22006198 021

روانشناس و روانپزشک خوب در نیاوران

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(7 رای)
روانشناس و روانپزشک خوب در نیاوران

در این مقاله به معرفی روانشناس و روانپزشک خوب در نیاوران همراه با رزومه خواهیم پرداخت. در صورتی که نیاز به وقت فوری با روانشناس و روانپزشک در نیاوران دارید پیش از خواندن این مقاله میتوانید همین حالا با کلینیک مکث تماس بگیرید. سپس کمی از ویژگیهای مرکز مشاوره اینجا مکث خواهیم گفت و در آخر مواردی که یک روانشناس خوب در نیاوران باید دارای آن باشد، خدمتتان توضیح داده می شود؛ پس تا انتها همراه با ما باشید.

مرکز مشاوره روانشناسی مکث

مرکز مشاوره اینجا مکث با داشتن چندین روانپزشک خوب در نیاوران و باسابقه و مجرب در زمینه های مشاوره ای آماده انجام خدمات گوناگون روانشناسی برای همشهریان محترم می باشد. در سایت مکث می توانید فعالیت های مختلف مجموعه مکث را مشاهده فرمایید.

روانشناس خوب

لزوم علاقه مندی برای پیدا کردن شغل مناسب

اگر شما قصد دارید موفق شوید مهم تر از همه چیز و اولویت اول این است که به شغلی که دارید علاقه مند باشید. اگر خانه را دوست ندارید، به خدمتی که ارائه می دهید باور ندارید و عاشق ارائه آن نیستید مطمئنا محکوم به شکست هستید. همین مسئله برای محصولات بازاریابی که ارائه می دهید نیز صادق است.

اگر محصولی که می فروشید را دوست ندارید و از فروش آن به مشتری خود لذت نمی برید، شانس شما برای پیروزی تقریبا هیچ است. بنابراین علاقه مندی شرط لازم و مهم برای موفقیت در یک شغل است. بدون علاقه مندی پیشرفت حاصل نمی شود و قطعا درامد به دست امده هم چندان رضایت بخش نیست.

دسترسی راحت به مرکز مشاوره روانشناسی مکث برای ساکنین نیاوران تهران

1. مترو

با توجه به اینکه مرکز مشاوره اینجا مکث جنب مترو قلهک می باشد، مراجعین می توانند از این وسیله با توجه به ترافیک آزار دهنده شهر تهران استفاده کنند.

2. تاکسی

با توجه به بودن وسایل حمل نقل زیاد در محدوده خیابان شریعتی، شما می توانید با این گونه وسایل به مرکز مکث مراجعه نمایید.

3. پارکینگ

افرادی که با وسیله شخصی قصد آمدن به مرکز مشاوره اینجا مکث را دارند، دو گزینه در پیش رو دارند:

استفاده از سینمای فرهنگ و پارک کردن در کنار رودخانه قلهک که ورودی آن از کوچه یزدانیان می باشد.

مرکز مشاوره اینجا مکث طرف قرار داد با سازمانها

  • مرکز مشاوره اینجا مکث طرف قرار داد با بیمه سامان
  • مرکز مشاوره اینجا مکث طرف قرار داد با بانک تجارت
  • مرکز مشاوره اینجا مکث طرف قرار داد با بانک سپه
  • مرکز مشاوره اینجا مکث طرف قرار داد با بانک صادرات
  • مرکز مشاوره اینجا مکث طرف قرار داد با بانک صنعت و معدن

روانشناس و روانپزشک خوب در نیاوران

روانشناس و روانپزشک خوب در نیاوران کسی است که بتواند درمان خوبی بر روی مراجع خود داشته باشد. در واقع وقتی صحبت از یک روانشناس خوب در میان است، گاهی نحوه برخورد و گرایش درمانی او نیز بررسی میشود اما یک روانشناس خوب در نیاوران کسی است که بتواند روش درمانی مناسبی را برای هر کدام از مراجعین خود داشته باشد.

آیا هر فردی به یک روش درمان احتیاج دارد؟

مسئله مهم در درمان های روانشناسی، به نوع بینش و آگاهی یک روانشناس زبده بازمیگردد. همانطور که یونگ بیان کرده: «هر مراجعی یک روش درمانی مخصوص به خود را دارد»، یک روانشناس خوب و با مهارت نیز میتواند به این قدرت در درمان های خود دست پیدا کند که هر مراجعی نیازمند نوع درمان خاص خود است.

دلیل این نیازمندی، روان پیچیده هر انسان است که از اشخاص دیگر متفاوت است. بنابراین در یک گرایش درمانی مشخص، مشاور میتواند روش های متفاوتی از درمان را بکار بندد که مراجع بتواند مراحل درمان را بهتر و مؤثرتر پشت سر بگذارد.

چگونه یک روانشناس خوب را تشخیص بدهیم؟

تشخیص یک روانشناس و روانپزشک خوب در نیاوران برای هر فردی متفاوت از فرد دیگر است. زیرا ممکن است یک مراجع در برخورد اولیه با یک درمانگری، با او احساس صمیمتی را داشته باشد که مراجع دیگر تا چندین جلسه و یا حتی تا آخرین روز درمان این احساس صمیمیت را نداشته باشد.

از این رو درمان هایی که با برخورد اولیه و ایجاد احساس صمیمیت آغاز نشود، مراجع را به سمت مقاومت در درمان سوق میدهد و درمان دچار اختلال میشود.

بنابراین اگر فردی به دنبال درمان خود با یک روانشناس خوب در نیاوران است، بهتر است با راهنمایی از کسانی که مشاور روانشناس خوبی را میشناسند و با این سطح از آگاهی، مشاوری را انتخاب کند و به احساس خود در اتاق درمان اکتفا کند که به چه میزان میتواند صمیمت و شفافیت را با درمانگر خود تجربه کند.

در پیدا کردن یک روانشناس خوب، گرفتن اطلاعات از افرادی که با یک درمانگر به بهبود دست پیدا کرده اند، بسیار مؤثر است؛ زیرا شرایط اقتصادی و زمان هیچ کسی به او این امکان را نمی دهد که مدت های طولانی به دنبال درمانگری باشد که نمیشناسد. بنابراین شناخت اطرافیان و مخصوصاً کسانی که در درمان خود بهبود یافته اند، راه مناسبی برای پیدا کردن یک مشاور خوب است.

مشاوران خوب در مراکز درمانی خوب هستند

قطعاً باید بدانیم یک مرکز درمانی روانشناسی که عملکرد خوبی داشته است، مشاوران روانشناس با مهارت و زبده ایی را نیز گرد می آورد. ریسک گردآوری مشاوران روانشناسی که درمان های مناسبی ندارند، در مراکز درمانی که مدت ها مشغول به فعالیت هستند و مراجعین آنها سلامت و بهبود را در آن مراکز تجربه کرده اند، بسیار کم است.

مشاور روانشناس خوب با انواع گرایش ها

در واقع برای پیدا کردن یک مشاور روانشناس خوب که بتواند درمان مناسبی را برای یک مراجع داشته باشد و همچنین به هیچ وجه در خود سوگیری، غرض ورزی و خشم نداشته باشد، مهم گرایش درمانی روانشناس نیست.

گرایش های درمانی، راهکارهای درمانی متفاوتی هستند که در انتهای هر درمان صرفاً هدفشان بهبود مراجع است؛ بنابراین اگر روانشناسی که با او در جلسات درمانی قرار گرفته ایم با هر گرایش درمانی (روانکاو، رفتار درمانگر، شناختی) باشد، بهتر است به عنوان مراجع تنها متوجه این امر باشیم که آیا پس از چندین جلسه بهبود را در خود احساس میکنیم یا خیر.

صبور بودن در درمان

درمان های روانشناسی نیاز به صبوری و مبادرت و همکاری در درمان دارد. همانطور که مشکلات، رنج ها، اضطراب ها و ترس ها به مرور از سال های کودکی تا بزرگسالی در هر فردی اثرات مخرب خود را میگذارد، تا فردی عمیقاً احساس ناراحتی و دلشوره و حتی اختلالات شخصیتی را پیدا کند، به همان میزان درمان های روانشناسی نیازمند صبر، تحمل و بردباری مراجع است.

صبر و شکیبایی

مراجعی که نتواند اتاق درمان را تحمل کند و به قدری از مشکلات خود به عجز نرسیده باشد که به دنبال درمان روانشناسی خود باشد، قطعاً نمیتواند بهبود و درمان را تجربه کند. بنابراین باید در درمان های روانشناسی تحمل رنج آگاهی و گذر زمان و همچنین هزینه های مالی درمان را قبول کنیم و به دنبال دستاورد مهم و مفیدی برای خود باشیم.

رشد در درمان های روانشناسی

زمانی که یک مراجع برای درمان خود به مشاوره میپردازد، با سطحی از بینش و آگاهی مواجه میشود که در طول درمان برای او اتفاق میافتد. صراحتاً باید بیان شود که مراجعینی که مراحل درمانی خود را میگذرانند، به مراحل رشدی وجودی خود نیز پرداخته اند و پس از دوره های درمانی قطعاً آن فرد قبلی نیستند و نگاهشان به اطراف و دنیای پیرامونشان بسیار متفاوت از گذشته است. سرگردانی، بلاتکلیفی، گیجی و ندانستن ها، همه و همه ریشه در ناآگاهی از خود و ناشناخته بودن هر فرد برای خود دارد.

خودآگاهی در درمان

یکی از قدم های مهم در درمان های روانشناسی، شناخت خود و دستیابی به نقاطی از ناخود آگاه است. یک روانشناس و یا روانکاو خوب میتواند با پیدا کردن مسئله اصلی مراجع که باعث شده او را به اتاق درمان بکشاند، مراجع را برای خود آنالیز و تحلیل کند.

خود آگاهی

اهمیت خودآگاهی

خودآگاهی در هر درمان روانشناسی باعث میشود مراجع به مرور بتواند خود را بشناسد و بازتاب های رفتاری خود را مورد بررسی قرار دهد. اینگونه است که هر فردی میتواند درمانگر خویش باشد و با راهنمایی یک مشاور روانشناس با مهارت، با بینشی جدید و آگاهی از آنچه که بر او میگذرد و واکنش های خود، بتواند نگاه عمیق تر و واضح تری به مسائل داشته باشد.

فرض کنید دختری به عنوان مراجع به درمانگری مراجع میکند که از سطح بالایی از اضطراب در رنج است؛ ریشه یابی رنج به عهده روانشناس است و پس از آن با تفسیر مناسب از اضطراب مراجع و دلایل آن، بیمار را به این آگاهی میرساند که دلیل اضطراب او خشم است. بنابراین مراجع به این نکته مهم و حیاتی پی میبرد که خشم او ریشه اضطراب است و با این آگاهی سطح قابل توجهی از اضطراب بیمار کاهش پیدا میکند.

آگاهی اولین قدم در درمان

زمانی که مراجع به آگاهی از دلایل مشکلات خود دست پیدا کند، نیمی از مشکلات برای او حل میشود و پس از آن قدم به قدم میتواند با آگاهی های بعدی و راه حل های درمانی پیشنهادی درمانگر به ادامه درمان خود بپردازد.

روانشناس خوب در نیاوران

قطعاً امروزه در هر شهری میتوان روانشناس با مهارت و زبده ایی را پیدا کرد که به درمان مراجعین خود مشغول است. اگر این امکان برای برخی فراهم نشود، افراد میتوانند با مشاوره های آنلاین و تلفنی با مراکز درمانی مشاوره روانشناسی ارتباط برقرار کنند و درمان خود را آغاز کنند. از این رو مراکز درمانی که امکان مشاوره های آنلاین را ایجاد میکنند، مشاوران روانشناس خوب و با مهارت خود را در ساعاتی از شبانه روز به صورت آنلاین و تلفنی در برقراری ارتباط با مراجعین اینترنتی خود قرار میدهند تا بتوان همان خدمات مشاوره حضوری را بصورت آنلاین و یا تلفنی برای مراجعین فراهم نمود.

افزودن نظر:
captcha


تست های آنلاینتست آنلاین
آدرس مکثآدرس
تلفن مکث
رزرو آنلاین وقترزرو وقت
تماس با واتس اپواتس اپ