22006198 021

بهترین مشاور ازدواج در تهران (استفانی کربی)

بهزاد متین: روانشناس، مشاوره فردی از جمله درمان افسردگی، اضطراب و توسعه فردی، روانشناسی صنعتی و سازمانی، روانشناس ورزشی و درمان تخصصی اعتیاد به قمار

بهزاد متین
تهران

سوسن میرزایان: روانشناس بالینی و روان درمانگر فردی و زوج درمانی و نوجوان

سوسن میرزایان
تهران

مهسا بشار شماره عضویت سازمان نظام روانشناسی ۲۵۸۶۱ - عضو انجمن روانشناسی ایران

مهسا بشار
تهران

ساراناز مقیمی - روانشناس، روان درمانگر تحلیلی یونی برای درمانی مشکلات فردی، خانواده و زوجی و همچنین آموزش مهارت های زندگی WHO

ساراناز مقیمی
تهران

دکتر ژاله بحرایی - دکتری روانشناسی و دارای پروانه تخصصی از سازماننظام روانشناسی

ژاله بحرایی
تهران

زهرا شاهین کارشناسی ارشد روانشناسی - عضو سازمان نظام روانشناسی و انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران

زهرا شاهین
تهران

دکتر لیلا رضایی - دکتری تخصصی روانشناسی سلامت دانشگاه تهران

لیلا رضایی
تهران

امیر میرزانیا روانشناس بالینی روان پویشی کوتاه مدت (ISTDP)- فارغ التحصیل دانشگاه تهران

امیر میرزانیا
تهران

نسیم رضایی جوان - دکتری روانشناسی شناختی

نسیم رضایی جوان
تهران

دکتر مریم موسوی نیک: روانشناس بالینی از انستیتو روانپزشکی تهران و دانشگاه میسور

مریم موسوی نیک
تهران

النا باقر زاده روانشناس بالینی و سکس تراپیست: رزومه کاری و حرفه ای، برگزاری دوره ها و سمینارها، بخشی از دوره های گذرانده شده و سوابق کاری

النا باقر زاده
تهران

نفیسه سادات نکویی - کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی

نفیسه سادات نکویی
تهران

‫دکتر سمانه حقیری‬ دکتری تخصص روانشناسی ‫مدرس، تراپیست، کوچینگ و منتور گروه روانشناسی مکث و سازمان مدیریت صنعتی.

سمانه حقیری
تهران

پدرام محسنی: مشاور شغلی | کوچینگ فردی | استعدادیابی شغلی - مرکز مشاوره مکث

پدرام محسنی
تهران

دکتر مژگان رضائیان روانشناس و رواندرمانگر در زمینه (ارزیابی، تشخیص و درمان اختلالات) مشاوره توسعه فردی و زوج درمانی خدمات خود را به شما ارائه می دهد.

مژگان رضائیان
تهران

منا ادیبی فر:روانشناس بالینی متخصص در درمان انواع افسردگی و اضطراب

منا ادیبی فر
تهران
خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(6 رای)
بهترین مشاور ازدواج در تهران (استفانی کربی)

برای پیدا کردن بهترین مشاور ازدواج در تهران و مرکز مشاوره ازدواج کافی است در اینترنت سرچ کنید. قبلاً به ازدواج به شکل یک هندوانه در بسته نگاه میشد اما در حال حاضر با توجه به تستهای تخصصی دیگر نگاه به ازدواج و مشاوره ازدواج متفاوت شده است. ما بهترین بهترین مشاور ازدواج در تهران به سبک (استفانی کربی) را برای شما پیاده سازی می کنیم. استفانی کربی اعتقاد خاصی به تست های مختلف پیش از ازدواج دارد که از این رو مرکز مشاوره اینجا مکث به سمت انجام ۱۶ تست متنوع رفته است.

مشاوره قبل از ازدواج و اینکه چرا باید به مشاوره برویم؟

بهترین مشاور ازدواج در تهران معتقد است که، ازدواج یکی از مهمترین نقاط عطف در زندگی ما است. تبریک می گویم که درگیر عشق زندگی خود شدی! به محض اینکه گفتید «بله» باید این سؤال را مطرح کنید که بایستی چندین سال طولانی را در کنار هم زندگی کنید. تمرین های بهترین مشاور ازدواج در تهران باعث می شود ازدواج ها به صورت طولانی و بسیار صمیمی ادامه پیدا کند.

بهترین مشاور ازدواج

از نگاه بهترین مشاور ازدواج مزایای مشاوره قبل از ازدواج احتمالاً یکی از دورترین موضوعات ذهن شما هنگام تصمیم گیری برای ازدواج بوده است. با نزدیکتر شدن به ازدواج، می توانید تعجب کنید که مشاوره پیشگیرانه چگونه می تواند رابطه شما با همسرتان را به سرعت تقویت کند. تصور کنید که داشتن مزایای شخص ثالث در مورد نگرانی های ازدواج مشترک مانند بزرگ کردن فرزندان، نحوه برخورد با خانواده ها، راهبردهای مقابله برای زوج های خاص و موارد دیگر چقدر می تواند مفید باشد.

ارتباط اجتماعی و موفقیت شغلی

شما به عنوان یک صاحب کسب و کار، در قبال جامعه، محیط و افراد اطراف خود مسئولیت دارید. برای یافتن تعادل حرفه ای، باید بدانید که یک کسب و کار برای موفقیت خود به هدفی بالاتر احتیاج دارد که فراتر از حد پایین موفقیت باشد. در دنیای کسب و کار امروز، برخی سازمان ها توجه کافی را به جامعه اطراف خود معطوف نمی کنند. این شرکت ها از این جهت که فکر می کنند تنها اولویت آن ها کسانی هستند که در سازمان آن ها سرمایه گذاری می کنند مسائل کارکنان، جامعه و محیط خود را نادیده می گیرند.

به مسائلی که برای شما مهم هستند فکر کنید و تصمیم بگیرید که کسب و کار خانگی شما از کدامیک پشتیبانی می کند. سپس روش های گوناگونی را برای کمک به عنوان یک شرکت پیدا کنید. هنگامی که کسب و کار شما اهداف خود را تعیین کرد و بین کسب و کار، مردم و جامعه اطراف خود تعادل پیدا کرد، شما می توانید تاثیر آن را از طریق رشد سودآوری در سازمان خود مشاهده کنید.

زمان مشاوره قبل از ازدواج چه زمانی است؟

شاید از شما سؤال شود که ورود به مشاوره قبل از ازدواج اقدامی است که باید با نزدیک شدن روز عروسی انجام دهید. این یک واکنش طبیعی است. شک و تردید یکی از اصلی ترین دلایلی است که افراد می توانند در وهله اول جلسات خود را با یک درمانگر مجاز یا مربی زندگی انجام دهند. در حالی که هیچ چیزی به عنوان «اتحاد عالی» وجود ندارد، بهترین مشاوره قبل از ازدواج می تواند به شما و شریک زندگی شما کمک کند تا مواردی را که زوجین متاهل با آنها دست و پنجه نرم می کنند، برطرف سازند.

مشاوره قبل از ازدواج به طور خلاصه

بسیاری از افراد تصور می کنند که «مشاوره» فقط برای افرادی است که از قبل درگیری مشکلات هستند. همیشه اینگونه نیست. مشارکت در مشاوره قبل از ازدواج به شما و نامزدتان کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه مسائل را شناسایی کرده و آن را حل کنید.

اهمیت بسیار زیاد مشاوره ازدواج در دوران نامزدی

به گفته بهترین مشاوره قبل از ازدواج در تهران برای زوجین در مرحله نامزدی مشاوره ازدواجج بسیار زیاد توصیه می شود. مشاوره قبل از ازدواج نوعی از خانواده درمانی است که برای کمک به زوجین در مواقع بحران در ارتباط یا شناخت بیشتر برای کاهش استرس ازدواج و آموزش زندگی زناشویی می باشد. این شکل رایج مشاوره زوجین، استراتژی های حل و فصل تعارض را فراهم می کند. به عنوان مثال، اطمینان حاصل کنید که در شرایط اضطراری (مانند مشکلات مالی) در همان اوایل زندگی چه خواهید کرد.

نمونه هایی از موضوعاتی که در جلسات آماده سازی ازدواج مورد بحث قرار می گیرد

  • امور مالی فردی و مشترک
  • سبک های والدین
  • سبک های ارتباطی
  • استراتژی های حل تعارض
  • سبک های تصمیم گیری
  • نقش های جنسیتی در ازدواج
  • خانواده درمانی

ما این مباحث مربوط به مشاوره قبل از ازدواج و سایر موارد را در ادامه مقاله ارائه خواهیم داد.

کلیدهای ازدواج سالم

آمارها نشان می دهد که زوجین در ازدواجهای امروز قصد طلاق ندارند. در حقیقت حداقل 93 درصد آمریکایی ها فکر می کنند که ازدواج سالم یکی از مهمترین اهداف زندگی است. با این حال، ما احتمالاً حداقل چند نفر را می شناسیم که طلاق را پشت سر گذاشته اند. اگرچه اکثر زوجین رابطه خود را با بهترین اهداف آغاز می کنند، واقعیت این است که گاهی اوقات زندگی چالش های پیش بینی نشده ای را به وجود می آورد.

شاید شریک زندگی شما نیاز به جابجایی محل کار داشته باشد و شما این حقیقت را درک می کنید که به صورت دقیق در مورد همدیگر فکر نکرده اید. موارد بی شماری برای چالش هایی که زندگی در یک زن و شوهر به وجود می آورد وجود دارد. خبر خوب این است که شرکت در خانواده درمانی یا مشاوره قبل از ازدواج می تواند به شما در دستیابی به مشارکت پایدار و محقق کمک کند.

مشاور ازدواج

تحقیقات نشان می دهد که وقتی زوج ها در مشاوره خصوصی شرکت می کنند، این احتمال را برای ازدواج موفق 30 درصد افزایش می دهد. در اصل، مشاوره قبل از ازدواج به شما کمک می کند تا برای ازدواج آماده شوید. فعالانه برقراری رابطه سالم یکی از بهترین کارهایی است که شما و همسرتان می توانید انجام دهید تا ازدواج شما دوام داشته باشد و همچنین از سلامت روان فردی شما نیز محافظت می کند. همانطور که در بالا ذکر شد، مشاوره قبل از ازدواج با زوج درمانگر می تواند به زوجینی که در مورد مسائل مشترک مانند: کارهای خانگی و امور مالی مشاجره کرده اند، کمک کند. استفاده از خدمات مشاوره قبل از ازدواج به زوجین کمک می کند نقاط ضعف بالقوه در روابط شما را شناسایی کنند که می تواند منجر به مشکلات یا حتی عدم موفقیت ازدواج شود.

مزایای مشاوره قبل از ازدواج

فواید بارز مشاوره قبل از ازدواج این است که شما و شریک زندگیتان برای اطمینان از ثبات و خوشبختی ازدواج اقدام می کنید. جلسات مشاوره قبل از ازدواج، مهارتهای لازم را برای کنار آمدن با مسائلی که ناگزیر در روابط صمیمی بوجود می آیند، به زوجین درگیر آموزش می دهد. نگاه دقیق تر به مزایای مشاوره با بهترین مشاوره قبل از ازدواج در تهران می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا مشاوره حرفه ای برای شما و شریک زندگی مناسب است یا خیر.

1. اهداف و تصمیمات متقابل را برای ازدواج خود ایجاد کنید

شما و شریک زندگیتان ممکن است ایده های مختلفی در مورد اینکه به معنای دستیابی به یک ازدواج شاد و موفق به دست آورده اید، داشته باشید. با بحث در مورد اینکه هر دو امیدوارید از ازدواج خود خارج شوید، می توانید چند قانون را تعیین کنید که ترکیبی از آنچه شما می خواهید باشد. این به شما اهداف مشترک می دهد تا در جهت دستیابی به آن حرکت داشته باشید.

2. سبکهای ارتباطی را بفهمید، سازگار شوید و بهبود ببخشید

این موضوع کاملاً مهم است. اما آنچه در این مورد جلب می شود این است که شما و شریک زندگی خود نقاط قوت و ضعف سبک های ارتباطی خود و یکدیگر را بهتر بشناسید. این به شما کمک می کند که بدانید چگونه با آنها سازگار شوید تا اطمینان حاصل کنید که می توانید به جای نادیده گرفتن در مورد آنها یا بحث درباره آنها، با مشکلات احتمالی صحبت کنید.

3. قبل از بروز مشکل، درگیری های احتمالی را کنار بگذارید

آیا می دانید که در پس انداز کردن مشکل دارید و این باعث می شود شریک زندگی شما دیوانه شود؟ مشاوره قبل از ازدواج این فرصت را به شما می دهد تا قبل از اینکه بگویید «من این کار را انجام می دهم» مواردی از این دست را در فضای باز به دست بیاورید. غالباً زوج ها از صحبت در مورد موضوعاتی که دارند، خودداری می کنند و تصمیم می گیرند که درخشش زندگی تازه متولد شده، به سادگی از بین برود. این دقیقاً برعکس تنظیم خود برای یک ازدواج موفق است. مشاوره قبل از ازدواج به شما کمک خواهد کرد که اکنون در میان این مسائل کار کنید و به شما کمک می کند درک کنید که اختلافات شما نیازی به مشکلات بزرگتر ندارد.

4. اضطراب ازدواج را کنار بگذارید

برای بعضی از افراد مهم نیست که چقدر آنها عاشق اهمیت قابل توجهی باشند، فکر تعهد مادام العمر هنوز می تواند زمینه ساز اضطراب باشد. اگر شما یا شریک زندگی خود با این اضطراب سر و کار دارید، مشاوره قبل از ازدواج گزینه عالی برای شما است. در طول جلسات مشاوره خود می توانید با علل احتمالی اضطراب و کار از طریق آنها مقابله کنید. روبرو شدن با مسائل به شما و شریک زندگی شما کمک می کند احساس اطمینان کنند که ازدواج قدم مثبت بعدی برای روابط شما است.

استراتژی های موفقیت در مشاوره قبل از ازدواج تهران

  • اگر شما و همسرتان تصمیم گرفتید که به مشاوره حرفه ای قبل از ازدواج بروید، روش هایی وجود دارد که می تواند به شما اطمینان دهد که بیشترین بهره را از تجربه کسب خواهید کرد.
  • درک کنید که ازدواج گاهی چالش برانگیز خواهد بود. این باعث می شود که شما در مورد برخی موارد بحث کنید و با آنها روبرو شوید که ترجیح می دهید تنها بمانید. اما، اینگونه رشد می کنید که شما و شریک زندگیتان در روابط شما رشد می کنند!
  • سعی نکنید «تقلب» یا افکار و عقاید را خنثی کنید تا به نظر برسد که شما و دیگر افراد مهم شما کاملاً سازگار هستند. این نکته کاملاً نکات مشاوره را نادیده می گیرد، که باید با مشکلاتی روبرو شود.
  • بگذارید ایده «برنده» و «بازنده» را کنار بگذارید. بیاموزید این ایده را قبول کنید که هر دو در زمین بازی برابر هستید.
  • زمان جلسه با مشاور خود را در یک «منطقه امن» بدانید و آنچه را که با مشاور خود در میان می گذارید نمی تواند برای استدلال های آینده در نظر نگیرید.
  • آنچه را که در مورد مشاوره با دیگران صحبت می کنید، به اشتراک نگذارید حتی نزدیکترین دوستان و اعضای خانواده. آنچه در مورد مشاوره بحث می کنند فقط برای گوش مشاور و شریک زندگی شما است که می تواند گاهی بسیار آسیب زا باشد. گسترش این مسئله فقط اعتماد را از بین خواهد برد.
  • اگر شما و نامزدتان تصمیم گرفتید که مشاوره قبل از ازدواج را شروع کنید، منابع زیادی برای کمک به یافتن مشاور حرفه ای برای نیازهای روابط صمیمی وجود دارد. همچنین می توانید برای کمک به آماده سازی جلسات خود، لینک هایی به کتاب ها و مقالات را بصورت آنلاین پیدا کنید.

بهترین مشاور ازدواج در تهران (استفانی کربی)

  1. مهارتهایی را برای برقراری ارتباط موثر با شریک زندگی به شما یاد می دهد.
  2. به طرز تحریک آمیز زمینه های مشکل بالقوه در روابط شما را مدیریت می کند.
  3. احترام متقابل را نسبت به یکدیگر تقویت می کند.
  4. بنیادی را بنا می کند که یک ازدواج قوی و شاد می تواند رشد و تداوم پیدا کند.

مشاور ازدواج در تهران

بهترین مشاور ازدواج در تهران (از نگاه استفانی کربی)

بهترین مشاوره ازدواج در تهران از نگاه استفانی کربی فرد نیست بلکه تیمی از روانشناسان است که دو طرف را به صورت کامل ارزیابی کنند. مرکز مشاوره اینجا مکث با انجام ۱۶ تست مشاوره ازدواج بهترین ارزیابی را از زوجین نمایان می کند. مشاوره قبل از ازدواج اغلب در طی تنها چند جلسه کوتاه توسط متخصصان ارائه می شود. تعداد جلسات با توجه به نیاز هر زوج متفاوت است. یک جلسه معمولی با حضور روانشناسی است که از زوجین درخواست می کنند انواع فعالیت ها را انجام دهند. زوجین فعالیت ها را به طور جداگانه و خاص انجام می دهند تا بدانند که چقدر خوب با هم عملکرد دارند.

تمرینات مطالعه قبل از ازدواج ممکن است شامل یک آزمون کتبی یا پرسشنامه (که در مقاله مشاوره پیش از ازدواج به سبک مکث به آن پرداختیم اشاره دارد)، اقدام یا پاسخ دادن به تستهای روانشناسی می تواند اطلاعات بسیار عالی را به روانشناس دهد.

زوج های شلوغ امروز ممکن است در برنامه ریزی قرارهای حضوری برای مشاوره دچار مشکل شوند. در کنار مدیریت مسئولیت های فردی مانند کار و خانواده، زمان منتهی به عروسی شلوغ است. جلسات مشاوره آنلاین با متخصصان مشاوره و درمانی مرکز مشاوره اینجا مکث برای زوج های مشغول که در تقویت رابطه خود جدی هستند، مناسب است.

مشاوره آنلاین ازدواج

هنگامی که به صورت آنلاین در مشاوره قبل از ازدواج شرکت می کنید، از هر جای ایران ارتباطی محکم به یک متخصص حرفه ای و ابزار دسترسی پیدا می کنید. شرکت در مشاوره قبل از ازدواج بصورت آنلاین نمی تواند به اندازه مشاوره حضوری تاثیر گزار باشد ولی در نظر داشته باشید که از هیچی بهتر است.

منبع: betterhelp.com

بهزاد متین: روانشناس، مشاوره فردی از جمله درمان افسردگی، اضطراب و توسعه فردی، روانشناسی صنعتی و سازمانی، روانشناس ورزشی و درمان تخصصی اعتیاد به قمار

بهزاد متین
تهران

سوسن میرزایان: روانشناس بالینی و روان درمانگر فردی و زوج درمانی و نوجوان

سوسن میرزایان
تهران

مهسا بشار شماره عضویت سازمان نظام روانشناسی ۲۵۸۶۱ - عضو انجمن روانشناسی ایران

مهسا بشار
تهران

ساراناز مقیمی - روانشناس، روان درمانگر تحلیلی یونی برای درمانی مشکلات فردی، خانواده و زوجی و همچنین آموزش مهارت های زندگی WHO

ساراناز مقیمی
تهران

دکتر ژاله بحرایی - دکتری روانشناسی و دارای پروانه تخصصی از سازماننظام روانشناسی

ژاله بحرایی
تهران

زهرا شاهین کارشناسی ارشد روانشناسی - عضو سازمان نظام روانشناسی و انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران

زهرا شاهین
تهران

دکتر لیلا رضایی - دکتری تخصصی روانشناسی سلامت دانشگاه تهران

لیلا رضایی
تهران

امیر میرزانیا روانشناس بالینی روان پویشی کوتاه مدت (ISTDP)- فارغ التحصیل دانشگاه تهران

امیر میرزانیا
تهران

نسیم رضایی جوان - دکتری روانشناسی شناختی

نسیم رضایی جوان
تهران

دکتر مریم موسوی نیک: روانشناس بالینی از انستیتو روانپزشکی تهران و دانشگاه میسور

مریم موسوی نیک
تهران

النا باقر زاده روانشناس بالینی و سکس تراپیست: رزومه کاری و حرفه ای، برگزاری دوره ها و سمینارها، بخشی از دوره های گذرانده شده و سوابق کاری

النا باقر زاده
تهران

نفیسه سادات نکویی - کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی

نفیسه سادات نکویی
تهران

‫دکتر سمانه حقیری‬ دکتری تخصص روانشناسی ‫مدرس، تراپیست، کوچینگ و منتور گروه روانشناسی مکث و سازمان مدیریت صنعتی.

سمانه حقیری
تهران

پدرام محسنی: مشاور شغلی | کوچینگ فردی | استعدادیابی شغلی - مرکز مشاوره مکث

پدرام محسنی
تهران

دکتر مژگان رضائیان روانشناس و رواندرمانگر در زمینه (ارزیابی، تشخیص و درمان اختلالات) مشاوره توسعه فردی و زوج درمانی خدمات خود را به شما ارائه می دهد.

مژگان رضائیان
تهران

منا ادیبی فر:روانشناس بالینی متخصص در درمان انواع افسردگی و اضطراب

منا ادیبی فر
تهران
افزودن نظر:
captcha


تست های آنلاینتست آنلاین
آدرس مکثآدرس
تلفن مکث
رزرو آنلاین وقترزرو وقت
تماس با واتس اپواتس اپ