22006198 021

4 خصوصیت خطرناک مردانی که نباید با آنها ازدواج کرد

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(27 رای)
4 خصوصیت خطرناک مردانی که نباید با آنها ازدواج کرد

شاید برای شما هم پیش آمده باشد تا از خود بپرسید «با چه مردانی نباید ازدواج کرد؟» در این مقاله قصد داریم به شناخت 4 خصوصیت خطرناک مردانی که نباید با آن ها ازدواج کرد بپردازیم. در ادامه به این موضوعات نیز می پردازیم. (ازدواج با مرد احساساتی چه مزایا و معایبی دارد؟ و اینکه ازدواج با مرد خود شیفته چگونه است؟).

4 خصوصیت خطرناک مردانی که نباید با آن ها ازدواج کرد

1. افرادی که همیشه شکست می خورند

بله مردانی که همیشه شکست می خورند حتما مشکلی در مهارت ها یا شخصیتشان وجود دارد. پس ازدواج با مردانی خطرناک است که همیشه شکست می خورند. این چنین است که شما باید از خود بپرسید که چرا او همیشه شکست می خورد. آیا او از کارش متنفر است؟ آیا او تمام پول خود را صرف چیزهای ناخوشایند می کند؟ آیا او قمارباز است؟ شاید فردی باشد که ریسک های بزرگی می کند. در هر صورت، شما احتمالاً نمی خواهید با شخصی ازدواج کنید که نمی تواند پول خود را نگه دارد و باعث پیشرفت زندگی شود. ازدواج با شخصی که از نظر اقتصادی پایدار است و فردی باهوش است به نفع زندگی و آینده شماست. البته اشتباه نکنید این بدان معنا نیست که شما فقط باید با «پولدارها» ازدواج کنید.

مردانی که همیشه شکست می خورند

اگر مرد مورد نظر شما اکنون نتواند مشکلات خود را حل کند پس در آینده هم نمی تواند و پس از ازدواج هم قادر به انجام کارهای زیادی نخواهد بود. در مشاوره پیش از ازدواج شما متوجه می شوید که قبل از اینکه تصمیم بگیرید و در مورد کسی جدی شوید، بسیار مهم است که نگاه کنید چگونه آن مرد در حال حاضر با پول خود می تواند خودش را اداره کند.

2. پسر وابسته به مادر

یکی دیگر از خصوصیت خطرناک مردانی که نباید با آن ها ازدواج کرد، درست نیست که شما با یک پسر وابسته به مادر یا پدر ازدواج کنید. زیرا همیشه و در طول زندگی در حال رقابت با مادر او یا وابسته به نظرات شغلی پدر او خواهید بود. او همیشه شما را با مادرش مقایسه می کند، که از نظر او هیچ اشتباهی نمی تواند انجام دهد. از شما انتظار می رود که لباس هایش را جمع کنید و دقیقاً مانند مادرش این کار را انجام دهید. یک پسر وابسته به مادر عادت دارد که از او مراقبت کنید و انتظار آن را نه تنها از مادرش بلکه از نامزد یا همسرش نیز دارد.

او احتمالاً در زندگی خود هرگز کارهای زیادی نکرده است. نمی داند زندگی چگونه است و قصد ندارد در آینده کارهای خاصی را انجام دهد. هرگز با مردی ازدواج نکنید که نمی داند چگونه خانه اش را تمیز کند. پسر وابسته به مادر پس از مشاجره با شما در مورد مشکل از بحث و گفتگو با مادرش دریغ نمی کند که همین موضوع دخالت مادر را در زندگی شما ایجاد می کند.

3. مرد همیشه افسرده

بعضی افراد همیشه ناراضی و افسرده هستند. مهم نیست که چه اتفاقی می افتد، آن ها همیشه چیزی را برای شکایت پیدا می کنند. اگر فردی که با او ملاقات می کنید همیشه افسرده است، اگر می خواهید یک ازدواج سعادتمندانه داشته باشید، تصور هوشمندانه ای نیست که با او ازدواج کنید. یک پسر افسرده ممکن است اکنون و در آینده از همه چیز ناراضی باشد، اما بیشتر اوقات، شما مجبور به گوش دادن به اعتقادات مداوم او از شکایت و سرزنش مداوم او از دیگران هستید. او به احتمال زیاد اقدام زیادی برای تغییر آنچه دوست ندارد انجام نخواهد داد. کسی که دوست دارد شکایت کند، تغییراتی در خودش در جهت رشد ایجاد نخواهد کرد، پس این فرد به هیچ وجه شوهر ایده آلی نیست.

4. مرد فریبکار

و آخرین خصوصیت خطرناک مردانی که نباید با آن ها ازدواج کرد و بسیار مهم است. مردی که از فریب دادن برای آنچه که می خواهد بدست آورد استفاده می کند، مرد مناسبی برای ازدواج نیست. حتی اگر او این کار را در رابطه با کار و دوستانش انجام دهد. این واقعیت که او مهارت های فریبکاری دارد و مایل است در هنگام نیاز از آن ها استفاده کند نشانه بسیار بدی است. مشکلی که در مورد فریبکاری وجود دارد این است که شما دقیقاً همان چیزی را که می خواهید به آن ها می دهید یا مطمئناً خشم آن ها را متحمل می شوید. شما در آخر مسیر ازدواج مجبور هستید آگاهانه گول بخورید تا او را خوشحال کنید تا زندگی خود را حفظ کنید. این مورد اصلاً راهی برای زندگی سالم نیست. اگر از قبل به یک مشاوره پیش از ازدواج مراجعه کنید، می توانید این موضوع را بهتر درک کنید.

مرد فریبکار

چند ویژگی دیگر از مردانی که نباید با آن ها ازدواج کرد

  • دائما به شما شک دارد و سعی در کنترل کردن همه جنبه های زندگی شما دارد.
  • الکل، سیگار یا مواد مخدر مصرف می کند.
  • پرخاشگر است و به سرعت عصبانی می شود و سعی می کند با عصبانیت خودش شرایط را به نفع خود تغییر دهد.
  • دلایلی که شما را انتخاب کرده است صرفا ظاهری است.
  • حمایتگر نیست و سعی دارد مانع پیشرفت شما شود.
  • مسائل خصوصی رابطه شما را برای دیگران بازگو می کند.

نکته

اگر با هر یک از این نوع مردان آشنا شدید، مهم است که تأثیر این شخص را در زندگیتان در نظر بگیرید. این خصوصیات شخصیتی می تواند برای سعادت شما فاجعه بار باشد. پس احساسات خود را مدیریت کنید. همیشه این سوال ها را از خود بپرسید، آیا اگر با او ازدواج کنید، زندگی شما بهتر خواهد شد؟ اگر نه، صبر کنید زیرا هنوز زمان وجود دارد! با این مردان نباید ازدواج کرد.

منبع: liveabout.com

نظرات کاربران:
شقایق
پاسخ به این نظر
1402/10/20

سلام من مدتیه با اقایی اشنا شدم و با هم قراره ازدواج داریم خیلی من رو دوست داره ظاهرا و خیلی قربون صدقه میره اما گاهی یه خطاهایی میکنه و باز با این شیوه من رو راضی میکنه احساس میکنم ادم فریبکاریه کمی درباره تصمیمم شک دارم چطورمیتونم مطمین بشم؟

0 0
Daryush
پاسخ به این نظر
1400/9/6

با همه موارد موافقم اما مردی که نه اهل دود باشه نه مشروب تو عصر امروز خیلی نا متعارف هست و خوده این پاستوریزه بودنش می تونه نگران کننده تر باشه! چرا که طبیعت آدمی گرایش به شناخته, پس همین امر می تونه باعث شه که از ی جایی تصمیم بگیره تجربه شون کنه! {هیچکس از شکم مادر با عادت به چیزی دنیا نمیاد} به این خاطر هم که تو این زمینه تجربه نداره, امکان سقوطش بسیار بیشتر از کسی هست که می دونه چیکار می کنه. پس بهتره شناخت عمیقی از چرای مصرف یا عدم تجربه ش داشته باشید و ببینید نگاه و میزان اهمیتش به این موضوعات در چه سطحی هست.جدا از همه این موضوعات هم اول به جهان درونی و شخصیت و ساختاره خودتون نگاه کنید. چون خوب و بده هر عمل, وابسته به نگاهِ شما در مرحله ی اول و ظرفیت و نگرش جفتتون به داستان ها تعریف میشه. چون شما جفتِ هم میشید, نه خانواده یا مشاور و ..

3 14
فاطمه احمدی
پاسخ به این نظر
1400/6/25

یکی دیگه از چیزای خیلی بد خسیس بودنه مردای خسیس واقعا تو مخن و خودشون پر توقعن اما از طرف مقابل انتظار دارن هیچی نخاد . دوست من وضع مالی شوهرش توپ بود اما ارزو به دلش موند یه مسافرت بره یا خرید زیاد بره چون شوهرش میگفت همه اینا ولخرجیه و پولاشو فقط زمین و خونه میخرید که خرج نشه

11 4
یاشا
پاسخ به این نظر
1400/1/12

من فکر نمی کنم این خصوصیات نامناسب بودن مردی رو نشون بده . دامادمون با اینکه خیلی به مادش وابسته هست اما جونشو برای خواهرم میده

16 9
فتانه
پاسخ به این نظر
1399/7/22

پیام امشب من به مردی که از سال ۹۱ پیوسته برای نگه داشتن من تا حتی امشب که ۹۹/۷/۲۱ است به ساعت۲۳:۳۹ تلاش کرده. پس از خواندن مقاله شما: با چه مردانی نباید ازدواج کرد! ۴_مردی که فریب میدهد: باهم بخوانیم: "با وجود اینکه سنت بالا رفته، اما هنوز مثل بچه ۵ ساله، به بازی قایم موشک، و دروغ بافیهای کودکانه علاقمندی! بزرگ شو محمد غض..ری! بزرگ شو!" متاسفم که غم سنگین دلم را با شما تقسیم کردم! خواستم بگم به این بازی کثیفش خاتمه خواهم داد، و شاید در پیام بعدی شما رو در خوشحالیم شریک کنم! سپاس از آگاهی سازی شما!!!

7 7
مونا
پاسخ به این نظر
1399/1/8

سلام خسته نباشین یه سوال داشتم من با یه اقای 1 ساله دوستم و قرار ازدواج کنیم. اوایل خیلی غیرتی بود و من دوست داشتم ولی الان جوری شده که حس میکنم بیشتر شکاک شده با این که من کاری نکردم. خیلی بدبین شده به همه و حاضر نیست با من جایی بیاد. خواستم بدونم چرا اینجوری شده و ایا بعد از ازدواج بهتر میشه؟!

7 14
افزودن نظر:
captcha


تست های آنلاینتست آنلاین
آدرس مکثآدرس
تلفن مکث
رزرو آنلاین وقترزرو وقت
تماس با واتس اپواتس اپ