22006198 021

روش استارت استاپ برای جلوگیری از زود انزالی

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(27 رای)
روش استارت استاپ برای جلوگیری از زود انزالی

یکی از روش های غیر دارویی تاثیر گذار و مؤثر در زمینه مشکلات جنسی، روش استارت استاپ برای جلوگیری از زود انزالی و روش مسترز و جانسون برای زود انزالی می باشد. بدون تردید، زود انزالی به عنوان یکی از مشکلات جنسی رایج در مردان، بر سطح کیفی روابط زناشویی تاثیر مستقیم از خود برجای می گذارد.

پیشنهاد می کنیم انجام دهید: تست آنلاین شخصیت جنسی

در بسیاری مواقع آقایان به منظور رهایی از مشکل زود انزالی، استفاده از انواع داروها و اسپری ها را در دستور کار قرار می دهند. غافل از اینکه مصرف خودسرانه و غیر اصولی این قرص ها در طولانی مدت، سبب ایجاد مشکلات و عوارض جدی برای مصرف کننده آن می شود. از آنجایی که نارضایتی جنسی از جمله چالش ها و مشکلات رایج در زندگی زناشویی محسوب می گردد، زود انزالی نقش بارز و پر رنگی را در به وجود آوردن نارضایتی جنسی عهده دار می باشد. در این زمینه باید خاطر نشان کرد که در اغلب موارد زود انزالی نشأت گرفته از مسائل عصبی، روانی و فیزیولوژیک می باشد. روش استارت استاپ برای جلوگیری از زود انزالی

برای حل و درمان این مشکل راهکارهای درمانی زیادی نظیر روش های درمانی یا غیر درمانی ارائه می شود. بر همین اساس، از جمله روش های مؤثر در این زمینه، روش استارت استاپ برای جلوگیری از زود انزالی به شمار می رود.

علت زود انزالی چیست؟

زود انزالی می تواند روانی و یا بیولوژیکی باشد و می تواند به دلیل حساسیت بیش از حد پوست ناحیه تناسلی، رفلکس های بیش فعال، برانگیختگی شدید یا فعالیت جنسی کم تعداد باشد. عوامل دیگر عبارت اند از ژنتیک، احساس گناه، ترس، اضطراب عملکرد، التهاب و یا عفونت پروستات یا مجرای ادرار و همچنین می تواند به مصرف الکل یا مواد دیگر مرتبط باشد. زود انزالی در 30 درصد از مردان رخ می دهد.

روش استارت استاپ برای جلوگیری از زود انزالی

بدون تردید، روش استارت استاپ برای جلوگیری از زود انزالی، یک گزینه کاربردی و کارآمد به شمار می آید. از آنجایی که روش های دارویی ممکن است سلامت فرد را در معرض تهدید قرار دهد، روش ها، تمرین های و تکنیک های طبیعی مانند روش استارت استاپ و روش مسترز و جانسون برای جلوگیری از زود انزالی در این زمینه می تواند بیش از پیش مورد نظر واقع شود.

استفاده از روش استارت استاپ برای جلوگیری از زود انزالی، ضمن پیشگیری از سوق پیدا کردن فرد به سمت مصرف بی رویه انواع قرص ها، اضطراب و استرس های روانی ناشی از زود انزالی را نیز به میزان قابل توجهی برطرف می سازد.

بدون تردید، معضلات روحی نظیر هیجان، استرس و اضطراب های روانی، در بروز مشکل زود انزالی بسیار تاثیر گذار و مؤثر می باشد. از آنجایی که بسیاری افراد با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند، برای درمان و حل این نوع مشکلات جنسی باید اقدامات مقتضی و لازم را به کار ببندند. چرا که در صورت عدم توجه به این مسئله علاوه بر ایجاد نارضایتی جنسی، زندگی مشترک فرد را نیز بشدت تحت شعاع خود قرار می دهد.

از سوی دیگر، مردان به سبب خجالت کشیدن از ابراز مشکل زود انزالی، بجای مراجعه به پزشک متخصص یا سکس تراپیست به منظور درمان آن، به سمت استفاده از مواد مخدری مانند تریاک، شیره، تراکادول و متادون یا مصرف بی رویه قرص های اعصاب روی می آورند. در چنین شرایطی، استفاده از روش استارت استاپ برای جلوگیری از زود انزالی، یک راهکار درمانی مناسب و مثمر ثمر به حساب می آید.

روش استارت استاپ

طریقه انجام روش استارت استاپ برای جلوگیری از زود انزالی

روش استارت استاپ برای جلوگیری از زود انزالی، به صورت یک شیوه آمیزش مرحله به مرحله و منقطع اجرایی می شود. در این روش و به ویژه در مواقع انجام رابطه جنسی، هنگامی که فرد رسیدن به حداکثر میزان تحریک را در بدن خود احساس نمود، دخول و رابطه جنسی خود را قبل از به انزال رسیدن متوقف می نماید. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی که حس لذت فرد فروکش نمود، رابطه جنسی را مجدد از سر می گیرد.

برای بسیاری ممکن است که این تصور ایجاد شود که انجام روش استارت استاپ برای جلوگیری از زود انزالی کاری سخت و دشوار به نظر می رسد. در برخی مواقع حتی شریک جنسی فرد نیز توقع انجام این کار را ندارد، اما باید خاطر نشان کرد که روش استارت استاپ برای جلوگیری از زود انزالی برای به دست آوردن کنترل و مدیریت انزال فرد، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

همچنین دور بودن فرد از تنش و اضطراب روحی، برای انجام بهتر و مطلوب تر این روش و افزایش سطح کیفی رابطه جنسی، بسیار تاثیر گذار و مؤثر تلقی می شود.

ذکر این نکته نیز ضروری می باشد که در روش استارت استاپ برای جلوگیری از زود انزالی، بالا بودن آستانه صبر و تحمل فرد، اهمیت بسزایی دارد. چرا که حل مشکل زود انزالی به ویژه از طریق شیوه های طبیعی ممکن است مدت زمان زیادی را به خود اختصاص دهد. بر همین اساس، میتوان ابراز نمود که چنانچه مدت زمان انجام رابطه جنسی فرد در حدود پنج دقیقه باشد، با استفاده از این روش طبیعی و غیر دارویی، به مدت زمانی در حدود بیست دقیقه می رسد.

نکات کاربردی و کلیدی در رابطه با روش استارت استاپ برای جلوگیری از زود انزالی

یکی از نکات مهم و حائز در روش استارت استاپ برای جلوگیری از زود انزالی، انتخاب محیطی آرام و آرامش بخش می باشد. همچنین خالی بودن مثانه قبل از انجام رابطه جنسی اهمیت بالایی دارد. در هنگام توقف ها مناسب است که فرد کاملاً آرام بوده و نفس عمیق بکشد.

جلوگیری از زود انزالی

شناخت درست و مناسب نقطه انزال، و نزدیک نشدن بیش از حد به این نقطه، سبب ادامه دادن رابطه جنسی برای مدت زمان بیشتری می شود. در روش استارت استاپ برای جلوگیری از زود انزالی، هنگامی که فرد نزدیک شدن به ارگاسم را احساس نمود، با فشار دادن محکم قسمت پایینی اندام تناسلی، می تواند در جهت جلوگیری از انزال اقدام نماید. در انتها می توان گفت یکی از روشهای مفید برای درمان زود انزالی و یا درمان قطعی زود انزالی همین روش استارت استاپ یا تکنیک ماستر و جانسون می باشد.

نظرات کاربران:
پرستو
پاسخ به این نظر
1402/11/17

زودانزالی خیلی ازاردهنده هست من همسرم این مشکل رو داره و اصلا هیچ لذتی از رابطه جنسیمون نمیبرم و حتی راضی هم نمیشه بره برای درمان ، چیکارکنم باهاش؟

0 0
نوید
پاسخ به این نظر
1402/11/16

متاسفانه من به مشکل زود انزالی مبتلا هستم و دارم از این بابت اذیت میشم حتی در روابط با همسرم هم مشکل دارم راستش خجالت میکشم برای درمان مراجعه کنم ولی الان مشکل داره حاد میشه برامن من از این روش استفاده کنم ممکنه یا اینکه حتما باید حضوری مراجعه کنم؟ مشاوران شما میتونن به من کمک کنن؟

0 0
مرکز مشاوره مکث
پاسخ به این نظر
1399/1/14

سلام دوستان عزیز با توجه به اهمیت ارزیابی و تشخیص در روند مشاوره روانشناسی جهت بر طرف کردن مشکلات با متخصصان مرکز مشاوره مکث تماس حاص بفرمایید. ۲۲۰۰۶۱۹۸ ۲۲۰۰۴۹۲۵

0 1
فرید
پاسخ به این نظر
1399/1/9

سلام من با مشکل زود انزالی داشتم این تکنیکو 2 هفته با همسرم تمرین کردم. خیلی الان بهتر شدم. ممنون لز تکنیک خوبی که پیشنهاد دادین جون تو رابطمون داشت سردی پیش میومد

4 0
افزودن نظر:
captcha


تست های آنلاینتست آنلاین
آدرس مکثآدرس
تلفن مکث
رزرو آنلاین وقترزرو وقت
تماس با واتس اپواتس اپ