22006198 021

مرکز مشاوره ازدواج شمال تهران

بهزاد متین: روانشناس، مشاوره فردی از جمله درمان افسردگی، اضطراب و توسعه فردی، روانشناسی صنعتی و سازمانی، روانشناس ورزشی و درمان تخصصی اعتیاد به قمار

بهزاد متین
تهران

سوسن میرزایان: روانشناس بالینی و روان درمانگر فردی و زوج درمانی و نوجوان

سوسن میرزایان
تهران

مهسا بشار شماره عضویت سازمان نظام روانشناسی ۲۵۸۶۱ - عضو انجمن روانشناسی ایران

مهسا بشار
تهران

ساراناز مقیمی - روانشناس، روان درمانگر تحلیلی یونی برای درمانی مشکلات فردی، خانواده و زوجی و همچنین آموزش مهارت های زندگی WHO

ساراناز مقیمی
تهران

دکتر ژاله بحرایی - دکتری روانشناسی و دارای پروانه تخصصی از سازماننظام روانشناسی

ژاله بحرایی
تهران

زهرا شاهین کارشناسی ارشد روانشناسی - عضو سازمان نظام روانشناسی و انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران

زهرا شاهین
تهران

دکتر لیلا رضایی - دکتری تخصصی روانشناسی سلامت دانشگاه تهران

لیلا رضایی
تهران

امیر میرزانیا روانشناس بالینی روان پویشی کوتاه مدت (ISTDP)- فارغ التحصیل دانشگاه تهران

امیر میرزانیا
تهران

نسیم رضایی جوان - دکتری روانشناسی شناختی

نسیم رضایی جوان
تهران

دکتر مریم موسوی نیک: روانشناس بالینی از انستیتو روانپزشکی تهران و دانشگاه میسور

مریم موسوی نیک
تهران

النا باقر زاده روانشناس بالینی و سکس تراپیست: رزومه کاری و حرفه ای، برگزاری دوره ها و سمینارها، بخشی از دوره های گذرانده شده و سوابق کاری

النا باقر زاده
تهران

نفیسه سادات نکویی - کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی

نفیسه سادات نکویی
تهران

‫دکتر سمانه حقیری‬ دکتری تخصص روانشناسی ‫مدرس، تراپیست، کوچینگ و منتور گروه روانشناسی مکث و سازمان مدیریت صنعتی.

سمانه حقیری
تهران

پدرام محسنی: مشاور شغلی | کوچینگ فردی | استعدادیابی شغلی - مرکز مشاوره مکث

پدرام محسنی
تهران

دکتر مژگان رضائیان روانشناس و رواندرمانگر در زمینه (ارزیابی، تشخیص و درمان اختلالات) مشاوره توسعه فردی و زوج درمانی خدمات خود را به شما ارائه می دهد.

مژگان رضائیان
تهران

منا ادیبی فر:روانشناس بالینی متخصص در درمان انواع افسردگی و اضطراب

منا ادیبی فر
تهران
خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(6 رای)
مرکز مشاوره ازدواج شمال تهران

شاید آشنایی با یک مرکز مشاوره ازدواج شمال تهران که بتواند در دقیق ترین انتخاب ما پیش از ازدواج اثرگذار باشد برای هر فردی که تصمیم به ازدواج دارد مسئله مهمی باشد. بنابراین شناخت مراکز مشاوره ازدواج شمال تهران و همچنین نوع مشاوره هر مشاوری در این مراکز بسیار پراهمیت است. در مرکز مشاوره ازدواج شمال تهران مکث شما میتوانید به بهترین مشاوران دسترسی داشته باشید. لازم به ذکر است مشاوره پیش از ازدواج دو جلسه همراه با یک جلسه تست می باشد و مرکز مشاوره ازدواج شمال تهران مکث از شنبه تا پنج شنبه فعال می باشد که شما جهت تعیین وقت می توانید با ما تماس حاصل کنید.

چرا پیش از ازدواج نیازمند مشاوره هستیم؟

مشاوره پیش از ازدواج سطحی از شناخت را برای هر فردی از خود و همچنین از طرف مقابل برای او به همراه می آورد. همچنین لازم است بدانید که معمولا افراد در پیش از ازدواج به میزان ۸ الی ۹ ماه معاشرت و صرف وقت با یکدیگر و خانواده یکدیگر لازم است تا افراد بتوانند به خلق و خوی نسبی طرف مقابلشان تا حدی اشراف پیدا کنند. از این رو پس از طی این زمان با هر سطحی از شناخت مشاوران روانشناس پیش از ازدواج میتوانند در زمینه هایی که از دید یک فرد معمولی خارج است، نظر خود را بگویند.

بهترین راه برای شناخت پیش از ازدواج

افراد ممکن است قبل از ازدواج به شیوه های مختلفی آشنایی را آغاز کرده باشند. طبیعتا هر فردی که تصمیم به ازدواج کردن می گیرد به ازدواجی موفق و پر از آرامش فکر می کند و تلاش می کند تا از مشکلات و تنش ها دور باشد. اما شناخت طرف مقابل به طور کامل و قبل از ازدواج کار آسانی نیست. افراد معمولا پیش از ازدواج زمان زیادی را با هم نمی گذرانند و خیلی زود مقدمات ازدواج را فراهم می کنند. در این شرایط که نظرات اطرافیان و احساسات زیاد هر دو طرف دخیل است، شناخت بسیار مشکل می شود و به همین دلیل پیشنهاد می شود تا زوج ها پیش از ازدواج به یک مرکز مشاوره پیش از ازدواج مراجعه کنند تا بتوانند بهترین تصمیم ممکن را برای زندگی خود بگیرند و به شناختی عمیق و منطقی از طرف مقابل خود برسند. آن ها همچنین در جلسات مشاوره فردی به شناخت بیشتری از خودشان، علایق و خواسته هایشان می رسند که همگی به داشتن ازدواجی بهتر کمک می کند.

افراد پرخاشگر و شناخت آن ها پیش از ازدواج

افراد افسرده، پر توقع، عصبی و پرخاشگر و یا حتی هیپو مانیک میتوانند تا دوره های چند ماهه عصبانیت و پرخاشگری خود را پنهان کنند و یا برای هر رفتاری از خود دلیل غیرواضحی مانند دوست داشتن بیاورند. اما مسئله مهم این است که مشاوران روانشناس در مرکز مشاوره ازدواج شمال تهران مکث میتوانند با داشتن قوی ترین سیستم ارزیابی و انجام ۱۶ تست این گونه مشکلات را برای شما نمایان سازند.

شناخت افراد درونگرا و برونگرا در مشاوره های پیش از ازدواج

یکی از مهمترین اصول شناختی در مشاوره های پیش از ازدواج تشخیص برونگرایی و یا درونگرایی زوجین است. تشخیص این مسئله به تداوم رابطه دو فرد با یکدیگر بسیار مؤثر است. بطور مثال افراد درونگرا هیجاناتشان را کنترل میکنند و یا معاشران کمتری دارند و احساس نیاز مبرم به روابط با افراد مختلف ندارند. بالعکس افراد برونگرا، هیجاناتشان را زندگی میکنند و نیاز دارند با معاشران خود وقت بگذرانند و در تعامل و معاشرت با آنها باشند تا احساس سرزندگی و سلامتی کنند.

مرکز مشاوره ازدواج تجریش

تشخیص این دو وجه رفتاری باعث میشود مشاور روانشناس پیش از ازدواج بتواند به آنها اعلام کند ممکن است با این تفاسیر با چه اشکالاتی مواجه میشوند و یا چه محاسنی برای یکدیگر میتوانند داشته باشند.

اثرگذاری یک مشاور روانشناس در ازدواج

مشاوران روانشناس در مشاوره ازدواج به هیچ عنوان نمیتوانند به صورت تاکیدی یک ازدواج و یا تصمیم به ازدواج را رد و یا تایید کنند. آنها صرفاً با نشان دادن نشانه هایی که نادیده گرفته میشود و یا علائمی که دیدنشان صرفاً بوسیله یک مشاور روانشناس امکان پذیر است، میتوانند به مراجعین خود بگویند در ادامه این تصمیم با چنین علائم و نشانه هایی میتوانند موفق باشند و یا خیر.

بنابراین اگر از یک مشاور روانشناس بخواهید به شما بگوید که ازدواج کنید و یا خیر، قطعاً جوابی دریافت نخواهید کرد و تصمیم گیری نهایی به عهده خود مراجع است.

آیا مشاوره پیش از ازدواج میتواند ما را به سمت انتخاب درست هدایت کند؟

قطعاً هر مشاوره ایی در جلسه مشاوره قبل از ازدواج که منجر به شناخت شود میتواند کلیدی برای آگاهی ما باشد. دانستن اینکه ما چه کسی هستیم و چه نیازی داریم و با این سطح از نیازها و خواسته هایمان میتوانیم در کنار فردی که انتخاب کرده ایم احساس خوشایندی را تجربه کنیم را یک مشاور روانشناس برایمان روشن میکند. راهی را که نیاز به روزها و هفته ها زمان برای شناخت لازم داریم، قطعاً با ۵ تا ۱۰ جلسه مشاوره پیش از ازدواج میتوانیم طی کنیم و هزینه روانی کمتری را در این راه شناخت متحمل شویم. بدانیم دقیقاً در چه جایگاه اخلاقی قرار داریم، چه میخواهیم و با چه کسی در معاشرت هستیم.

مشاوره پیش از ازدواج و تست های شخصیت

تست های شخصیت یکی از مهمترین مراحل مشاوره پیش از ازدواج هستند که میتواند الگوی مناسبی از خصوصیات اخلاقی ما را ارائه بدهند. مشاوران ازدواج با مقیاس این دو الگوی شخصیت در کنار یکدیگر امتیازاتی را قائل میشوند که از یک سطحی به پایین، میتوانند اعلام کنند تفاوت های بین دو نفر بسیار زیاد است. ازدواج دو نفر با چنین نشانه هایی نمیتواند نتیجه خوبی را به همراه داشته باشد.

آیا با وجود اختلافات اخلاقی و آگاهی به آنها میتوان ازدواج مناسبی داشت؟

اختلافات اخلاقی یکی از مهمترین مسائلی هستند که میتواند هر زوجی را به روابط نابرابر بکشاند. اما نکته مهم در شناخت مسائل اخلاقی این است که در واقع اولین قدم در درمان و بهبود، مسئله شناخت و آگاهی است. هر فردی که مایل به داشتن رابطه ایی صمیمانه با فرد دیگری است، باید بتواند مشکلات خود را بشناسد و به رفع حقیقی آنها بپردازد.

مرکز مشاوره ازدواج

پنهانکاری و غیر شفاف بودن فقط و فقط میتواند به خود فرد آسیب برساند و پس از آن به افرادی که در معاشرت با آنها هستند. بنابراین برای جلوگیری از آسیب های پیش بینی نشده میتوانیم در مشاوره های پیش از ازدواج به سمت بهبود روابط، بهبود رفتارهای خود با شناخت، آگاهی و همچنین انتخاب مناسب قدم برداریم.

شناخت اختلالات در مرکز مشاوره ازدواج شمال تهران مکث

شناخت اختلالات شخصیتی میتواند مهمترین قدم در مشاوره پیش از ازدواج باشد. مشاوران روانشناس پیش از ازدواج با تشخیص اختلالات شخصیتی میتوانند هر دو نفر را در جریان قرار دهند. آنها این آگاهی را به خود فرد و همچنین همراه او دهند که این اختلال شخصیت میتواند آسیب زا باشد و افراد برای هدف گذاری های بعدی خود قطعاً نیاز به درمان و بهبود دارند. نشان دادن راه درمان نیز میتواند با معرفی مشاور روانشناس پیش از ازدواج صورت گیرد. مرکز مشاوره شمال تهران مکث با قوی ترین سیستم ارزیابی بهترین کیفیت در شناخت را قبل از ازدواج به شما ارائه می دهد.

مرکز مشاوره ازدواج و راه های ارتباط غیر حضوری

مرکز مشاوره ازدواج شمال تهران مکث در بیشتر مواقع این امکان را برای مراجعین خود فراهم میکند که بصورت غیرحضوری، تلفنی و یا آنلاین ارتباط خود را با مشاور برقرار کنند و بتوانند جلسات خود را ادامه دهند. مراجعین باید این اطمینان را حاصل کنند که در مشاوره های غیرحضوری مانند مشاوره های حضوری به کلیت روابط با همراه خود پی میبرند و میتوانند به همان میزان از جلسات خود استفاده کنند.

آیا مشاوران پیش از ازدواج اشتباه میکنند؟

اگر به دنبال این موضوع هستید که مسئولیت رفتار خود را به عهده مشاور پیش از ازدواج بگذارید. در واقع چند قدم اشتباهی را برداشته اید. یکی از راهنمایی های مؤثر و تاکیدی مشاوران پیش از ازدواج در به عهده گرفتن مسئولیت رفتار و انتخاب شما است.

قطعاً مشاوران پیش از ازدواج میتوانند زوایای تاریک و روشنی را پیش روی شما بگذارند که برای رسیدن به آنها باید زمان زیادی را صرف کنید. اما همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که تصمیم گیرنده نهایی خود شما هستید و بهتر است قبول مسئولیت رفتار خود را در هر اقدام مهمی در زندگی به عهده بگیرید.

هیچ فردی به اندازه خود ما نسبت به نقاط قوت و ضعف مان آگاهی ندارد. پس با قبول رفتن به مشاوره ازدواج، میتوان با شفافیت تمام از خود و خواسته های قلبی خود سخن گفت و نیازهای اساسی و مورد توجه را مطرح کرد. این اطمینان را حاصل کنیم که هزینه ایی که پیش از ازدواج متحمل میشویم، در قیاس با شکست ها و دغدغه های روحی و آسیب های ازدواج با فردی غیر از خواسته ما بسیار کم و ناچیز خواهد بود. بنابراین برای نیل به بزرگترین و ارزشمندترین هدف زندگی، بهترین مراکز مشاوره پیش از ازدواج شمال تهران و یا بهترین مشاوران پیش از ازدواج را انتخاب کنیم. مرکز مشاوره شمال تهران مکث با قوی ترین سیستم ارزیابی بهترین کیفیت در شناخت را قبل از ازدواج به شما ارائه می دهد.

بهزاد متین: روانشناس، مشاوره فردی از جمله درمان افسردگی، اضطراب و توسعه فردی، روانشناسی صنعتی و سازمانی، روانشناس ورزشی و درمان تخصصی اعتیاد به قمار

بهزاد متین
تهران

سوسن میرزایان: روانشناس بالینی و روان درمانگر فردی و زوج درمانی و نوجوان

سوسن میرزایان
تهران

مهسا بشار شماره عضویت سازمان نظام روانشناسی ۲۵۸۶۱ - عضو انجمن روانشناسی ایران

مهسا بشار
تهران

ساراناز مقیمی - روانشناس، روان درمانگر تحلیلی یونی برای درمانی مشکلات فردی، خانواده و زوجی و همچنین آموزش مهارت های زندگی WHO

ساراناز مقیمی
تهران

دکتر ژاله بحرایی - دکتری روانشناسی و دارای پروانه تخصصی از سازماننظام روانشناسی

ژاله بحرایی
تهران

زهرا شاهین کارشناسی ارشد روانشناسی - عضو سازمان نظام روانشناسی و انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران

زهرا شاهین
تهران

دکتر لیلا رضایی - دکتری تخصصی روانشناسی سلامت دانشگاه تهران

لیلا رضایی
تهران

امیر میرزانیا روانشناس بالینی روان پویشی کوتاه مدت (ISTDP)- فارغ التحصیل دانشگاه تهران

امیر میرزانیا
تهران

نسیم رضایی جوان - دکتری روانشناسی شناختی

نسیم رضایی جوان
تهران

دکتر مریم موسوی نیک: روانشناس بالینی از انستیتو روانپزشکی تهران و دانشگاه میسور

مریم موسوی نیک
تهران

النا باقر زاده روانشناس بالینی و سکس تراپیست: رزومه کاری و حرفه ای، برگزاری دوره ها و سمینارها، بخشی از دوره های گذرانده شده و سوابق کاری

النا باقر زاده
تهران

نفیسه سادات نکویی - کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی

نفیسه سادات نکویی
تهران

‫دکتر سمانه حقیری‬ دکتری تخصص روانشناسی ‫مدرس، تراپیست، کوچینگ و منتور گروه روانشناسی مکث و سازمان مدیریت صنعتی.

سمانه حقیری
تهران

پدرام محسنی: مشاور شغلی | کوچینگ فردی | استعدادیابی شغلی - مرکز مشاوره مکث

پدرام محسنی
تهران

دکتر مژگان رضائیان روانشناس و رواندرمانگر در زمینه (ارزیابی، تشخیص و درمان اختلالات) مشاوره توسعه فردی و زوج درمانی خدمات خود را به شما ارائه می دهد.

مژگان رضائیان
تهران

منا ادیبی فر:روانشناس بالینی متخصص در درمان انواع افسردگی و اضطراب

منا ادیبی فر
تهران
افزودن نظر:
captcha


تست های آنلاینتست آنلاین
آدرس مکثآدرس
تلفن مکث
رزرو آنلاین وقترزرو وقت
تماس با واتس اپواتس اپ