22006198 021

زن متولد مهر و کهن الگوهای این ماه

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(49 رای)
زن متولد مهر و کهن الگوهای این ماه

خصوصیات زن متولد مهر خاص است پس با ما باشید. اگر به دنبال شناخت آرام ترین و منعطف ترین زنان در جهان هستین یا دنبال نشانه هایی میگردید، بهتر است طالع زن متولد مهر را مطالعه کنید. همچنین مقایسه کهن الگویی این گروه از زنان را نیز بهتر بشناسید. انعطاف پذیری یکی از اولین خصوصیات زنان مهر ماهی است که میتواند بصورت بنیادی در تمام رفتارها و در کلیت شخصیت زن متولد مهر ماه اثر داشته باشد. زنان متولد مهر ماه میتوانند با هر مسئله و با هر ابهامی در ذهن خود کنار بیایند. ایشان با هر سختی که با آن روبرو هستند، به جهان لبخند میزنند.

بهترین روانشناس گروه روانشناسی اینجا مکث در سال 1402: بهزاد متین

بدون اغراق طالع زنان متولد مهر، از نوعی آرامش درونی و محبت ذاتی برخوردار هستند. این افراد میتوانند منبع عظیمی از انرژی و آرامش باشند و با تمام توان خود در ایجاد فضایی صمیمی و بامحبت در هر جمعی حضور پیدا کنند و تلاش کنند. خلق و خوی زنان متولد مهر، یک خلق ذاتی است که برای داشتن این میزان از انعطاف و محبت تلاش چندانی نکرده اند. زنان مهر بطور ذاتی و قلبا انسان های مهربان و منعطفی میباشند.

زن متولد مهر

آیا زنان متولد مهر صبور هستند؟

همانطور که منعطف بودن در زنان متولد مهر ماه اولین و پایه ایی ترین ویژگی شخصیتیشان است، به همان میزان صبوری و احساس آرامش درونیشان نیز پررنگ و جلوه گر میباشد. زنان مهر ماه در برابر ناملایمات و همچنین برآورده نشدن خواسته های خود دارای صبر هستند. حاضر نیستند به هر قیمتی خود را در شرایط جنگ و ستیز با دیگران قرار دهند تا به خواسته های خود برسند. احساس آرامش، گذشت و مهربانی را مقدم بر خواسته های خود میدانند. در نتیجه صبر نیز امری ذاتی در این گروه از زنان شناخته میشود.

پیشنهاد می کنیم انجام دهید: تست پیش از ازدواج

نقش مادری در زنان متولد مهر ماه

اگر هر مردی به دنبال همسری است که بتواند با دلسوزی تمام نقش مادری فرزندانش را به عهده گیرد، انتخاب و آشنایی او با زن متولد مهر ماه، میتواند این دستاورد بی نظیر را برای او به همراه داشته باشد. زنان مهر ماه، مادرانی باگذشت هستند که تمام توان خود را در صرف وقت، تربیت و داشتن فرزندی سالم خرج میکنند.

نقش همسری در زنان متولد مهر ماه

از آنجایی که زنان متولد مهر ماه، زنانی صبور و مهربان و دلسوز هستند، قطعا میتوانند برای مردانی که به دنبال همسرانی با آرامش و با گذشت هستند، همسران مناسبی باشند. دوری از بحث، جدل و گفتگوهای طولانی، از خصلت های زنان مهر ماه است. این گروه از زنان ترجیح میدهند در آرامش، غصه بخوردند تا در بحث و تنش پیروز باشند. از مهمترین نکات زنان مهر ماه، دوری از بحث های اضافه و ناتمام است و لذت بردن از لحظه ایی که در آن قرار دارند.

معایب زنان مهر ماه چیست؟

1. انفعال در زنان متولد مهر ماه

به همان میزان که از صبوری، آرامش و احساسی بودن در لحظه و همچنین دوری جستن از بحث از زنان متولد مهر ماه صحبت کرده ایم، باید بدانیم به همان میزان نیز زنان متولد مهر ماه میتوانند در برابر سختی هایی که باید جنگجویانه با آن روبرو شوند، منفعلانه رفتار کنند.

پیشنهاد می کنیم بخوانید: ازدواج آسان و ساده

2. فعال نبودن در کار و زندگی

شاید احساس آرامش و صبور بودن بسیار جذاب و خواستنی باشد، اما برای رسیدن به خواسته ها و برقراری تعادل، تلاش لازم است. زنان مهر ماه بهتر است کمی و یا بیش از کمی از احساس انفعال خود رها شوند و در مواردی جنگجویانه برخورد کنند. متاسفانه در کار و زندگی فعال نیستند.

معنای واضح جنگجو بودن در زنان مهر ماه

قطعا اگر به هر زنی که متولد مهر ماه است و یا از خصوصیات زنان مهر ماه برخوردار است، بگوییم باید در فرصت هایی جنگجویانه برخورد کند، این خصوصیت رفتاری را با پرخاشگری اشتباه میگیرد.

پرخاشگری و تند خویی به هیچ وجه از خصوصیات زنان جنگجو نیست.

یک زن جنگجو کسی است که خود را از منفعل بودن و هر چه پیش آید خوش آید، جدا میکند. برای خواسته های خود و فرزندانش قدمهای مهم و تاثیر برانگیز بر میدارد. این گروه از زنان خود را به نام دور بودن از بحث و گفتگو، در غالب انفعال قرار نمیدهند. سعی می کنند خواسته ها و میل خود را بشناسند و برای رسیدن به آنها تلاش کنند. ماندن در آرزو، توهم و خیال را رها میکنند و میخواهند در مواجهه با مشکلات، خود را قوی تر و خردمند تر کنند.

زنان مهر ماهی در ازدواج

به همان میزان که زنان متولد مهر ماه در آرامشی ابدی قرار دارند، در ازدواج هایشان نیز صرفا احساس خوشایند طرف مقابل را در نظر میگیرند. در واقع با این تفکر که آیا من میتوانم این مرد را خوشبخت کنم، وارد یک زندگی میشوند.

خوشبختی در نظر زنان مهر ماه، حفظ رفتار یکدست و انجام تمام امور به همان شکل قبل است. ریسک در ازدواج و انجام هدف های یکباره و دسترسی به آنها، دورترین منبع ذهنی زنان مهر ماه است. اما با شناخت خصوصیات زنان مهر ماه، اگر شما مردی هستید که تاب و تحمل ریسک کردن و رفتارهای جدید و انتخاب های متفاوت را ندارید، بودن در کنار یک زن متولد مهر ماه می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

متولد ماه میزان یا ترازو

کهن الگوهای زنان مهر ماهی

مهمترین کهن الگوی زنانگی در زنان مهر ماه در شناخت واقعی یک زن مهر ماهی از خود، میتواند کهن الگوی پرسفون باشد. کهن الگوی پرسفون دارای خصوصیات دخترانه، منفعل و غیر جنگجو است. در تمام ماهیت خود به دنبال جایی برای آرامش بیشتر و وابستگی مداوم به والد خود است. دخترانی با کهن الگوی پرسفون به سختی میتوانند از والدین خود جدا شوند. اگر خود والد شوند به سختی میتوانند از کودکانشان در بزرگسالی دل بکنند. احساس تعلق خاطر به هر آنچه که با آنها وقت گذرانده اند، همیشه در وجود زنانی با کهن الگوی پرسفون باقی میماند و نمیتوانند خود را از این احساس جدا کنند.

کهن اگوی هستیا در زنان متولد مهرماه

تلفیق کهن الگوی پرسفون و هستیا در کنار یکدیگر بطور واضح شخصیت زن متولد مهر ماه را نشان میدهد. این گروه از زنان، دخترانی نابالغ و وابسته هستند که احساسات معنوی خود را نیز دنبال میکنند و این احساس را در روابطشان با فرزند و یا همسرانشان ادامه میدهند. هر رفتاری در این گروه از زنان، نشان از اتصال معنوی دارد. جدا ماندنشان از زندگی و غیر ریسک پذیر بودنشان را به دلیل رشد معنوی و پذیرششان در لحظه حال میدانند که قطعا در بسیاری از موارد اشتباه است.

نتیجه

با تمام خصوصیات خوب و بی نظیر زنان متولد مهر ماه، باید به شما این توصیه را ارائه کنیم که برای قدم گذاشتن در راه رشد و احساس خوشایند تجربه های بی نظیر، بهتر است این گروه از زنان بر کهن الگو های آرتمیس و آتنای خود اشراف بیشتری پیدا کنند. بدین ترتیب بتوانند با احساس جنگجو بودن، تلاش برای خواسته های خود و پیدا کردن راهی برای دستیابی خواسته هایشان، قسمت مهمی از شخصیتشان را زندگی کنند.

زن متولد مهر ISFP

درونگرا، حسی، احساسی و ادراکی

برای این گروه زنان احساس آرامش همیشه به صورت یکدست و کامل وجود دارد. زنان متولد مهر ماه در تست MBTI میتوانند واضح ترین شخصیت اجتماعی خود را بروز دهند. زنان متولد مهر ماه از دید MBTI در زمان حال زندگی میکنند و مایل هستند اوقات را خود در همان زمان به بهترین شکل بگذرانند. آرامش، صمیمت و مهربانی در زنان متولد مهر ماه بسیار مشهود است. این گروه از زنان کمال طلبی در خود ندارند که احتیاج به رقابت داشته باشند و صرفاً در هر کاری به دنبال شادابی، نشاط و هیجانی هستند که خود به دست می آورند. در رقابت با دیگران صمیمی و غیر خودخواه هستند و بسیار سخاوتمند و مهربان نیز هستند. توجه نشان دادن به دیگران برایشان یک اصول است و از برخورد با دیگران اجتناب میکنند.

اوقات فراغت در زنان ISFP

زنان متولد مهر ماه در اوقات فراغت خود بیشترین زمانشان را به کارهای شخصی که مورد علاقه شان است میگذرانند. فعالیت های هنری و کارهای دستی از جمله کارهایی است که در فراغت انجام میدهند و لزومی به بودن در جمع های شلوغ و یا بودن با افراد زیاد در خود نمیبینند.

کارهایی که زنان ISFP بایستی انجام دهند

زنان متولد مهر ماه بر اساس تیپ شناسی MBTI بهتر است بدانند انجام اموری که کمی جنبه گروهی و جمعی داشته باشد برایشان مفید است. همچنین از بیان احساسات و آنچه که مایل به انجامشان نیستند نیز نباید اجتناب کنند و همچنین به همان میزان که با دیگران با محبت و آرام هستند نیز با خودشان آرام و صمیمی باشند. توجه به خواسته های قلبی خودشان مهمتر از توجه به دیگرانی است که این گروه از زنان مایل به شاد نگه داشتن مداوم آنها هستند و شاید در بیشتر مواقع از اینکه دیگران از آنها ناراضی شوند نیز مضطربشان میکند.

سوالات متداول

1. خصوصیات بارز زن مهر ماه چیست؟
خوش قلبی، مهربانی و ساده دلی از خصوصیات اصلی زن مهر ماه است. این گروه از زنان یک بار در زندگی خود عاشق میشوند و تمام عمر میتوانند در اندیشه عشقشان بمانند.

2. رگ خواب زن مهر ماه چیست؟
کافی است زنان مهر ماه از فردی یا چیزی خوششان بیاید که این اتفاق همیشه و در همه موارد برایشان خواهد افتاد بنابراین رگ خوابشان در دستان خودشان است زیرا دلبسته همه چیز میشوند.

3. چه مردانی مناسب زنان مهر ماهی هستند؟
در واقع جالب است بدانید مرد مناسب زن مهر ماه هر مردی میتواند باشد زیرا زنان مهر ماه سخت گیر نیستند و کافی است در یک جریان عشقی قرار بگیرند تا بتوانند تما عشق و علاقه خود را ابراز کنند.

4. تعریف کهن الگوی زن مهر ماه چیست؟
کهن الگوی پرسفون یا خدابانوی دوشیزه، انعطاف پذیر، پذیرنده، نماد دخترانگی، ساده لوح و بی تجربه و بی خبر از توانایی های خود و احتمال گول خوردن در این دختران بسیار زیاد است.

نظرات کاربران:
ل
پاسخ به این نظر
1402/12/21

راست میگه ما نمیجنگیم چون خیلی صبور و ساده و شکننده ایم همیشه از طرفم خیانت دیدم و شکست خودم بهترین راه برای اینکه شکست نخوری اینه که اصلا شروع نکنی.

2 0
حسین
پاسخ به این نظر
1402/11/20

دختر مهرماهی عشقن ساده لوح بامن هشت تا دوس پسر داره درظاهر فک میکنه خبر ندارم ولی چهارتا ازدوستای خودم هستن هی اضافه شدن

0 2
سحر
پاسخ به این نظر
1401/9/29

زنان مهر ماهی روباه صفت هستند چون واقعا حیوان ماه آنها نیز،روباه هست

1 7
mahi
1402/7/9

باشه،ما روباه. تو چطوری گرگینه????

2 0
ناشناس
1401/10/20

چرت و پرتی نگو من یک پسرم که عاشق زن مهرماهیم .از حسادت داری میسوزی عقده ای.

5 0
S
پاسخ به این نظر
1401/7/10

من یه دختر ۱ ساله مهر ماهی دارم دوست داشتم راجع به شخصیت مهر ماهی ها بدونم دوستای مهر ماهی زیاد داشتم همه ادمای خونگرم و میشه گفت منطقی و رو راست و از غیبت کردن و دورویی خوششون نمیاد و خوش قلب هستن

2 0
Fatima
پاسخ به این نظر
1401/7/6

من هم مهرماهیم کاملا درست بود خصوصیات مهرماهییا

1 1
سحر
پاسخ به این نظر
1401/6/30

سلام واقعا جالب و درست بود . ..

2 0
مهسا
پاسخ به این نظر
1401/6/29

این حرفارو از کدوم منبع علمی میگید؟ روی صحبتم با اون آقایونی هست که میگن خانومای مهرماهیشون مشکل داشتند خدا ازشون نگذره،کدوم یکی از انگشتای دستاتون شبیه هم هستن که بخواین همه آدمای متولد یک ماه شبیه هم باشن؟ من خودم متولد مهرم اما بشدت جنگجو و بشدت فعالم. تو کل زندگی مشترک خیانت دیدم اما خیانت نکردم با این وجود تمام سعیمو کردم که همه چیزو درست کنم.تمام کل سال‌های زندگیم کل بار مسئولیت رو دوشم بوده ولی هیچوقت خسته نشدم.بشدت اهل ریسکم و همه چیزو با دیدگاه عقلانیم و با توجه به تجربیاتم می‌سنجم پس میشه گفت با این خصوصیات من متولد مهر نباید باشم ولی هستم

3 0
نفس
پاسخ به این نظر
1401/5/24

۷۰درصد مطالب درست بود ولی ۳۰درصد دیگر کاملاً مخالف و بر عکس واقعیت بود مهر ماهی ها عاشق امداد و کمک به دیگران ،کمال گرا و همه ی کارها باید به نحو احسن انجام بشود، قانون مدار ،با انظباط، منظم،تلاشگر،خاکی مهربان خودمانی درضمن کسانی که از مهرماهی ها بد گفتند حتماً خودشون بد قلب بودند چون مهر ماهی فوق العاده از آدما دو رو و خبر چین بدش میاد و دوری می‌کنه و وای به روزی که این صفات را از کسی ببینه ،کامل آن شخص را از زندگیش و عزیزانش دور میکند و کنارش میگذارد و تمام

5 0
ستاره
پاسخ به این نظر
1401/5/24

من هم زن مهرماهی هستم. ۹۹ درصد و شاید میتونم بگم صد درصد درست بود. واقعا تعجب کردم که اینقدر دقیق بود

2 2
مصطفی
پاسخ به این نظر
1401/5/15

من با دختر مهرماهی سه سال بودم. این قسمت و قبول دارم: انعطاف پذیر، پذیرنده، نماد دخترانگی، ساده لوح و بی تجربه و بی خبر از توانایی های خود و احتمال گول خوردن در این دختران بسیار زیاد است. به خاطر مشکلاتی جدا شدم. اما هنوز نتونستم فراموشش کنم. دختر خوش قلبی بود.

3 0
مری
پاسخ به این نظر
1401/2/6

من مهرماهی هستم. اصلا مطالب درست نیست و کاملا برعکسه. دخترهای مهر خیلی سرسخت تر از این حرفا هستن.

6 0
Mina
پاسخ به این نظر
1400/12/20

سلام.من یک مهرماهی هستم و میتونم بگم هشتاد درصد درست بود.

2 2
پریسا
پاسخ به این نظر
1400/11/20

سلام من یک مهر ماهی هستم همه حرفا درست بود یک ذره هم هیچ کدوم حرفااشتیاه نبود

2 2
Allonfa
پاسخ به این نظر
1400/11/8

دختران مهر ماهی بسیار خوش قلب و مهربون،و خونگرمن،و زود عاشق میشن ولی امان از روزی که نظرشان برگرده،خیلی عجولانه و بی منطق تصمیم میگیرن و نمیخوان حتی راجب اشتباهشون فکر کنن و تجدید نظری داشته باشند،خود رای و کله شق هستن،اصلا به هیچ صراتی مستقیم نیستن،پیشنهاد میکنم عاشق این دخترای مهر ماهی نشین،به اوج میبرنتون،بعد یهو میکوبن زمین،تازه طلب کار هم میشن،خدا ازتون نگذره

4 2
mahi
1402/7/9

لابد یکاری کردی که کوبونده شدی زمین،منم مهرماهی ام.سابقه نداشته بی دلیل،کسی رو بکوبونم

1 0
ارانوس
1401/11/1

من یه مهر ماهیم ولی خدایی حال کردم????????????

0 0
شکر خدا
1401/2/15

دقیقا درسته یه مهر ماهی منو کوبوند زمین با خیانت بعدشم بهانه داشت که تو از سر کار میای زیاد باهام حرف نمیزنی منم به یکی دیگه دل بستم مهر ماهیا خیلی هیجانین و دخترای هیجانی زود خیانت میکنن دخترای مهر ماهی جذب پسرای پرو دقل باز و خاله زنک میشن به شدت من آروم بودم ضربشو خوردم جوری که هنوز باور نمیکنم

3 4
Mona
پاسخ به این نظر
1400/9/24

ممنونم.من isfp هستم با کهن الگوی پرسفون و هستیا ولی متولد ماه فروردین که اصلن شبیه من نیست ماه تولدم و بسیار بسیار ویژگی های ماه مهر شبیه من هست. دوستان باید متوجه باشند که تیپ شخصیتی mbti خودشونو با ماه تولد و کهن الگو خودشون تطبیق باید بدن...اگر می خواهید درست شخصیت خودتونو بشناسین تخصصی وارد بشین نه به روش فالگیرای قدیمی

1 0
درسا
پاسخ به این نظر
1400/9/20

درست بود انعطاف پذیری و بی جر و‌بحث

3 0
نیلو
پاسخ به این نظر
1400/7/23

چقدر اشتباه!و منفی درباره ی زنان مهر نوشتید

3 1
nh
پاسخ به این نظر
1400/7/21

کاملا اشتباههههه

3 0
mani
پاسخ به این نظر
1400/6/24

متاسفانه اکثر زنای مهری که دیدم ادمای خوبی نبودن

4 8
Naomi
پاسخ به این نظر
1400/5/25

من مهرماهی هستم ،اکثر موارد ذکر شده اشتباه و در خیلی موارد دقیقا برعکس است! واسم سواله که منبع این اطلاعات غلط از کجاست؟! از نظر ستاره شناسی و نجوم ماه مهر تحت تاثیر سیاره ونوس هست که وجه آفرودیت و آتنای قوی در متولدین این ماه ایجاد میکند.

5 2
فریبا
پاسخ به این نظر
1400/4/9

عالی بود

1 7
عابد
پاسخ به این نظر
1400/3/30

سلام اصلا موثق نیست اکثرش چرت و پرت اینا ک گفتین

8 2
Sanaz
پاسخ به این نظر
1400/3/1

مزخرف بود تست زدم کهن الگوی من افرودیت و اتنا است مهری هم هستم

5 3
م
پاسخ به این نظر
1400/1/14

کاملا اشتباهه اصلا مهرماهی ها این خصوصیات رو ندارند کمتر چرت بگید

11 4
افزودن نظر:
captcha


تست های آنلاینتست آنلاین
آدرس مکثآدرس
تلفن مکث
رزرو آنلاین وقترزرو وقت
تماس با واتس اپواتس اپ