22006198 021

مردان متولد دی ماه و مقایسه با کهن الگوی آپولو

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(10 رای)
مردان متولد دی ماه و مقایسه با کهن الگوی آپولو

اگر مایل هستید با مردان کم حاشیه و بی دردسر ازدواج کنید، خصوصیات مردان متولد دی ماه را کامل مطالعه کنید. مرد متولد دی ماه مردی آرام و صبور است، اما جالب است بدانید این صبوری تا زمانی ادامه پیدا میکند که مرد متولد دی ماه در آسایشی که تولید خود اوست قرار گرفته باشد. اگر از جنبه های کلی شخصیت مردان متولد دی ماه بخواهید آگاه شوید بهتر است بدانید که این گروه از مردان به دنبال دغدغه های جدید و ریسک های طولانی مدت نمیگردند. به همین دلیل روبرو شدن با اتفاقات جدید برایشان چندان خوشایند نیست.

بهترین روانشناس گروه روانشناسی اینجا مکث در سال 1402: بهزاد متین

خصوصیات مثبت مردان متولد دی ماه

مردان متولد دی ماه از آن گروه مردانی هستند که میتوان به عنوان پشتوانه ایی قوی و محکم به آنها فکر کرد. اگر یک مرد متولد دی ماه در اطراف خود داشته باشید بهتر است به امنیت طولانی مدت خود فکر کنید و بدانید در هیچ موقعیتی تنها نخواهید ماند. مردان متولد دی ماه خونسرد به نظر میرسند، اما این خونسردی واقعیت خودشان نیست، بلکه ظاهر خونسردشان است که آنها را اینگونه نشان میدهد. وجود مردان متولد دی پر از ولع دوست داشتن و ابراز محبت است. اما معمولا این گروه از مردان هیچ کدام از احساساتشان را نشان نمیدهند. مگر در فرصت هایی که این فکر را داشته باشند که در جایی محکم ایستاده اند و یا زنی را دوست دارند که با تمام وجود میخواهد در کنار آنها بماند.

مردان متولد دی ماه

خصوصیات منفی مرد متولد دی ماه

مردان متولد دی ماه ظاهراً پر از خصوصیات منفی هستند زیرا مایل نیستند با هر فردی گرم بگیرند و وارد معاشرت بشوند. از این رو هر فردی که اطراف مرد متولد دی ماه باشد این احساس را دارد که آنها سرد، بداخلاق و کینه جو هستند. اما بهتر است بدانید مردان متولد دی ماه لزومی به برقراری ارتباط با دیگران نمیبینند، زیرا خودشان تشخیص می دهند با چه کسانی معاشرت کنند و یا با چه کسانی معاشرت نکنند. مرد متولد دی ماه معمولا حساس و زود رنج نیز میباشد.

آیا مردان دی ماهی زود رنج و تنها هستند؟

هر حرف و یا هر حرکتی میتواند مرد متولد دی ماه را برنجاند، از این رو مرد متولد دی ماه معاشران خود را دارند و نمیتواند مانند هر فرد دیگری در هر گروه وارد شود و معاشرانی انتخاب کند و با آنها به صورت مداوم در ارتباط باشد. اما نکته جالب در همین نحوه رفتار مرد متولد دی ماه سبک زندگی خاص آنهاست، هر فردی نمیتواند به جرگه معاشران او وارد شود و با او در ارتباط باشد. این گروه از مردان در واقع سبک خاص زندگی خودشان را دارند و میتوانند در این سبک باقی بمانند. دنباله رو نیستند و خودشان هدف هستند، بنابراین برای اینکه بتوانید هدف خاصی را در زندگی دنبال کنید میتوانید در کنار مرد متولد دی ماه به دستاوردهای قابل توجهی دست پیدا کنید. اما اگر ناتوان در برقراری ارتباط با آنها هستید پیشنهاد میکنیم مقاله چگونه پسران مغرور را جذب کنیم را بخوانید.

مرد متولد دی ماه و نقش همسری

مردان متولد دی ماه در نقش همسری میتوانند همسری ایده آل و تمام و کمال باشند اما به شرطی که میل به ازدواج داشته باشند و به این نتیجه برسند که میخواهند با کسی که در کنارشان است ازدواج کنند. به این دلیل که مردان متولد دی ماه به سختی تن به ازدواج میدهند و مایل نیستند فلسفه ازدواج را برای کسی روشن کنند و به سختی حاضر هستند کسی را در نقش همسرشان بپذیرند.

آیا مردان دی ماهی در ازدواج کردن سخت گیر هستند؟

قطعاً ازدواج و ایجاد نقش همسری برای مردان متولد دی ماه یک فیلتر تمام عیار دارد که هر کسی نمیتواند از این فیلتر عبور کند و باید زنی بسیار آراسته، تمیز و منظم باشد که بتواند در کنار مرد متولد دی ماه نقش همسر را ایفا کند. زنانی پر از هیجان زندگی اما در عین حال تمیز و مرتب که بتوانند به ظاهر خود اهمیت بسیار بدهند زنانی ایده آل برای مردان متولد دی ماه هستند.

اما نکته مهم در انتخاب همسر برای مردان متولد دی ماه این است که زنانشان باید صرفاً زیبا و مرتب باشند و نه با درایت و با کمالات و پول جمع کن، به این دلیل که مردان متولد دی ماه خودشان میتوانند فکر همه چیز را بکنند و نیازی به اینکه همسری داشته باشند که فکرهای جدید به آنها ارائه کند ندارند. زیبایی، مهربانی و داشتن نظم و ترتیب مهمترین خاصیتی است که یک همسر میتواند برای مرد متولد دی داشته باشد.

مرد متولد دی ماه

کهن الگوی مردان متولد دی

مردان متولد دی ماه در مقایسه با کهن الگو های یونگی تناسبات بسیار زیادی با کهن الگوی آپولو دارند. مردان آپولو مردانی خشک، سرد و تقریباً بی عاطفه به نظر می آیند که مرتب، منظم و خوش پوش هستند و تمام توان خود را برای بهتر بودن به کار میبندند. این گروه از مردان در بیشتر موارد مردانی موفق و محبوب هستند که در نزد خانواده و اقوام خود پسر محبوب هستند. برونگرایی و بروز احساسات در مردان متولد دی ماه بسیار شفاف و روشن است. این گروه از مردان میتوانند تمام احساسات و توانایی های خود را هیجانات خود نشان دهند. محتاط بودن و محافظه کاری یکی از خصلت های اصلی این گروه از مردان است. ریسک پذیر نیستند و ترجیح میدهند نسبت به داشته هایش برنامه ریزی کنند.

دو وجه مشترک زنان و مردان دی ماهی در چیست؟

مردان متولد دی ماه مانند زنان متولد دی ماه دارای دو وجه از شخصیت هستند که در عین غیر ریسک پذیری به میزان قابل توجهی برونگرا و به میزان قابل توجهی حق به جانب هستند. این وجه از رفتارشان با کهن الگوی پوزیدن در ارتباط است که میتواند تعارض اخلاقیشان نیز باشد، زیرا یک مرد کاملاً آپولو با کهن الگوی پوزیدن فقط تعارضات بالایی در اخلاقیات خود را میتواند تجربه کند.

زیرا کهن الگوی پوزیدن سرکش و کاملاً برونگرا و ریسک پذیر است و هیچ فردی را به جز خود نمیتواند تحمل کند و همه باید گوش به فرمان او باشند، بنابراین این گروه از مردان به دلیل وجه تشابهات بسیار زیادی که در کهن الگو های یکدیگر دارند میتوانند پس از کهن الکوی آپولو که یک پسر خوب و فهیم است، کهن الگوی پوزیدن را در خود داشته باشند که پسری سرکش و جنگجو و مقاوم است، اما هر دو میتوانند به میزان قابل توجهی خودخواه، لجوج و رهبر باشند و تمام سعی خود را برای دستیابی به هدفشان بکنند.

مردان دی ماهی و کهن الگوی آپولو

ضعیف بودن مردان دی ماهی در روابط عاطفی

بی عاطفگی، سرد مزاجی و نمایش غیر مهم جلوه دادن امورات عاطفی برای مردان متولد دی ماه که دارای این دو کهن الگو یونگ هستند باعث میشود این گروه از مردان نتوانند نقش های عاطفیشان را به خوبی ایفا کنند. اما خودشان مدام در عشق های نافرجامشان در حال کلنجار هستند و نمیتوانند به این درک برسند چرا کسانی را که دوست دارند را پیدا نمیکنند و یا در فرصت های دوست داشتن آنها را از دست میدهند.

مرد متولد دی ماه به شخصیت ISTP

شخصیت چیره دست

مرد متولد دی ماه با شخصیت ISTP به دنبال لمس زندگی با دستان خود است. مرد دی ماه لازم میداند هر آنچه را که در اطراف خود میبیند، سر و سامان بدهد و دارای سازندگی بسیار بالایی در اطراف خود باشد. این گروه از مردان به صورت متناوب به دنبال ساختن، پرداختن و تولید کردن هستند. نمیتوانند بدون ابزار خود در جایی حضور پیدا کنند و مایل هستند همه چیز را تعمیر کنند.

پیشناهد میکنیم؛ تست شخصیت شناسی MBTI را بزنید

مرد دی ماه ISTP در معاشرت

مردان متولد دی ماه شخصیت های بسیار آرام و بی سر و صدایی دارند. از جلب توجه بیزارند و مایل هستند توانایی های خود را به کار ببندند تا اینکه به صحبت و زبان بازی مشغول باشند. این گروه از مردان ظاهراً شخصیت آرامی دارند اما در باطن خود دارای پیچیدگی های بسیار بالایی هستند که افراد کمی قادر به شناخت این پیچیدگی ها هستند. بنابراین افراد زیادی توانایی برقراری ارتباط مؤثر با مرد دی ماه را ندارند. این گروه از مردان دوستان خود را در شغل خود پیدا میکنند و بیش تر مایل هستند دوستانی داشته باشند که به فعالیت های همچون فعالیت های خودشان مشغول هستند تا بتوانند با آنها راجع به حرفه و فعالیت خود صحبت کنند.

شغل مناسب دی ماهی ها

همانطور که واضح است مرد دی ماه بر اساس تست شخصیت شناسی MBTI مایل به داشتن شغل هایی است که حرفه و تخصصشان را صنعت نشان میدهد. این مردان میتوانند مکانیک هایی حرفه ایی، آشپز و یا خیاط هایی ماهر باشند که به تنهایی در هر شرایطی بهترین فعالیت را از خود داشته باشند. آموزش دادن به دیگران نیز و یا مربی یک شغل و حرفه خاص بودن نیز میتواند از مهارتهای دیگر مردان دی ماه با این نوع از شخصیت باشد.

نکته آخر

مردان متولد دی ماه مردانی کم حاشیه و بی دردسر به نظر میایند، اما نکته مهم در این گروه از مردان هیجانات سرکوب شده شان است. زیرا این گروه از مردان پر از احساس و هیجان هستند و تا زمانی که نتوانند احساسات و هیجانات خود را در مسیری واضح و مشخص زندگی کنند دچار تناقض و تعارض خواهند شد. سرگشتگی را در خود تجربه میکنند و ممکن است در این تعارض بمانند و تجربه بدی از احساسات خود داشته باشند. مردان متولد دی با چنین کهن الگوهایی بهتر است تعادل را در خود پیدا کنند و به رشد دیگر کهن الگوهای خود بپردازند. زیرا این تفکر مدام برایشان به وجود میآید که برای بهتر بودن باید چه رفتاری داشته باشند، که اگر نتوانند به تعادل دست پیدا کنند خود تخریبی را در خود رشد میدهند. در نظر داشته باشید که این نوع مقاله ها پشتوانه پژوهشی ندارند.

سوالات متداول

1. خصوصیات بارز مرد دی ماه چیست؟
صبور و آرام و خویشتن دار است. صبوری مرد دی ماه نشان از افتادگی ندارد و به معنای بی توجهی و قابل ندانستن دیگران دارد. حوصله بحث و مشاجره ندارد و در بهترین حالت با دوستان قدیمی خود صحبت میکند.

2. رگ خواب مرد دی ماه چیست؟
احساس آرامش درونی و دور بودن از مسائل حاشیه ایی رگ خواب مرد دی ماه است. اگر در از دغدغه و مشکلات روزمره و هراس از دست ندادن باشید قطعاً نمیتوانید رگ خواب مرد دی ماه را پیدا کنید.

3. چه زنی مناسب مرد دی ماه است؟
زنان کم حرف اما با پشتکار و که حواسشان به همه امور زندگی است زنان مناسبی هستند. زنان پر حرف و غر غرو که نمیتوانند از پس مسئولیت رفتار خود بر بیایند هیچ جایی برای مرد دی ماه ندارند.

4. تعریف کهن الگوی مرد دی ماه چیست؟
خدای خورشید، قانونگذار، مرتب و منظم. بچه مثبت و با لیاقت و تحصیلکرده. بسیار محتاط و‌ محافظه کار است. برونگرا و کنجکاو است. از ریسک کردن هایی که منبع مالی او را به خطر بیندازد در گریز است.

نظرات کاربران:
جی
پاسخ به این نظر
1400/9/10

دی ماهی ها کلکسیون آدمهای خاص هستن

10 2
sima
پاسخ به این نظر
1400/6/24

زنان متولد دی و کلا زمستون واقعا خیلیییی خوبن عالین

5 2
افزودن نظر:
captcha


تست های آنلاینتست آنلاین
آدرس مکثآدرس
تلفن مکث
رزرو آنلاین وقترزرو وقت
تماس با واتس اپواتس اپ