22006198 021

کلینیک مشاوره جنسی و انواع خدمات سکس تراپی

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(4 رای)
کلینیک مشاوره جنسی و انواع خدمات سکس تراپی

مشاوره جنسی یا سکس تراپی از موارد و الزامات ضروری برای شروع هر زندگی است. البته این مشاوره فقط مربوط به پیش از ازدواج یا روزهای اول ازدواج نیست. در واقع هر نوع مشکلات زناشویی در کلینیک مشاوره جنسی قابل حل است. مشکلات جنسی در انواع مختلفی از اختلالها دسته بندی میشوند. مشکلات جنسی میتوانند بر روابط زوجین بسیار تاثیرگذار باشند. نیاز جنسی یکی از دلایل مهم برای ازدواج میباشد. بنابراین هر دو طرف زوجین تمایل دارند نیاز جنسی خود را به شکل باکیفیت تامین کنند.

خصوصیات درمانگر رابطه جنسی یا سکس تراپیست

درمانگر رابطه جنسی یک مشاوره یا روانشناس فوق العاده است که از تخصص کافی برای درمان و ارائه راهنمایی مشکلات زناشویی برخوردار است. این درمانگران در کلینیک مشکلات زناشویی فعالیت دارند. درمانگران کلینیک مشاوره جنسی در واقع همان متخصصان مراقبت های بهداشتی، پزشکان یا مشاوران واجد شرایط میباشند. این مشاوران دوره های تخصصی و تجربی زیادی گذرانده و برای درمان مشکلات جنسی تحت آموزش های مختلف قرار گرفته اند.

درمانگر کلینیک مشاوره جنسی

دلایل مراجعه به کلینیک مشکلات زناشویی

زوجهای زیادی با هدف تعدیل، تنظیم و بهبود روابط جنسی به کلینیک مشاوره جنسی مراجعه میکنند. مرکز مشاوره جنسی میتواند تغییرات اساسی در باورهای غلط جنسی بوجود آورد. مشکلات شایع درباره روابط جنسی اعم از عدم تمایل به رابطه، ناتوانی در برقراری رابطه یا درد در هنگام رابطه، انزال زودرس، اختلال نعوظ، اشکال در ارگاسم میباشد. کلینیک مشاوره جنسی شرایط درمان زوجهای ناموفق در رابطه جنسی را فراهم میکند. برای درمان مشکلات زناشویی نیاز به گذراندن چند جلسه درمانی دارید. درمانگر مرکز مشاوره زناشویی ابتدا به حرفهای زوجین گوش میدهد. احتمالاً جلسه اول این گفتگو به شنیدن مشکل جنسی زوجین میگذرد. در واقع بسیاری از مشکلات جنسی به دلایل جسمانی، روانی یا ترکیبی از هر دو میباشند. بررسی و ارزیابی دلیل مشکلات جنسی بر عهده درمانگر است.

کلینیک مشاوره جنسی و درمان اختلال های جنسی

توجه داشته باشید که سکس تراپی های انجام شده در کلینیک مشاوره جنسی کاملاً محرمانه است. در واقع شما میتوانید بدون نگرانی مشکل خود را بازگو و برای حل آنراهنمایی بخواهید. ممکن است یکی از طرفین دچار مشکل جدی شده باشد. گاهی نیز هر دو نفر به اختلالهای جنسی مبتلا هستند. در چنین شرایطی درمان در کلینیک مشاوره جنسی به شکل جدی تری دنبال میگردد. گرفتن مشاوره و صحبت کردن درباره مشکل باعث میشود از تجربیات و راهنمایی درمانگر بهره مند شوید. در نتیجه درک بهتری از مشکل خود داشته و دلایل آنرا بهتر متوجه خواهید شد. ممکن است درمانگر وظایف و تمریناتی را به شما و همسرتان محول کند. شما باید این تمرینات را به شکل مستمر انجام دهید. تمام این اقدامات در راستای بهبود روابط جنسی میان شما انجام میگیرد.

زمان هر جلسه در کلینیک مشاوره جنسی به شکل حضوری برابر با 30 تا 50 دقیقه است. این جلسات ممکن است به شکل هفتگی ادامه داشته باشند. در صورت بهبود شرایط نیز این جلسات به ماهی یک بار ختم میشوند.

مشاوره زناشویی غیرحضوری

مشاوره زناشویی غیرحضوری مربوط به افرادی است که به هر دلیلی از حضور یافتن در کلینیک امتناع میکنند. در مکالمات تلفنی با مشاوران خبره میتوانید مشکل خود را به راحتی بیان کنید. مشاوره زناشویی غیرحضوری، شما را در رابطه با مشکل راهنمایی خواهد کرد. تمام مراحل مشاوره جنسی حضوری در مشاوره تلفنی نیز انجام میگیرد. مشاوره تلفنی با تلفن همراه امکان برقراری تماس با کلینیک مشاوره جنسی را در هر مکان و هر زمانی برای شما فراهم میکند. در چنین شرایطی نوبت دهی راحت تر از جلسات حضوری انجام میشود. در نتیجه زمان اندکی را از دست خواهید داد. مشاوره تلفنی فرصت توضیح، تفصیل و گفتگو درباره اختلال جنسی را به شما میدهد. بسیاری از افراد با مشاوره زناشویی صوتی توانسته اند به درمان و بهبود اختلالهای جنسی برسند.

لزوم برطرف شدن نیازهای جنسی هر دو طرف رابطه

زوجین همواره برای حل مشکل و بهبود روابط جنسی به کلینیک مشاوره جنسی مراجعه نمیکنند. گاهی اوقات زوجین سوالات زیادی درباره روابط جنسی دارند و به دنبال پاسخ مناسبی برای آنها هستند. سوالات و مشاوره زناشویی از جمله خدماتی است که در کلینیک مشاوره جنسی انجام میشود. مسائل جنسی اهمیت زیادی در روابط میان زوجین دارند. بنابراین باید برای بهبود روابط جنسی تلاش کرد. در روابط جنسی باید نیازهای هر دو طرف پاسخ داده شود و هر دو طرف از وضعیت روحی و جسمی مناسبی برای برقراری رابطه برخوردار باشند.

معرفی خدمات کلینیک مشاوره جنسی

بهترین تراپیست تهران

بهترین تراپیست تهران را میتوان در کلینیک مشاوره جنسی مکث پیدا کرد. درمانگرهای این مرکز از سابقه، تجربه و تخصص بالایی برای تشخیص زوایای مختلف اختلال برخوردار هستند و درمانهای مؤثری را برای کنترل اختلالهای جنسی پیشنهاد میکنند. بهترین تراپیست تهران از تخصص بالا در سکس تراپی برخوردار است و میتواند دلایل مشکلات زناشویی را به خوبی تشخیص دهد. ضمن اینکه روشهای درمانی متعددی را به زوجین پیشنهاد میکند.

همانطور که میدانید اختلالهای جنسی دلایل متعددی دارند. برخی از افراد به دلایل روحی قادر به برقراری رابطه جنسی موثر نیستند و بعضی از افراد به علت نقص جسمانی امکان برقراری رابطه رضایت بخش با همسر را ندارند. برای تشخیص مشکل جنسی بهتر است در کنار مراجعه به کلینیک مشاوره جنسی به سراغ یک پزشک عمومی بروید و مشکل را با او در میان بگذارید. در چنین حالتی شما از نظر وضعیت جسمی مورد بررسی قرار گرفته و علل ناتوانی جنسی آشکار میگردد. اختلال در عملکرد جنسی میتواند بدلیل انزال زودرس، عدم نعوظ به موقع و نرسیدن به ارگاسم باشد. هر کدام از علل اختلالهای جنسی نیاز به بررسی همه جانبه و واکاوی بیشتری دارند.

درمانگر کلینیک با توجه به نوع مشکل، وضعیت زوجین و میزان بهبود، جلسات آینده را مشخص خواهد کرد. توجه داشته باشید که مشکلات روحی یا جسمی هر دو نیاز به پروسه درمانی دارند. بنابراین با دیدن اولین نشانه های بهبودی، جلسات درمانی را ترک نکنید. این جلسات برای اثربخشی باید تا بهبودی کامل اختلال جنسی ادامه داشته باشند. تعداد جلسات به نظر درمانگر مرکز مشاوره مربوط میشود.

منابع: nhs.uk و evorawomen.com

افزودن نظر:
captcha


تست های آنلاینتست آنلاین
آدرس مکثآدرس
تلفن مکث
رزرو آنلاین وقترزرو وقت
تماس با واتس اپواتس اپ