22006198 021

چگونه برای همسرم جذاب باشم؟ (5 نکته)

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(35 رای)
چگونه برای همسرم جذاب باشم؟ (5 نکته)

چگونه برای همسرم جذاب باشم؟ از نظر تکاملی و از هزاران سال پیش زنی برای مرد جذاب بود که لگن بزرگی داشته باشد تا در تولید مثل و عمل زایمان عملکرد بهتری داشته باشد. در زنان هم قد بلند مرد با شانه های پهن احساس امنیت زیادی به آن زن می داد و این دو عامل اصلی برای نزدیک شدن زن و مرد و ازدواج کردنشان بود. اما امروزه خیلی از موضوعات تغییر کرده است. مردان و زنان جذابیت های مختلفی را در ذهن خود به واسطه نوع شخصیت و فرهنگ نظرات متفاوتی دارند، ولی الگوهای ثابتی همچنان پیدا می شود. در این مقاله به چند نکته برای جذاب شدن در سال 2022 را خواهیم پرداخت. پس ابتدا 8 گام را با هم بررسی می کنیم تا بفهمیم چگونه میتوانیم برای همسرمان جذاب شویم.

  1. شناسایی ویژگی های شخصیتی همسرتان است، بله درست فهمیدید، افراد با هم متفاوت هستن و جذابیت ها هم متفاوت است.
  2. پس از شناسایی لایه های عمیق ذهنی همسر که به واسطه صمیمیت همسر تنها کمی از منظر رفتاری و ظاهری قراراست تغییر کنیم نه تغییر در کل شخصیت.
  3. باید چند تکنیک زیر را مطالعه کنید که شامل (افزایش صبوری، غر نزدن، قهر نکردن، صداقت و جلو گیری از تند خویی) است.
  4. یادگیری جاذبه عشقی و انواع عشق
  5. عشق ورزیدن چگونه است؟
  6. آیا می توان به یک زن آفرودیت تبدیل شد؟
  7. آشنایی با روانشناسی عشق مجازی
  8. عشق دختر به پسر در یک نگاه چگونه شکل می گیرد؟

چگونه برای عشقم جذاب باشم؟

یکی از سوالات پر تکرار زوجین همین است که چگونه برای همسرم جذاب باشم؟ یا چگونه ظاهری جذاب یا اخلاقی جذاب برای همسرم داشته باشم؟ برای اینکه بخواهیم برای عشق خود جذاب باشیم ابتدا باید خود را دوست داشته باشیم و عزت نفس را افزایش دهیم. از آنجایی که تعریف جذابیت امروزه با تعریف واقعی و اصیل قدیمی خود متفاوت شده است، میتوانیم به مواردی اشاره کنیم که باعث احساس خوشایند در اطرافیان میشود و یا همسرمان با دیدن این موارد احساس بهتری پیدا میکند که در اینجا وارد بازی روانی چشم و هم چشمی شده اید.

جذابیت انسانی در معنای اصیل خود، به ویژگی های اخلاقی و رفتاری گفته میشود که تاثیر بسیار زیادی در جذب اطرافیان دارد. اگر جذابیت یا لوندی همراه با زیبایی نسبی ظاهری باشد، بسیار خوشایندتر نیز خواهد بود. این که چگونه برای همسرم لوند باشم یا چگونه برای همسرم عزیز باشم، تنها به ظاهر ختم نمی شود. نوع صحبت کردن و رفتار کردن بسیار مهم است، دیده می شود در بعضی زوج ها که بعد از مدتی اصلا توجه ندارند که فرد دیگری هم در خانه است به همان شکا باد معده خود را خارج می کنند با در باز به سرویس بهداشتی می روند، لباس های نامناسب و کثیف می پوشند که بعد از یک مدت به صورت نا خودآگاه جذابیت از هر دو سمت کم می شود.

چیکار کنم با شوهرم خوب باشم

یکی دیگر از راهکارهای بهبود ارتباط در زوجین رسیدگی به سلامت فیزیکی و پاکیزگی ظاهری است. توجه بیشتر به سلامت غذایی، دوری از سیگار (مخصوصا در خانه) یا مشروبات الکی، مواد مخدر و ورزش کردن مداوم، که همه این ها باعث حس خوب چه برای خود و چه برای همسر می شود. برای رشد صفات نیکوی انسانی خود میتوانیم به مواردی اشاره کنیم. از آنجایی که زیبایی ظاهری پس از مدتی در واقعیت یک رابطه تبدیل به روتین خواهد شد و هر فردی هر چقدر زیبا، اگر خوش اخلاق نباشد همیشه باعث دلسردی و دلخوری خواهد بود. بنابراین صفات اخلاقی که میتواند در یک فرد جذاب و یا منفور باشد را میتوانیم پیدا، رشد و یا تغییر دهیم که کمی جذاب تر باشیم.

جذابیت برای همسر

چگونه برای همسرم جذاب باشم؟ (5 نکته)

1. صبوری

در یک رابطه دو نفره صبوری یکی از مهمترین صفات جذابیت فردی است. اگر فردی در وجود خود صبور باشد، هیجانی عمل نکند و با صبر و شکیبایی بتواند مسائل را تحلیل و بررسی کند، به غیر از جذابیت انسانی دست آورد زیادی نیز در زندگی مشترک خواهد داشت.

فرض کنید همسری زیبا و ناشکیبا دارید که راجع به هر مسئله ایی ناشکیبا عمل میکند، صبور نیست و هیجان زده و بی قرار است. آرامشی که از این فرد دریافت خواهید کرد به چه میزان است؟

2. غر نزدن

غر زدن در اصطلاح به نوعی بهانه جویی مدام است برای اینکه همسر و با اطرافیانمان را در تله روابط خود نگه داریم. افرادی که مدام در حال غر زدن و شکایت کردن هستند، از هر رفتاری که حتی خوشایندشان باشد هم مسئله ایی میسازند و شروع به غر زدن میکنند. به این دلیل که بتوانند توجه اطرافیان را همیشه معطوف خود نگه دارند و با ناراضی بودن از هر مسئله ایی درخواست جدید دیگری داشته باشند.

3. قهر نکردن

قهر کردن یکی دیگر از صفاتی است که به نوعی حربه نگه داشتن همسر و یا اطرافیان در رنج خود و عزیز کردن خود برای شوهر است. در واقع قهر کردن یک باج گیری عاطفی است که به وسیله آن به همسر و اطرافیانمان یادآوری میکنیم شما کسی را رنجانده اید و باید برای با من بودن و رضایت من تلاش کنید.

افرادی که مدام در حال قهر کردن هستند، رفتاری را که با والد خود داشته اند و از آن جواب گرفته اند را در خانه خود با همسرانشان ادامه میدهند تا به نتیجه دلخواه خود رسند.

4. صداقت

داشتن صداقت به معنای رفتار شفاف و بدون پنهان کاری است که باعث میشود اعتماد ما را به طرف مقابل جذب کند. افرادی که مورد اعتماد ما هستند، هر چند نازیبا، هر چند با اخلاق هایی متفاوت، اما زمانی که با ما صادق هستند و شفاف عمل میکنند، در هر حالی میتوانیم به آنها اعتماد کنیم و مهمترین مسائلمان را با آنها در میان گذاریم و از اینکه کسی هست که به او اعتماد کنیم، هم برایمان جذاب است و هم قابل ستایش.

5. تند خویی نکردن

تند خویی صفتی غیر جذاب است. افراد تندخویی که گاها مهربان هم هستند میتوانند به راحتی همه خوبی های خود را کنار گذارند و در یک لحظه همه چیز را به هم بریزند. اگر همسری تند خو باشد، نمیتوان به رفتار او اعتماد داشت و همیشه در حالتی از عذاب باید متوجه اخلاق او باشیم که چه زمانی خوشحال و راضی است و یا چه زمانی عصبانی و ناراضی است.

به غیر از تعاریف فوق از صفات جذاب و غیر جذاب، میتوان اشاره کرد که صفات ظاهری جذاب نیز به خواسته هر فردی از جذابیت ظاهری بر میگردد. زیبایی یک صفت نسبی است که در هر فردی تعریف مشخصی دارد. مثل تفاوت در رنگ مو، پوست بدن، تفاوت در بلند و یا کوتاه قدی، تفاوت در لاغری و یا چاقی که به نسبت هر فردی و شناخت او از زیبایی متفاوت است. اما داشتن ظاهری متناسب، به دور از آرایش هجو و پوششی مناسب، همیشه و در همه جا میتواند جذابیتی داشته باشد که با سادگی همراه است.

راز دلربایی در ازدواج

راز دلربایی در ازدواج را در قله های کوه ها پنهان نکرده اند بلکه راز دلربایی در ازدواج بسیار بسیار ساده است. سادگی و صداقت راز دلربایی در ازدواج است. یکی از جذاب ترین اصولی است که میتوان برای به دست آوردن جذابیتی عمیق و پایدار به آن تکیه کنیم صداقت و سادگی است که زندگی را برای ما ساده و ساده تر می کند. نکته؛ در انتها اگر از این راهکارها نتیجه نگرفتید مقاله مشاوره شکست عشقی را مطالعه کنید یا از یک زوج درمانگر کمک بگیرید.

نظرات کاربران:
میلاد
پاسخ به این نظر
1402/12/14

سلام من همسرم بعد از بچه دار شدن و زایمان دیگه به خودش نمیرسه به طوری که همیشه لباساش نامرتبه و دیگه مثل قدیم اهمیت نمیده، اوایل میگفتن به خاطر بعد از بارداری هست اما الان دو ساله به همین صورت هست و همش بچه رو بهونه میکنه چطوری میتونم بهش بگم که ناراحت نشه؟

0 0
کیهانه
پاسخ به این نظر
1402/11/8

ماسه ساله ازدواج کردیم واز هرنظر با هم اوکی هستیم من خیلی همسرم رو دوست دارم و ایشون کلا به اراستگی و تمیزی خیلی اهمیت میدن من همه اینهارو رعایت میکنم اما گاهی بهم میگه بعضی کارات عصبیم میکنه و به مرور باعث میشه از هم دور بشیم من میخوام یه مشاوره انجام بدم برای زندگیم و اینکه چطور برای همسرم جذابیت بیشتری پیدا کنم

0 0
مبینا
پاسخ به این نظر
1402/10/20

سلام من 2 ساله ازدواج کردم و همسرم بسیار مهربون و خوش اخلاقه اما من گاهی غر میزنم و حس میکنم ناراحتش میکنم ولی بعدش خودم شرمنده و خجالت زده میشم میشه من وراهنمایی کنید که چه طور میتونم برای همسرم دوست داشتنی و جذاب باشم ؟چون اصلا دوست ندارم زندگیمون به مشکل بر بخوره

0 0
عطیه
پاسخ به این نظر
1400/6/27

بنظرم بهترین چیز اینه صداقت داشته باشیم و هر احساسی راجب موضوعی داریم به طرف مقابل بگیم و چیزی تو خودمون نریزیم چون باعث میشه بعدا یهو افسرده شیم یا کلا زده بشیم از زندگی وقتی شخصیت خوب باشه جذابیت خودش بوجود میاد و لازم نیست کار خاصی بکنیم تا به چشم بیایم . البته خیلیا دائما برای هم فیلم بازی میکنن و صورتشونو با سیلی سرخ نگه میدارن بنظرم اصلا درست نیست این رفتار و بهتره انجام نشه ...

1 0
افزودن نظر:
captcha


تست های آنلاینتست آنلاین
آدرس مکثآدرس
تلفن مکث
رزرو آنلاین وقترزرو وقت
تماس با واتس اپواتس اپ