22006198 021

مشاوره تحصیلی کنکور و پیدا کردن استعداد فرد

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(32 رای)
مشاوره تحصیلی کنکور و پیدا کردن استعداد فرد

بهترین نوع مشاوره تحصیلی کنکور و پیدا کردن استعداد فرد به روش کاملا عملیاتی و روانشناختی تنها در مرکز مشاوره اینجا مکث انجام می شود. تخصصی ترین تیم انتخاب رشته بر اساس رویکرد نوروساینس برای مشاوره تحصیلی کنکور با شما خواهند بود. مرکز مشاوره اینجا مکث با در اختیار داشتن افراد با تجربه در زمینه انتخاب رشته تحصیلی می تواند شما را در این گام مهم راهنمایی کند.

پروتکل نوروساینس مرکز مشاوره اینجا مکث برای مشاوره تحصیلی کنکور

  1. استفاده از دستگاه نوروفیدبک برای شناسایی وضعیت
  2. استفاده از سیستم IVA برای سنجش توجه و تمرکز
  3. استفاده از تست هوش
  4. استفاده از تست شخصیت
  5. استفاده از تست علایق شغلی
  6. مصاحبه و ارزیابی به صورت حضوری یا تلفنی
  7. انجام پروسهه مصاحبه تخصصی
  8. نشان دادن فضای کاری 10 سال آینده

یکی از بیشترین دغدغه های خانواده های امروزی که در آنها محصل و یا دانش آموزانی وجود دارند، دغدغه تحصیل و انتخاب رشته، چگونه بهتر درس خواندن و چگونه موفق تر بودن است.

مشاوره تحصیلی کنکور و پیدا کردن استعداد فرد

در اینکه هر دانش آموزی بسته به توانایی و تلاش خود به درجات بهتری از تحصیل میرسد شکی نیست، اما زمانی تحصیل دغدغه ایی برای خانواده ها میشود که فرزند باهوش، با استعداد و توانایی دارند که نمیداند چگونه میتواند راه بهتر درس خواندن، و انتخاب رشته تحصیلی مناسب با توانایی و استعداد خود را انتخاب کند. بنابراین بهترین فرصت برای جلوگیری از دغدغه خانواده ها مشاوره تحصیلی است.

مشاوره تحصیلی

رابطه مشاوره تحصیلی، میزان تلاش و نوع درس خواندن دانش آموز

مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره اینجا مکث بسته به هوش، توانایی و میزان تلاش دانش آموز در روز و نوع درس خواندن دانش آموز، علاقه و همچنین استعداد دانش آموزان به فرد داده میشود.

به این نحو که دانش آموزی با میزانی از علاقه، کمی استعداد و هیچ سعی و تلاشی میخواهد رشته پزشکی قبول شود، واضح است که یک مشاوره تحصیلی مجرب ابتدا علاقه، سپس استعداد و بعد تلاش دانش آموز را باید مورد بررسی قرار بدهد، با صحبتی دقیق با دانش آموز و شناساندن و تشخیص علایق واقعی دانش آموز به خود او و همچنین پیدا کردن استعداد واقعی دانش آموز و مهارت هایش، پس از آن توانایی دانش آموز در میزان صرف کردن وقتی که در روز میتواند برای درس خواندن بگذارد، مشاوره تحصیلی را با دانش آموز شروع میکند.

پیدا کردن استعداد فرد توسط مشاور تحصیلی

مشاوران تحصیلی میدانند آنچه را که یک دانش آموز تنها به دلیل گفته ها و شنیده های دیگران استعداد خود تلقی میکند، استعداد واقعی و قطعی او نیست. بنابراین کشف توانایی ها، بسته به محیط پیرامون دانش آموز و بسته به شرایط خانوادگی و میزان کاربردی بودن استعداد و توانایی های او استعداد فرد است.

پس برای پیدا کردن این استعدادها مشاوران تحصیلی کمک بسزایی به دانش آموزان برای پیدا کردن هدف و راه خود به وسیله استعداد واقعیشان میباشند. همچنین یک دانش آموز میتواند، با بررسی نحوه درس خواندن و چگونه بهتر درس خواندن بهترین راه را برای رسیدن به هدف خود انتخاب کند که مشاوران تحصیلی این راه را برای دانش آموزان آسان تر و سهل تر میکنند.

به این شکل که فردی با مطالعه روزی ۶ ساعت و استعداد در رشته ریاضی و هنر میخواهد بداند چه رشته ایی را برای تحصیل دانشگاهی انتخاب کند. مشاوران تحصیلی با توضیح انواع رشته های دانشگاهی و قرار دادن استعداد و توانایی دانش آموز و میل شخصی دانش آموزان، بهترین راه را پیش پای او میگذارند.

مثلًا در این مورد دانش آموز اگر رشته معماری را انتخاب کند میتواند از هر دو استعداد ریاضی و هنر خود بهره کافی را ببرد و خود را صرفاً در رشته های مهندسی که نیازی به هنر ندارند قرار ندهد که استعداد دیگر او بی بهره بماند.

کمک مشاور تحصیلی در نحوه درس خواندن دانش آموز

مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره اینجا مکث در مورد نحوه درس خواندن نیز میتوانند به دانش آموزان کمک فروانی بکنند. مشاوران تحصیلی با بررسی شرایط دانش آموز، این که فرد روزها انرژی بیش تری دارد و یا شب ها و تقسیم بندی ساعاتی که برای دانش آموز و مطالعه اش بهتر است و یا او فردی دیداری و یا شنیداری است راهنمایی های مفیدی را در زمینه چگونه درس خواندن به او میدهند.

دانش آموز شنیداری

مثلاً دانش آموزی که شنیداری است در هنگام درس خواندن بهتر است با صدای بلند درس بخواند تا هم از دیدار و هم از شنیدن صدای خود به دلیل شنیداری بودن خود استفاده کند.

دانش آموز دیداری

ممکن است دانش آموزی دیداری باشد، به این نوع از دانش آموزان توصیه میشود هنگام درس خواندن برای هر مسئله ایی، شخصی و یا وسیله ایی را متصور شوند.

مثلاً برای درس روانشناسی، سگ پاولف و خود پاولف را شبیه یک کارتون مورد علاقه خود تصور کند و نظریه او را با تخیل کارتونی خود قوام ببخشد، بنابراین هر گاه نظریه شرطی سازی به گوش او میخورد، سگ پاولف و خود پاولف را به شکلی کارتونی به یاد می آورد و نظریه را هم به راحتی بیان میکند. این شگردهای مطالعه برای یادگیری بیش تر و ثبت در حافظه فعال به کمک حافظه دراز مدت می نامند که بسیار مفید است.

مشاوران تحصیلی به دانش آموزان و همچنین خانواده آنها راهنمایی هایی را ارائه میدهند که راه مؤثری برای پیدا کردن رشته تحصیلی مناسب و همچنین بهتر درس خواندن میباشد.

مشاوره تحصیلی و کنکور

دسترسی راحت به مرکز مشاوره روانشناسی مکث برای ساکنین تهران

1. مترو

با توجه به اینکه مرکز مشاوره اینجا مکث جنب مترو قلهک می باشد، مراجعین می توانند از این وسیله با توجه به ترافیک آزار دهنده شهر تهران استفاده کنند.

2. تاکسی

با توجه به بودن وسایل حمل و نقل زیاد در محدوده خیابان شریعتی، شما می توانید با این گونه وسایل به مرکز مکث مراجعه نمایید.

3. پارکینگ

افرادی که با وسیله شخصی قصد آمدن به مرکز مشاوره اینجا مکث را دارند، دو گزینه در پیش رو دارند: استفاده از سینمای فرهنگ و پارک کردن در کنار رودخانه قلهک که ورودی آن از کوچه یزدانیان می باشد.

افزودن نظر:
captcha


تست های آنلاینتست آنلاین
آدرس مکثآدرس
تلفن مکث
رزرو آنلاین وقترزرو وقت
تماس با واتس اپواتس اپ