22006198 021

مردان متولد خرداد ماه، خصوصیات و اخلاق آنها

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(38 رای)
مردان متولد خرداد ماه، خصوصیات و اخلاق آنها

اگر به دنبال آسایش روان و یک زندگی یکدست و آرام هستید قطعاً از مردان متولد خرداد ماه دور بمانید. اما نکته مهم در مردان متولد خرداد ماه محبت مثال نزدنی و بی بدیل آنهاست. زمانی که یک مرد متولد خرداد را میبینید قطعاً از این حجم از محبت شگفت زده خواهید شد و می توانید به این فکر کنید مرد رویاهایتان را دیده اید. از مردان معروف متولد خرداد ماه می توان به پول گوگن نقاش فرانسوی و جان اف کندی رئیس جمهور امریکا اشاره کرد.

بهترین روانشناس گروه روانشناسی اینجا مکث در سال 1402: بهزاد متین

اخلاق مردان متولد خرداد ماه

مردان متولد خرداد بسیار دوست داشتنی، خوش زبان و مهربان هستند. میتوانند به هر طریقی احساس خود را ابراز کنند و از ابراز آن هیچ اباعی ندارند. شناخت این مردان از اطراف خود بسیار واضح و دقیق است و به هیچ عنوان در توهم نمی مانند.

مردان متولد خرداد ماه

معاشرت مردان خرداد ماه

نکته مهم در مردان متولد خرداد ماه دو وجهی بودن آنهاست. دقیقاً همین نکته باعث میشود که بگوییم مردان خرداد ماهی آرامش را از شما سلب میکنند. زیرا زمانی که وجه دوم مردان خرداد ماهی نمایان میشود به هیچ وجه میلی به انجام کارهای قبل نداشته اند و به دنبال رفتارهایی کاملاً نامرتبط به رفتار های قبلی خود هستند. از این رو افرادی که با مردان خرداد ماهی در معاشرت هستند همیشه در این تعارض می مانند که:

  • آیا منظور او حقیقی بود؟
  • چرا این حرف را زد؟
  • چرا قبلاً اینگونه رفتار نکرده بود؟
  • چرا من را رها کرد؟
  • چرا من را دوست داشت و در کنارم نماند؟

و چراهایی دیگر که در اثر تغییر رفتار یکباره و عجیب مردان خرداد ماهی اتفاق میافتد به وجود میاید. از این رو اگر معاشران مردان خراد ماهی هستید خود را برای هر لحظه و یک اتفاق و برخورد جدید آماده کنید.

مردان خرداد ماهی چه زنانی را دوست دارند؟

پیش از اینکه این سوال مطرح شود باید بگوییم چه زنانی میتوانند با خصوصیات مردان خرداد ماهی کنار بیایند. مردان متولد خرداد ماه از آنجایی که کاملاً متغیر و مودی رفتار میکنند، نمیتوانند زنی را در مدت زمان طولانی در کنار خود حفظ کنند. اگر شما زنی صبور و بزرگوار هستید و همچنین اگر کنترلگر نیستید و میتوانید با تغییر رفتار و همچنین رفتارهای تکانه ایی مردان خرداد ماهی کنار بیایید، میتوانید زن محبوب این گروه از مردان باشید.

چرا زنان صبور مناسب مردان خرداد ماهی هستند

صبور بودن زنانی که در کنار مردان خرداد ماهی باقی می مانند از آن جهت مهم است که این مردان در هر لحظه می توانند نظری متفاوت و احوالی متغیر نسبت به شما، زمان و مکان داشته باشند. مثلاً اگر روزی در خانه نشسته باشید ممکن است برای خرید از منزل خارج شوند و دو روز دیگر بازگردند، تعجب نکنید.

زمان هایی ممکن است در سفر باشند و برای انجام کار خود از سفر بازگردند و توجهی به بقیه و اتفاقاتی که میافتد، نکنند. از این رو زنان کنترلگر، حساس و غیر صبور در فرصت های بی اخلاق عمل کردن مردان خرداد ماهی در جنگ مداوم با آنها به سر میبرند. بنابراین بهتر است با شناخت از این گروه مردان و شناخت از صبوری و تحمل خود در کنار مردان خرداد ماهی قرار بگیرید.

تشابهات مردان خرداد ماه با شخصیت شناسی کهن الگوی یونگ

طبق تعاریف قبل، مردان متولد خرداد ماه از دو وجه شخصیت کاملاً متفاوت و مجزا برخوردار هستند. مهربانی، دوست داشتن و توجه بی نظیر این مردان در مقابل بی توجهی، دوری گزینی و نامهربانی است که به دیگران منتقل میکنند. از این رو تشابهات مردان خرداد ماه با دو کهن الگوی: هرمس، هفائستوس است. در واقع ترکیب این دو وجه از شخصیت مردان خرداد ماه در رده اول کهن الگوی یونگی آنها قرار میگیرد.

محاسن و معایب مردان هرمس و هفائستوس

مردان هرمس

مردانی خوش زبان، خوش شانس، تنوع طلب، شوخ طبع، سخنور، باهوش و زرنگ، چهارچوب شکن، خوش سفر، بی زار از مسئولیت، کمی حقه باز و دور از ازدواج هستند. از این رو این گروه از مردان را میتوانیم در صفات بارزی از آن وجه مردان خرداد ماه را که دور از مسئولیت و دارای رفتار تکانه ایی هستند،ببینیم.

مسئولیت پذیری در مردان هرمس

مردان هرمس میتوانند در جذب یک گروه با یک سخنوری کوتاه نقش مهمی داشته باشند. بی مسئولیت بودن و گریز از هر چهارچوبی که بتواند آنها را در تنگای رفتار مسئولانه قرار بدهد از جمله خصلت های مهم آنهاست.

هوش در مردان هرمس

این مردان با ذهنی باز و فعال عمل میکنند و مدام در حال اجرای ایده های جدید هستند، فعال بودن و انجام فعالیت های جدید او بی حد است. ذهن فعال و پر جنب و جوش و در حال تغییر و تحول مردان هرمس آنها را از بندها رها میکند و به دنبال ایده آلهای ذهنیشان سوق میدهد. مردان هرمس، پیام رسان های خوبی هستند و بدون قضاوت و پیش فرض میتوانند ناقل یک پیام مهم باشند و به درستی آن را بیان کنند.

مردان هرمس در رابطه با زنان

مردان هرمس در رابطه با زنان بسیار دوست داشتنی، جذاب و هیجان انگیز هستند. آنها به یکباره در زندگی زنی قرار میگیرند و او را مدت ها شاد میکنند، اما از آنجایی که مرد هرمس در هیچ قید و بندی قرار نمیگیرد، به یکباره نیز از زندگی هر زنی بیرون میرود و دلیل واضحی برای آن بیان نمیکند.

مردان هرمس در رابطه با زنان

بی حوصلگی از روابط تکراری و نماندن در واقعیت یک رابطه از دلایل دور شدن آنها از زن ها میباشد. اگر بخواهید مردان هرمس را در دست داشته باشید به اندازه نگه داشتن یک ماهی در دستانتان سخت است. اما نکته مهم در اینجاست که پیوستگی او به زن ها و ایجاد ارتباط مجدد برای او بسیار آسان است و در هیچ شرایطی بدون مخاطب و معاشرت نمیماند.

عشق در مردان هرمس

مردان هرمس میتوانند عشق را نیز تجربه کنند و از آن لذت ببرند اما پس از مدتی خود را نیازمند تجربه جدیدی میدانند. اما در وجه دوم رفتار و شخصیت مرد خرداد ماه، کهن الگوی هفائستوس نهفته است. این همان وجه از شخصیت مردان خرداد ماه است که میتواند هر زنی را با صلح، آرامش و محبت در کنار خود نگه دارد. اگر این گروه از مردان در فاز شخصیتی هفائستوس خود باشند، مهربان بزرگوار دوست داشتنی و با ملاحظه و همدل هستند.

از این رو موسیقی، شعر و ادب را میشناسند و برای هر فردی میتوانند محبوب و مقبول باشند. این وجه مردان خراد ماهی آنها را به پدرانی مهربان، همسرانی دوست داشتنی و مردانی با گذشت تبدیل میکند تا زمانی که در مود شخصیتی هرمس خود قرار بگیرند و یکباره بدون چهارچوب، نظم و قانون و بی پروا عمل کنند.

نکته آخر

رفتار های تکانه ایی، هیجانی، پایبند نبودن و تعلق خاطر نداشتن یکی از وجه های شخصیتی مردان هرمس و در مواردی تشابهات آنها با مردان خرداد ماهی است. در اینصورت مردان هرمس میتوانند برای رشد وجه مثبت خود: (هفائستوس) تلاش بیشتری بکنند و با شناخت خود از موهبت ها، احساس آرامش و تعلق خاطر در این کهن الگوی شخصیتی در رفتارهای خود تجدید نظر کنند و بتوانند بعد مسئول تر و مهربان تر روان و رفتار خود را پرورش دهند.

شناخت از هر کهن الگویی که هر فردی در آن قرار دارد باعث میشود به نقاط قوت و ضعف خود پی ببرد و بتواند دلیلی برای رشد و رفتار بهتر خود به وجود بیاورد.

سوالات متداول

1. خصوصیات بارز مرد خرداد ماه چیست؟
جذابیت ظاهری خوش زبانی و مهربانی از خصوصیات بارز مرد خرداد ماه است که میتوان بدون دانستن ماه تولدشان به اینکه متولد چه ماهی هستند پی برد.

2. رگ خواب مرد خرداد ماه چیست؟
تعریف از جذابیت های ظاهری مرد متولد خرداد ماه میتواند رگ خواب این گروه از مردان باشد. در واقع مرد خرداد ماه به هر میزان که مورد تعریف و تمجید قرار بگیرد احساس بهتری خواهد داشت.

3. زن مناسب مرد خرداد ماه چه کسی است؟
به قولی میتوان گفت همه زنها میتوانند برای مرد خرداد ماه مناسب باشند، زیرا مرد خرداد ماه به هیچ وجه مایل به ازدواج نیست و صرفاً معاشرت های دوستانه را ترجیح میدهد.

4. تعریف کهن الگوی مرد خرداد ماه چیست؟
کهن الگوی هرمس کهن الگوی مناسب مردان خرداد ماه است که کهن الگوی برونگرایی است که کاملاً جذاب و فریبنده به نظر میاید و پر از رفتارهای تکانه ایی و یکباره و غافلگیر کننده است.

نظرات کاربران:
میترا
پاسخ به این نظر
1402/7/14

من خردادی هستم ،خردادی باهوش ،با احساس ،مهربان و عاشق پیشه و شاد و مر انرژی ،به نظرم یک رفیق خردادی داشته باشی نیاز به هیچی نداری یک بمب ویتامین انرژی ،علت بی ثباتی این ماه اینه که خردادی همه چیز را کامل می خوان و و مدام دنبال نیمه گمشده خودشان هستند نیمه ای دقیق شبیه خود،علیرغم شلوغی و هیجان برای تمدید انرژی تو لاک خود می رن و سکوت و مدتی نیستند تا حالشون خوب بشه باید در این مواقع به حال خود رها بشن ،سکوت و خلوت با خودت رارخیلی دوست دارن در این مواقع خودت را هم بکشی جواب تلفن نمی دن ،خردادی رفیق نابی هستن و اقعا با مرام ،در کنار او برای اینکه دیده بشی باید شاد و با احساس باشی و باهوش و از هوش و زیبایی هاش تعریف کنی اون ها نیازمند توجه ای بیش از دیگران هستند .

0 0
فاطمه
پاسخ به این نظر
1401/11/21

خیانت پستی هرزگی جنسی ارتباط با زنان شوهردار زنبارگی ازبارزترین خصوصیات مردان خردادهست.باورندارین شنودبزاریدروگوشیش یاتوی ماشینش

2 5
چنگیز
1401/11/22

اینطوریا نیست خانم فاطمه

3 2
masiharad
پاسخ به این نظر
1401/11/10

من مسیح هستم و یک خردادی . راستش باید بگم که تمام دختر ها و پسرهای هر ماهی هم خوبی دارن هم بدی فقط باید همدیگرو درک کنیم با صبر و حوصله و محبت و صداقت تا بتونیم بالا پایین همدیگه رو درک کنیم و بتونیم ادامه بدیم. متولد هیچ ماهی مطلقا بد یا خوب نیست هر انسانی اگر انسان باشه بلاشک بدی و خوبی داره. متاسفانه نسل جدید حال و حوصله و اعصاب رابطه ی طولانی رو ندارن و تا کمی داستان بشه میزارن میرن و این ربطی به ماه تولدش هم نداره . شما برید زیر تمام پست های اینجوری رو بخونید دخترا میگن پسرا بدن و پسرا میگن دخترا بدن. متاسفانه این هست داستان و مشکل اصلی جوونای این زمونه. خیانت رو بزارید کنار عجله و لج بازی و بد دهنی و کم محبتی رو بزارید کنار و با صبر و خوبی و احترام و درک و فهم جایزگزینشون کنید اونوقت میتونید با هم خوب وخوش ادامه بدین و مشکلات رو بگذرونید در کنار هم

1 0
سحر
پاسخ به این نظر
1401/8/26

سلام خوبید من دوست پسری دارم متولد خرداد یهویی سر چیز الکی قهر کرده جواب پیام و زنگ تلفن نمی ده نمی دونم باید چیکار کنم اصلا ثبات نداره قلق مرد خرداد ماهی چیه ؟چه طور باید دلش بدست اورد ممنون می شم اقایون خردادی جواب من بدن و کمک کنن

0 0
husein
1402/8/5

شاید به نظر تو الکی باشد.او همه چیز را تفسیر می کند وقتی با تمام وجود عاشق کسی هست..حتما او عاشق توست.راهش هم برخلاف دوستان دوری از او نیست.اگر از او دور شوید همیشه از دست خواهید داد.البته این امر بستگی به سطح اگاهی وتحصیلاتش هم داره.بهترین راه این است که ثابت کنید دوستش دارید..واخر اینکه ان نسله جزیی خیلی مهمه که درباره چیست

0 0
دانیال
1402/5/26

من خودم خرداد ماهی هستم میخوای اون بیاد طرفت تو نرو طرفش صبر داشته باش

3 1
سامان
پاسخ به این نظر
1401/8/10

سلام خدمت دوستان. خردادی هستم. می‌خوام ویژگی‌های مردهای خردادی را براتون بیان می‌کنم: ویژگی‌های مثبت 1) بسیار شوخ‌طبع هستند. 2) بسیار مهربان هستند. 3) باهوش هستند. 4) اهل گیر دادن نیستند. 5) دوست‌داشتنی هستند. 6) انعطاف‌پذیر هستند و با محیط سریع خو می گیرند. 7) اگر دختری را دوست داشته باشند، دیوانه‌وار دوست خواهند داشت. ویژگی‌های منفی 1) بشدت حساس و زودرنج هستند. 2) دمدمی‌مزاج هستند. 3) بعلت تحلیل بیش از حد ، نمی توانند سریع انتخاب کنند. 4) بد قول هستند. هههه چند تا توصیه 1) اگر دیدید همسر خردادیتون یه طوری شده، ولش کنید ! سعی نکنید کمکش کنید بهتر بشه. اگه دخالت کنید ، تندی می کنه وبعد ناراحت می‌شی ! ولش کن ! مثل گوشی دوباره شارژ می‌شه و خودش برمی گرده. سؤال: باشه واقعا شما مردای خردادی یهویی چتون می شه!؟ جواب: نمی دونم ! فرض کن یک افسردگی موقتی است ! سخت نگیر ! خوب می شه ! برمی گرده. 2) اگر تحقیرش کنید یا دستش بندازید - بویژه جلوی بقیه - کارتون تمومه ! باحتمال بالای نود درصد اگر دوست‌دختری، خداحافظ ! اگر همسری ، سردی در تعامل و یا پرخشاگری بی‌سابقه ! سؤال: چرا آخه ؟ جواب: بشدت حساس هستند. همانطور که پیش‌تر گفتم ، یک خردادی دیوانه‌وار همسرش رو دوست داره. اینکه دختری که از خودش و مادرش و تمام دنیا بیشتر دوستش داره، دستش بندازه، براش مثل تیر خلاصه. بله بهمین سادگی. هیچ وقت ، هیچ وقت ، تحقیرش نکن ! و فراموش هم نکن یک خردادی سریع می بخشه ولی هیچ وقت فراموش نمی کنه ! 3) متولدین خرداد در اثر اشتغال زیاد ذهنی از لحاظ روحی بشدت خسته می شوند. بنابراین نیاز بمحبت و تأیید دارند. هنگامی که عمیقا مشغول کاره ، غافلگیرش کن ، با یک بوسه کوچک ! با یک لبخند ! بغل کردن ! بعضی وقتا کنارش بشین و سکوت کن، یه احساس همراهی بهش دست می ده ! راضی نگه داشتن یک خردادی کار سختی نیست. کنارش باش ، دوسش داشته باش، همین ! در عوض «نه» بهت نمی‌گه ! مگر اینکه درخواستت بشدت غیر منطقی باشه ! 4) خردادیها سال بعد سال بهتر و با ثبات‌تر می شوند ، اگر قصد ازوداج دارید ، با خردادیهای بالای 30 سال ازوداج کنید. دخترایی که اومدند و از خردادیها انتقاد کردند بعید نیست با خردادی هایی سروکار داشتند که زیر 30 سال هستند. و در آخر بنظرم بهترین زوج برای مردای خردادی ، مهرماهی‌ها و فروردینی‌ها هستند. شاد باشید.

3 0
Sara
1402/3/25

اگه به خردادی خیانت بدی شده باشه اون دختر بعد دوسال بخاد برگرده با این اقا اون برمیگرده؟اگه برگرده هدفش چیه ؟ و اینکه چندبار ممکنه عاشق بشن

0 0
نفیسه
1402/3/22

کاااملاااا حرفات درست بود و خیلی موافقم چون از نزدیک دیدم

0 0
سامان
1402/2/24

سلام دوست عزیز. ببینید من باز تأکید می کنم که زودیاک تنها عامل مؤثر در شکل‌گیری شخصیت انسانها نیست. عوامل دیگر بسیاری وجود دارد که در طول زندگی فرد، شخصیت انسان را شکل می دهد. اطلاعاتی که من در بالا نوشتم تجربه شخصی خودم بعنوان یک خردادی است و بسیاری از خردادی هایی که می شناسم هم بدین نحو هستند. اگر دوست‌پسر شما کس دیگری را مد نظر نداشته باشد و یا از دست شما دلخور نشده باشد، و سردی مزاج ایشان تنها و تنها مربوط به طبیعیت خردادی بودن ایشان باشد، طبیعتا باید سریع رفع شود. کمتر از یک ماه. و بله بهیچ عنوان تندی نکنید که بدتر خواهد شد، و ارتباط را هم قطع نکنید ولی محدود کنید، و پیام هم در حد احوالپرسی. دور بایستید و منتظر باشید بهتر است. باز هم تأکید می کنم اگر سردی ایشان مربوط به طبعیت خردادی بودن ایشان باشد و مسأله چیز دیگری نباشد. و در ضمن این فهم و درک من است و نسخه نیست ! روی آن حساب صد در صدی باز نکنید ! شاد و خرم باشید.

1 0
منصوره
1402/2/24

سلام اقا سامان من یه سوال دارم من با اقای ۴۰ساله خردادی ۳ساله در ارتباطم ایشون یذره سرد شده بود من متوجه تغییر رفتارش شدم و بهش گفتم و گفتن(من کی حوصله دارم ترجیح میدم تو خودم باشم) بعد چن روز سرد تر و سردتر شد منم تندی نکردم فقط با صبر و حوصله ازش سوال میپرسیدم یبار گف(گفتم قبلا بهت کلا حوصله ندارم)و این حالت تو روند دوهفته اتفاق افتاد..میخام بپرسم بنظر شما پیام بهش بدم؟اگ اره چه پیامی؟و اینک همون حالتیه که باید ب حال خودش رها کنم تا برگرده؟

1 0
چنگیز
1401/11/22

باسلام وادب،دقیقا زودرنج و ازکوره در میرم ،صاف ودلسوز ومهربون ،زیربارنمیرم ،

0 0
سامان
1401/10/7

از اتفاقی که در زندگی شما رخ داده متأسفم. پیشتر هم گفتم: زودیاک تنها عامل مؤثر در شکل‌گیری شخصیت انسانها نیست. لذا شناختی که من از خردادیها دارم کلی است. و تا شناخت جزئی نداشته باشم نمی توانم جواب درستی بدم. بهتره در این باره با افراد متخصص در حوزه خانواده مشورت کنید. شاد باشید.

0 0
Art
1401/9/2

سامان عزیز اگه مرد خرداد ماهی ب خانمش خیانت کنه موندن با این مرد با وجود ی بچه کوچیک کار درستیه؟ امکان داره ب زندگیش برگرده خانم چه رفتاری داشته باشه ۶یا خیانتشو بروش بیاره یا نه؟

0 0
سامان
1401/8/28

مرسی، بد نیستم! و امیدوارم مشکل شما هم بزودی حل شود. ببین من نمی تونم برات نسخه بپیچم. زودیاک هم تنها عامل مؤثر در شکل‌گیری شخصیت انسانها نیست. خانواده و محیط زندگی و آموزش و باورهای شخصی هم تأثیرگذار است. بجز کلی گویی هم نمی تونم - و نباید - پا رو از گلیمم درازتر کنم. اما چند تا توصیه دارم که در رابطه با خودم بعنوان یه خردادی صدق می کنه، ان شاء الله که کمک کنه. 1) زیاد به یه خردادی نچسب ! یه وقتایی می خوان با خودشون باشن. 2) سعی کن در دسترس باشی که اون سراغت بیاد. 3) یه کم کم‌محلی چیز بدی نیست :) اگه دوستت داشته باشه میاد، دیر یا زود. اینکه سر مسئله‌ای جزئی و بسیار کم اهمیت رنجیده، بله درست می گید. من هم این عادت بسیار بد را در دهه سوم زندگیم داشتم. عادتا باید در عرض چند روز خوب بشه، مگه اینکه بخواد بهر دلیلی کات کنه. جدای از اینا، سعی نکن صد در صد خوشبختی و شادی خودت رو به چیزی گره بزنی که رفتنی است. شاد باشید.

0 0
سحر
1401/8/26

سلام خوبی من دوست پسر خرداد ماهی دارم از دیروز سر چیز الکی قهر کرده و جواب پیام و زنگ تلفن نمی ده من حتی معذرت خواهی کردم ولی نتیجه نداشته می خوام بدونم قلق مرد خردادی چیه و باید چیکار کرد که از دلش در بیاد و باید چیکار کرد که اون سمت من بیاد چون احساس می کنم غرورم شکسته شده از یک طرفم خیلی دوسش دارم دوست ندارم از دستش بدم همه‌چی خیلی خوب بود فقط ناراحتیش سر این که تماس تصویری که چند بار من گرفتم به خاطر صعیف بودن نت وصل نشد و پیام داد پدرم دراوردی از بس زنگ می زنی و از دیروز نه جواب زنگ نه پیام نمی ده ممنون می شم کمکم کنید

1 0
کوروش
پاسخ به این نظر
1401/3/28

سلام . خرداد ماهی هستم به تور کلی صداقت انسانیت شعور و در آخر جذابیت تنها صفتای هست که میتونه منو پایبند دوستی رفاقت و ازدواج کنه .

0 1
لاله
1401/7/1

صداقت رو دوست دارین ولی هودتون صادق نیستین

5 0
Maryam
1401/5/4

فکر میکنم بشناسمت

0 0
فاطمه
پاسخ به این نظر
1401/3/3

من ده سال یکی از فامیلا بهم گفته می‌خوام بیام خواستگاری اونم یه خردادی ولی هیچ وقت به حرفش عمل نکرد هیچ وقت حرف مرد خردادی باور نکنید بدترین اخلاق دارن البته خدا را شکر میکنم که نیومد

3 3
محمد جواد
پاسخ به این نظر
1401/1/25

سلام من یک خردادی هستم نزدیک ترین و بهترین دختری که میتونین کنارمون داشته باشین، اول مرداده بعد خرداد و تمام

2 2
Mah
1401/7/3

من‌مردادیم دوست پسرم خردادی یه روز میگه عاشققتم یه روز میگه فقط دوستت دارم بازیگر دورش کای دخترن همش دعوا میکنه گل هم مصرف میکنه همش قهریم

3 0
بیتا
پاسخ به این نظر
1401/1/24

من دوست پسرم خردادی ۶ سال باهاش زندگی کردم اصلا فکر نمی کردم یه روز بگه نمی خوامت ولم کرد رفت الان ۴ ماه باهم کات کردیم وهیچ خبری ازش نیست

2 0
النا
پاسخ به این نظر
1400/12/2

پسر عموی من خردادیه منم عاشق پسر عموم هستم بعضیا میگن تو واسه مهدی پسر عموتی یعنی اگه بزرگ شدی زنش میشی من الان همش 15 سالمه دوستش دارم دست خودم نیس واینکه ما زیاد باهاشون رفت و امد نداریم و دوست دارم بفهمم که مردان خرداد ماهی چه خصوصیات و اخلاقیات دارن الانم که این خصوصیات خرداد ماهیارو خوندم واقعا نا امید شدم نمیدونم چی بگم ولی بازم با این خصوصیاتش کنار میام ولی با یه چیزی کنار نمیام اینکه به عشقش پایبند نباشه و بره تو رابطه ی جدید من از این میترسم خدانکنه که حقیقت داشته باشه من دیوونشم حاضرم بخواطرش بمیرم تا غمشو ببینم ولی واقعا نمیتونم درک کنم آخه من هر وقت میبینمش عاشقترش میشم ما کلا خانوادگی پول داریم میترسم بخاطر پولی که داره بره تو رابطه ولی من نمیزارم عشقم سهم یکی دیگه بشه

3 0
طاها
1401/1/5

آره واقعا من ۲۰ ساله هنوز نتونستم رگ خوابش وپیداکنم همینن بد اخلاق زود رنج گیر باز

1 0
مینا
1400/12/22

خردادیا همینند من چوبشون خوردم خیلی بده

1 1
یاسمن
پاسخ به این نظر
1400/11/2

سلام من یه بهمنی ام متاسفانه همسرم خردادی هس فوق العاده آدم بی احساس و بی عاطفه نسبت به من. اشتباه کردم.موقعی که نامزد شدیم و محرمیت خونده شد رفت و پیداش نشد که مامانم میگفت حتما منصرف شده تا اینکه بعد یه هفته زنگ زد که بریم بیرون همون موقع باید فاتحه شو میخوندم فوقالعاده دمدمی مزاج هر لحظه یه جوریه خستم کرده الان ۷ساله ازدواج کردیم حیف از جوونیم.اصولا مردای خردادی سرد و بی روح هستن خاک برسرشون چندتاشون اطرافم هستن...تو روحشون...

0 3
نگار
1401/7/13

چه جالب، واسه منم همین مشکل پیش اومد، یه ماه بود بعدش کلا جواب منو نداد و رفت، بعد از دو ماه اومد گفت چرا بیاد من نبودی!!! باز یه ماه بود و دوباره غیب شد، زندگی کوتاه تر از اونیه که بخواد صرف حرص خوردن واسه علت رفتن خرداد ماهیا باشه،من که خودمو با رفتن به سمت علایقم مشغول کردم که ذهنم سمتش نره، سرگرم علایق خودتون باشید و زندگی کنید

2 0
محمد
پاسخ به این نظر
1400/8/2

اصولا کمتر کسی میتونه یه خردادی رو درک کنه چون اون کاملا غیر قابل پیش بینیه و اصلا اصلا از کنترل شدن خوششون نمیاد اصلا.محمد یه خردادی.

3 2
مهرناز
پاسخ به این نظر
1400/4/4

دوس پسر من خرداد ماهیه یه وقتی عالیه هر لحظه عاشقانه رفتار میکنه یهو میبینم غیبش مبزمه منم اروم برخورد میکنم باهاش هیچ‌وقت عصبی نمیشم و صبورانه رفتار میکنم اما واقعا تحت فشارم میشه یکی بگه از کجا بفهمم ک واقعا دوسم داره ؟من خودم بهمن ماهیم

5 1
ستاره
1400/12/6

کلا خردادیا رفتارشون اغراق امیزه یا خوب خوبن یا بدن...شمام باید مث خودش زرنگ باشید نه اینکه بدباشین ...ولی اون لحظشو به روش نیارین وخودتونم اذیت نکنین وسرگرم زندگی وکارباشین یعنی در کل قوی باشین درمقابلش... نظر من اینه تا موردی ازش ندیدی ناراحت این رفتارهای دمدمیش نشو

1 0
مریم
1400/9/15

سلام عزیز جان بنظر من بهترین کار اینه که غیدشو بزنی چونکه مرد خرداد ماهی فقط یک آذرماهی میتونه اونو درکنار خودش نگهداره همینو بس.

1 3
ماهک
1400/8/3

همسر منم خرداد ماهیه سه سال دوست بودیم و تمام رفتارای ضد و نقیض رو داشت گاهی عاشقترین بود و گاهی بی تفاوت ترین بالاخره گذاشت رفت بعد ۹ماه خودش برگشت من فکر میکردم دیگه تموم شدهو برنمیگرده اما برگشت و ازدواج کردیم اما الان خیلی ثابت قدمه و مهربون و دلسوزه با اینکه من ازش چند سال بزرگترم اما دائم از تواناییاش تعریف میکنم و تشویقش میکنم و بالا میبرمش و اونم روز به روز بهتر و عاقلتر میشه بنظر من مرد خرداد ماهی رو باید راحت گذاشت و حمایتش کرد تا روز به روز بهتر بشه حساس بودن و گیر دادن فقط ازت دورش میکنه

9 1
Ccc
1400/4/15

دوس پسر منم خردادیه دعوامون ش یهو میزاره میره چند روز, مث خودش باید رفتار کنی گذاش رف توام نرو طرفش خودش برمیگرده

5 1
نسرین
پاسخ به این نظر
1400/4/4

لطفا یکی راهنماییم کنه. روحم بی نهایت خستست از دست مرد متولد خرداد

1 0
ملکه زیبایی
1401/7/1

بی محلی کن بهش رگ خواب مرد خردادی بی محلی کردن بهشه

3 1
لاله
1401/7/1

اخ اخ اخ من بیشترررررر یعنی خط به خط اینهایی که تو متن بود رو سرم پیاده کرد.تا دو روز پیش میگفت تو جون منی نباشی میمیرم یهو چند روزغیبش زد وبعدش گفت یکیدیگه پیدا کردم و هر چی هم خرفاشو بهش یاداوری نیکردم میگفت من اینا رو بهت نگفتم.یعنی خردادیا فقط بدقول نیستن نامرد هم هستن.تمام

3 1
علیرضا
پاسخ به این نظر
1400/3/21

بسم الله حالا بزار برسیم! همون خط اول ناک اوتمون کردید

2 0
فاطمه
پاسخ به این نظر
1400/3/20

مردان خرداد ماهی خیلی سگ اخلاقن خیلی از من می شنوید اعتماد بهشون نکنید بد قولن خوش قلب نیستن فقط دنبال هوس و پولن

10 9
مریم
1400/7/4

گیر از خودته والا خردادیا عالین، رهبران بزرگ دنیا که تاریخ ساز شدت همه خردادی هستن. روحیه رهبری قوی با ملایمت نظر شما رو عوض کردن و متقاعد کردن کاری میکنن که شما با میل خودتون اون چیزی رو انتخاب کنید که اونا میخوان!!! واقعا نمیفهمید از کجا خوردید!!! خیلی مهربون و شوخ طبع... اصلا زیر بار مسئولیت و چارچوب نمیرن! یه وقتایی از یه دروازه رد نمیشن ولی از یه سوراخ سوزن رد میشن! اگه انرژی مثبت بهشون بدین عمرا کسی رو بجز شما انتخاب نمیکنن، اینو بهتون قول میدم!!! مسخره کردن و سرخورده کردنشون مساوی با ترک شما و غیب شدنشون برای همیشه س!!! خردادیا واقعا واسه کسی که دوسش دارن سنگ تموم میذارن، از هر بابتی پول، خرید، سفر، اخلاقی، محبت و... هرچیزی که فکرش رو بکنید! فقط کافیه که بفهمن شما محرک روحی اونا هستین . . . . همسر من خرداد ماهیه! وتنها کاری که میکنم امید بهش میدم چه با لفظ چه با عمل! همینو بس... موفق باشید

14 1
فاطمه
پاسخ به این نظر
1400/3/3

در مورد مردان خردادی این حرف صحت ندارد که زنی را رها کنند و به رابطه جدید شروع کنند اما مردهایی که اصلا بی بند وبار هستند و به طرف مقابل فکر نمیکنند این طور هستند که ممکن است در متولدین مرد هر ماهی دیده شود....و اصلا خصوصیت خاصی برای خردادی ها نیست

5 2
هلیا
پاسخ به این نظر
1400/2/5

میشه آقایون خردادی یه راهنمایی کنن، که این دوران نبودنشون چندروزه؟ من همش حس میکنم این یه توهین و بی احترامی به منه. چون هیچ اتفاقی نیفتاد. فقط ایشون قرار بود بیاد خواستگاری ساعت نه شب پیام داد شرمنده نتونستم بیام بعدا میام اتفاقا منم هیچ رفتاربدی نداشتم ولی بعدش گفت مریضم بعد گفت خوب شدم بهت زنگ میزنم بعدشم دیگه زنگ نزد و خبری ازش نیست

0 1
مرتضی
1402/2/4

پشیمون شده خب

0 0
مهدی
1400/3/1

پس هیچ وقت نمیاد من خودم خردادماهی هستم

4 0
حمید
پاسخ به این نظر
1399/12/8

از گیردادن و بداخلاقی بیزارن . بسیار باهوشن .با هر کسی مچ نمیشن در اصطلاح کفش دست دوم پا نمیکنن.بسیار دلسوز و خوش قلبن . عاشق سفرن‌ تنهایی رو دوس دارن. شعر و موسیقی رو دوس دارن. تنوع طلبن.زود رنج و حساسن.خوش خلق و خوش خنده اند. دوستای زیادی دارن. با ادبن.خسیس نیستن.از انحصاری بودن بدشون میاد.تلافی کن خوبی هستن.محتاطن.عاشق پچه هان.

12 0
چنگیز
1401/11/22

آفرین درود بر تو....

0 0
علیرضا
1400/4/1

ایول خوب اومدی حتما شما هم خردادی هستین اره درسته منم خردادی ام وهمین خصوصیات رو دارم با کمی بیشتر وکمتر

0 0
فاطمه
پاسخ به این نظر
1399/10/17

مزدان خرداد ماهی عاشق چ زنایی میشن؟

3 9
امین
1400/8/13

من خردادی هستم میتونم بگم اکثرش در مورد خودم صدق میکنه یه چیز دیگه هم هست خردادیا اکثرا دوست دارن از هرچیزی دو سه تا داشته باشن ، اگر میخاید دل مرد خردادی رو بدست بیارید اصلا بهش گیر ندید سین جین نکنید خیلی محبت کنید و دورش بچرخید ، زمانی که ناراحته تنهاش بذارید تا خودش خوب بشه ، اگر دعواتون شد زیاد قهر کردن رو ادانه ندید ، و ...

3 0
طاها
1399/10/22

عاشق زنایی که با دست پس میزنن با پا پیش میکشن

9 6
رضا
پاسخ به این نظر
1399/9/18

این خصوصیات که برای خرداد ماهی میگه بعضیاش قطعا درست نبست مثلا جذب دختر بی توجه بشن اصلا صحت نداره من حداقل ۱۰ تا رفیق خردادی دارم ، خودم نیز، اصلا اینکه کسی به ادم توجه نکنه خردادی بخاد خودشو تو دل اون جا کنه اصلا صحت نداره

6 3
سعید
پاسخ به این نظر
1399/6/26

من خودم خرداد ماهی هستم که می گم . چون خردادی ها مهربون هستن مظلوم نمایی کنی از دستش نمی دی و الا بخوای جلوش وایسی و بحث کنی می ذاره می ره . وقتی قهر می کنی یه پیامک بده بگو میشه با من قهر نباشی . کارهات رو جلوش توجیه نکن بهش بگو هر چی تو بگی یا هر چی گفت بگو چشم اما کار خودت رو بکن

20 6
اذر
1400/10/27

من تازه با یکی آشنا شدم اما یهو درگرفت ازم پرسیدم نمیخوای ادامه بدی تمایل به ادامه داره اما رفتاراش متفاوت شده

1 1
امید باران
1400/5/9

سلام واقعا تمام این چیزهایی که نوشته تو دوست پسر منم هست و واقعا برام عجیبه حالا می فهمم علت رفتارهاشو

4 1
علیرضا
1400/4/1

نه بابا جان من هم خردادیم ولی به این اسونی که میگین نیست و دست خودمونم نیست

3 1
اسما
پاسخ به این نظر
1399/6/13

سلام تو رو خدا بگین چیکار کنم که از دستش ندم از چه چیز هایی خوششون میاد بیشتر و...

12 21
Nafas
1401/8/25

حرفی ندارم

1 0
اشکان
1401/5/9

اصلا خیلی زیاد بهش اهمیت نده .وقتی خودتو بگیری مرد خردادی به هر بهانه ای باشه سمتت میاد .اگه زندگی براش تکراری نباشه و هر روز یه تنوع در زندگی اش وجود داشته باشه ولی به شرطی که اگه در اون شخصیتش باشه حتما به کار میاد

1 0
عرفان
1401/5/6

یکاری کن فکر کنه نیمه گمشدشی. چون به علوم غریبه خیلی علاقه دارن...

3 0
افزودن نظر:
captcha


تست های آنلاینتست آنلاین
آدرس مکثآدرس
تلفن مکث
رزرو آنلاین وقترزرو وقت
تماس با واتس اپواتس اپ