش ندهید! شما باید خانم دیوانه و اغواگر را رها کنید و حتی برای فرار از او شماره خود را تغییر دهید. با این کار برد کرده اید، برای چند جلسه وارد فضای مشاوره پیش از ازدواج شوید تا راهنمایی بگیرید.

3. زن کنترل گر

زنان کنترل گر و رئیس می توانند شما را نابود کنند. آن ها تمام تصمیمات را می گیرد و وقتی سعی میکنید خود را وارد ماجرا کنید، شما را بیرون می کنند. زنان کنترل گر تصمیم می گیرند که کجا و با چه کسی بروید. او ممکن است شما را از دوستان صمیمی خود جدا کند. شما در بلند مدت مثل ربات او خواهید شد پس یک ویژگی بسیار خطرناک زنانی که نباید با آن ها ازدواج کرد همین است. شما حتی ممکن است تا حدی شروع به تغییر کنید که بعد از مدتی از خود بپرسید که آیا در رابطه اصلاً جایگاهی دارید. زیرا هیچ تصمیم گیری در زندگی با شما نیست. دوستان شما به طور قطع متوجه احساس بد شما نسبت به زندگی می شوند. آن ها احترام شما را از دست می دهند و شما را بی حوصله می بینند. پس وقت آن است که احترام خود را پس بگیرید و این زن را رها کنید یا درمان شوید.

4. زن وابسته

زنانی چسبناک و وابسته باید مرتباً از عشق خود اطمینان داشته باشند و همه چیز در رابطه جلوی چشمشان باشد. آن ها می خواهند از همه چیز حتی تماس های کاری شما تمام اطلاعات را داشته باشند. اگر با شما تماس بگیرند یا به شما پیامک بزنند و شما فوراً جواب ندهید، او دچار اضطراب می شود. هر شب میتواند گریه کند و نگران این باشد که شما او را رها کنید. هیچ راهی برای شما وجود ندارد که بتوانید به این شخص احساس امنیت بدهید و ممکن است در تلاش برای این مسیر خسته شوید.

زنان وابسته

با چه زنانی نباید ازدواج کنیم؟

  • زنانی که پر توقع هستند و انتظار دارند که تمام نیازهایشان به سرعت برطرف شود.
  • زنانی که قدردانی نمی کنند و همواره محبت ها و لطف های شما را به چشم وظیفه می بینند.
  • زنانی که مسئولیت پذیر نیستند و از عهده کوچک ترین کارها هم بر نمی آیند.
  • زنانی که به شما و ارزش هایتان بی احترامی می کنند.
  • زنانی که بیش از حد به خانواده خود وابسته هستند.
  • زنانی که از کاه کوه می سازند و مشکلات کوچک را بسیار بزرگ جلوه می دهند.

5 ویژگی وحشتناک زنان برای ازدواج

ازدواج با یک نفر یکی از بزرگترین تصمیمات زندگی شماست و عاقلانه است که در انتخاب های خود دقت کنید. قرار ملاقات یا روابط اگر عاقلانه انجام نشود می تواند بسیار مشکل زا باشد. اگر مراقب نباشید با چه کسی می خواهید ازدواج کنید در نهایت با شخص اشتباهی روبرو میشوید. برخلاف جدایی در رابطه، طلاق و خارج جدن از زندگی زناشویی آسان نیست. این نه تنها شامل استرس عاطفی، بلکه مشکلات مالی و حقوقی نیز می شود. بنابراین، همیشه بهتر است مطمئن شوید که با فرد مناسبی ازدواج می کنید.

اگر به دنبال یک تعهد مادام العمر با یک زن هستید، مطمئن شوید که انتخاب های خود را عاقلانه انجام می دهید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که بفهمید زن یکی از این پنج ویژگی را دارد یا خیر. اگر بله، باید تجدید نظر کنید. این 6 مورد را به به

1. کسی که اغلب دروغ می گوید

اگر قرار یا نامزد شما به طور مداوم در مورد چیزهایی دروغ می گوید، قبل از اینکه تصمیم بگیرید با او ازدواج کنید، باید 10 بار فکر کنید. شما نمی خواهید در ازدواجی باشید که مدام به شما دروغ می گویند.

2. مادی گرا

خوب، دوست داشتن چیزهای مادی ایرادی ندارد. با این حال، اگر دختری تنها به این دلیل با شما همراه است که او را با هدایا زادی می دهید، شاید وقت آن رسیده است که به این فکر کنید که می خواهید رابطه را به کجا ببرید. اگر نامزد شما دائماً در مورد گرفتن هدایای خود، خرید برای او، بردن او به شام های شیک و در دسترس نبودن در زمانی که از نظر عاطفی به او نیاز دارید صحبت می کند، پس این از آن دسته زنانی است که نباید با آنها ازدواج کنید قرار دهید.

3. بی احترامی

دخترتان را برای قرار ملاقات بیرون ببرید و فقط به رفتار او با کارکنان هتل و سایر افراد توجه کنید. اگر او به آنها بی احترامی کند، در آینده به شما نیز بی احترامی خواهد کرد. شما می خواهید با زنی ازدواج کنید که به شما، خانواده و دوستانتان احترام بگذارد. بنابراین، قبل از انتخاب خود، مطمئن شوید که او نسبت به افراد یا چیزهایی که دوست دارید بی احترامی نمی کند.

4. ناامن

یک زن ناامن میتواند زندگی شما را به جهنم تبدیل کند. او چیزهای کوچک را بزرگ و پیچیده جلوه می دهد. او بی وقفه با شما تماس می گیرد و پیام می دهد تا بفهمد در حال چه کاری هستید. یک زن ناامن از داشتن دوستانی از جنس مخالف قدردانی نخواهد کرد. همچنین در چنین رابطه ای نمی توان انتظار اعتماد داشت. بنابراین پیشنهاد می شود با زن ناامن ازدواج نکنید.

5. آنکه همیشه تلخ است

آیا می دانید چه نوع زنانی از احمقانه ترین چیزها عصبانی می شوند، آن هایی که نمی توانند شوخی ها را تحمل کنند و هرازگاهی دست و پا بزنند!! مردها باید از این گونه زنان دوری کنند. شاید دلیلی وجود داشته باشد که او اینگونه رفتار می کند، مانند گذشته بد یا چیز دیگری. با این حال، کنار آمدن با یک زن تلخ دشوار است.

اگر به دنبال یک تعهد مادام العمر با دختر رویاهای خود هستید، مطمئن شوید که او هیچ یک از ویژگی های ذکر شده در بالا را ندارد.

نکته

اگر با هر یک از این نوع زنان روبرو هستید، بسیار مهم است که تأثیر این شخص بر زندگی خود را در نظر بگیرید. این زنان می توانند برای رفاه و خوشبختی شما فاجعه بار باشند.

آیا می خواهید این زن، مادر فرزندان شما باشد؟ پس فهمیدیم که با چه زنانی نباید ازدواج کرد.

منبع: liveabout.com

نظرات کاربران:
رضا
پاسخ به این نظر
1402/10/18

سلام من یک سال به خانمی دررابطه بودم و خیلی دوستش داشتم با هم ازدواج کردیم الان 6ماهه اما ایشون مدام درجمع با من رفتاربدی داره مخصوصا جلوی خانوادم اوایل فکرمیکردممنظوری نداره اما به مرور با اینکه ذکر دادم باز تکرار میشه و این موضوع باعث میشه ما هرجا میخوایم بریم من استرس داشته باشم و اغلب مهمانی هارو به بهانه کار کنسل کنم لطفا راهنماییم کنید

0 0
امیر
پاسخ به این نظر
1402/8/30

سلام من یک ساله با کسی که عاشقش بودم ازدواج کردم اما اصلا به من اعتماد نداره و مدام گوشی همراه منو چک میکنه و حتی اجازه نمیده با دوستام یک ساعت برم‌ پیاده روی از طرفی خیلی ام دوسش دارم و نمیدونم باید چه کار کنم

0 2
افزودن نظر:
captcha


تست های آنلاینتست آنلاین
آدرس مکثآدرس
تلفن مکث
رزرو آنلاین وقترزرو وقت
تماس با واتس اپواتس اپ