22006198 021

روانشناسی ازدواج برای مهاجرت

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(5 رای)
روانشناسی ازدواج برای مهاجرت

مهاجرت برای ازدواج یکی از اقداماتی است که امروزه باعث شده است افراد بسیار زیادی برای گرفتن ویزای اقامت به آن روی بیاورند. اما ما در این مقاله به روانشناسی ازدواج برای مهاجرت خواهیم پرداخت و توضیحاتی در مورد روند کلی ازدواج برای مهاجرت. این روش یک روش نسبتاً جدید برای دریافت اقامت می باشد و قوانین خاص خودش را دارد. توجه نمایید که همانطور که از نام این روش پیداست، در ازدواج برای مهاجرت شما باید با یک فردی که تبعه اصلی کشور مقصد شما می باشد ارتباط بگیرید و با او ازدواج کنید. تنها در این صورت می باشد که کشور مقصد میتواند به شما تابعیت بدهد و شما را به عنوان یک شهروند عادی از آن کشور بشناسد. اما نکته ای که در این مقاله ما با آن کار داریم روانشناسی ازدواج برای مهاجرت است، این که چه پیامدهای روحی و روانی می تواند برای افراد داشته باشد.

متخصص روانشناسی برای مهاجرت

در تمام موارد بالا چالش های بسیار زیادی رو به روی شما قرار گرفته است. که به صورت کلی میتواند پیامد هایی را به همراه داشته باشد، مانند موارد زیر که هر کدام را به صورت اختصاصی میتوانید مطالعه بفرمائید.

در نظر داشته باشید که اعوامل مختلفی میتواند باعث افسردگی شود. مانند ناتوانی برای رسیدن به اهداف مورد نظر. در نظر داشته باشدی که اگر شما توانمندی ها و شخصیت خود را نشناسید نمیتوایند، عملکرد مناسبی در مهاجرت و زندگی در آن کشور داشته باشید.

چالش های مهاجرت

به طور کلی بسیاری از کشورهایی که در زمینه ازدواج برای مهاجرت فعالیت می کنند قوانین سختگیرانه ای را برای فهمیدن حقیقی بودن ازدواج دارند و می توانند متوجه شوند که ازدواج شما صوری می باشد یا خیر. به هر حال اگر شما قصد ازدواج برای مهاجرت را دارید باید تمام تلاش خودتان را بکنید که به همه قوانینی که در این زمینه وجود دارند دقت و توجه کافی داشته باشید و با مسئولینی که در این زمینه فعالیت می کنند همکاری کامل داشته باشید تا بتوانید در نهایت ویزای خود را دریافت کنید و به راحتی و بدون هیچگونه مشکلی در کشور موردنظر خودتان زندگی کنید.

توجه نمایید که در همه کشورها قوانین ازدواج برای مهاجرت یکی نمیباشند و شما باید با توجه به قوانین کشور مقصد خودتان برای مهاجرت اقدام کنید. همچنین در کشور جهان نیز قوانین خاصی برای این کار وجود دارد. به طور کلی شما حتماً قبل از اقدام ازدواج برای مهاجرت باید سعی کنید که قوانین کشور خود و قوانین کشور مقصد را به خوبی بشناسید تا متوجه شوید که آیا می توانید شرایط مورد نظر را داشته باشید یا خیر.

روانشناسی ازدواج برای مهاجرت

توجه نمایید که هرگونه بی دقتی در این زمینه می تواند مشکلات جبران ناپذیری را با خود برای شما به همراه داشته باشد.

عوارض روانشناختی ازدواج برای مهاجرت (ازدواج فیک):

  • سو استفاده جنسی و روحی
  • آسیبهای روانتنی
  • افسردگی پس از مهاجرت
  • تنش و اضطراب در فرآیند این کار
  • شکل گیری تروما و اختلال PTSD
  • مواجهه با رویای خیابی

پس سعی کنید که حتماً در زمینه ازدواج برای مهاجرت اطلاعات جامع و کاملی به دست بیاورید و بی گدار به آب نزنید. به هر حال اگر میخواهید بیشتر در این رابطه بدانید، ما را تا انتهای مطلب همراهی کنید.

نکاتی در رابطه با ازدواج برای مهاجرت

آیا ازدواج برای مهاجرت کار عاقلانه ای است؟

پیشتر ما به این نکته اشاره کردیم که اگر شما قصد ازدواج برای مهاجرت را دارید باید حتماً سعی کنید که قوانینی که در این زمینه وجود دارد را به خوبی بشناسید تا بتوانید بدون هیچگونه مشکلی از این طریق مهاجرت کنید. توجه کنید که مهاجرت معمولاً در شرایطی پیش می آید که افراد به دنبال رفاه بیشتر در زندگی خودشان می باشند. بسیاری از افراد فکر میکنند که میتوانند با مهاجرت فرصت های از دسترفته خودشان را بازپس گیرند و به زندگی بهتری دست پیدا کنند. به هر حال این عقیده ممکن است عقیده درستی باشد و افراد بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند.

ازدواج برای مهاجرت نیز یکی دیگر از این روش ها می باشد شما می توانید با استفاده از این قانون که در برخی از کشورها وضع شده است به کشور مورد نظر خودتان مهاجرت کنید و درخواست زندگی در آن کشور ها را بدهید. توجه نمایید که ازدواج برای مهاجرت دارای قوانین گوناگونی است.

برای مثال شما تنها زمانی میتوانید از این روش استفاده کنید که عقد شما حقیقی باشد و بررسی مدارک مورد نظر در رابطه با ازدواج شما بدون هیچگونه مشکلی به فرجام برسد. بعد از اینکه حقیقی بودن عقد شما مشخص شد ممکن است که از شما مدارک گوناگون و متفاوتی درخواست شود که شما می توانید با ارائه این مدارک حسن نیت خودتان را نشان دهید و در صورت تایید شدن مدارکتان میتوانید اقامت آن کشور را داشته باشید. به هر حال ازدواج برای مهاجرت تنها در برخی از کشورها پذیرفته شده است که ما در ادامه لیست این کشورها را برای شما آورده ایم.

لیست کشورهایی که از طریق ازدواج تابعیت می دهند

توجه نمایید که همه کشورها دارای قوانین ازدواج برای تابعیت نمی باشند و تنها در برخی از کشورها شما می توانید با ازدواج تابعیت کشور مقصد را بگیرید. پس شما تنها زمانی می توانید از ازدواج برای مهاجرت استفاده کنید که کشوری که مقصد موردنظر شماست در لیست کشورهای پذیرنده این قانون قرار داشته باشد. توجه نمایید که قانون ازدواج برای مهاجرت، قانونی بین المللی می باشد که در بسیاری از مجامع تایید شده است اما تمامی کشورها این قانون را قبول ندارند و هنوز از قوانین قدیمی خودشان برای دادن تابعیت استفاده میکند.

کشورهایی که از قانون ازدواج برای مهاجرت پیروی می کنند و در آن روانشناس ایرانی وجود دارد شامل کانادا، آمریکا، فرانسه، ایتالیا، انگلستان، استرالیا، روسیه، اتریش، سوئیس، و سوئد میشوند. این کشورها جزء آن دسته از کشورهایی هستند که میتوانند بهعنوان کشور مقصد شما انتخاب شوند و شما می توانید با استفاده از ازدواج برای مهاجرت به راحتی و بدون هیچگونه مشکلی تابعیت این کشورها را دریافت کنید. درست است که این کشورها می تواند تابعیت را به شما بدهد اما هر کدام از آنها قوانین خاص و مدارک مختلفی برای تایید تابعیت شما درخواست می کنند که شما باید با تحقیق، مدارک خود در این زمینه را تهیه کنید.

برای اخذ ویزای ازدواج برای مهاجرت به چه مدارکی نیاز داریم؟

توجه نمایید که بهطور کلی برای اخذ ویزا در زمینه ازدواج برای مهاجرت به سه دسته مدرک نیاز دارید که می توانید با تهیه این مدارک در نهایت ویزای خودتان را دریافت کنید و به عنوان شهروند کشور مورد نظر خودتان شناخته شوید.

  • دسته اول مدارک شامل انواع مختلف مدارک هویتی می باشد. مدارک هویتی شما در کشوری که شما در آن به دنیا آمده اید تقاضا میشود. شما در این زمینه باید شناسنامه، کارت های اقامت، کارتملی و سایر مدارک شناسایی را ارائه کنید.
  • دسته دوم مدارک جز آن دسته از مدارکی هستند که می توانند تمکن مالی شما را نشان دهد. شما باید لیست کاملی از حساب های بانکی، فیش های حقوقی خودتان و انواع مختلف سند هایی که به نام شما می باشد را ارائه کنید تا نشان داده شود که شرایط مالی شما در چه حالی است که آیا شما مستقل هستید یا خیر.
  • دسته سوم مدارکی می باشند که نشان از حقیقی بودن ازدواج شما دارند. این دسته از مدارک از مهمترین مدارکی می باشند که در زمینه ازدواج برای مهاجرت مورد نیاز هستند. توجه نمایید که شما در این زمینه باید مسئولین کشور مقصد را تماماً در جریان ارتباط لحظه به لحظه خود با همسرتان قرار دهید تا آنها صحت ازدواج شما را تایید کنند تا شما بتوانید در نهایت ویزای خود را دریافت کنید.

ازدواج برای مهاجرت

متخصص روانشناسی برای مهاجرت

در تمام موارد بالا چالش های بسیار زیادی رو به روی شما قرار گرفته است. که به صورت کلی میتواند پیامد هایی منفی و مثبتی را به همراه داشته باشد، مانند موارد زیر که هر کدام را به صورت اختصاصی می توانید مطالعه بفرمائید.

در نظر داشته باشید که اعوامل مختلفی میتواند باعث افسردگی شود. مانند ناتوانی برای رسیدن به اهداف مورد نظر. همچنین اگر شما توانمندی ها و شخصیت خود را نشناسید نمیتوایند، عملکرد مناسبی در مهاجرت و زندگی در آن کشور داشته باشید.

به طور کلی بسیاری از کشورهایی که در زمینه ازدواج برای مهاجرت فعالیت می کنند قوانین سختگیرانه ای را برای فهمیدن حقیقی بودن ازدواج دارند و می توانند متوجه شوند که ازدواج شما صوری میباشد یا خیر. به هر حال اگر شما قصد ازدواج برای مهاجرت را دارید باید تمام تلاش خودتان را بکنید که به همه قوانینی که در این زمینه وجود دارند دقت و توجه کافی داشته باشید و با مسئولینی که در این زمینه فعالیت می کنند همکاری کامل داشته باشید تا بتوانید در نهایت ویزای خود را دریافت کنید و به راحتی و بدون هیچگونه مشکلی در کشور موردنظر خودتان زندگی کنید.

نظرات کاربران:
shima
پاسخ به این نظر
1400/8/18

سلام من واقعا متوجه این موضوع نمیشم که چرا بعضیا به هر دری میزنن برای مهاجرت کردن!! واقعا اینو قبول دارم که شاید دوست داشته باشن برن یا از شرایط راضی نباشن ولی واقعا شرایط اونقدر هم بد نیست که همچین ریسک بزرگی بکنی برای اینکه مهاجرت کنی من فکر میکنم یسری ها انگار به جز رفتن چیز دیگه رو نمیبینن و خیلی احساساتی به قضیه نگاه میکنن و خطرهارو در نظر نمیگیرن واقعا خیلی ریسک بزرگیه

0 0
مانیا
پاسخ به این نظر
1400/6/24

بدترین اشتباه دنیاست یکی از دوستان من این کارو کرد و جوری اذیت شد و ضربه خورد که از هرچی مرد هست فراریه چون طرفش ادم خوبی نبود وو خیلی اذیتش کرد و ازش سواستفاده کرد و بعد هم تهدیدش میکرد و ازش جدا نمیشد مهاجرت اصلا ارزش این مدل ازدواجو نداره بنظر من خیلی کار اشتباهیه

0 0
mahya
1400/7/3

وای چقدر با خوندن پیام شما جا خوردم و ترسیدم! چون یچیزی بود که داشتم بهش فکر میکردم یعنی واقعا ممکنه همچین اتفاقی بیفته؟؟؟ اما مشکل اینجاست وقتی واقعا قصد رفتن داشته باشیم باید چیکار کنیم؟ من چند ساله انلاین یه اقای خارجی رو میشناسم و باهم صحبت کرده بودیم که همین کارو بکنیم

0 0
افزودن نظر:
captcha


تست های آنلاینتست آنلاین
آدرس مکثآدرس
تلفن مکث
رزرو آنلاین وقترزرو وقت
تماس با واتس اپواتس اپ