22006198 021

روانشناس خوب در لس آنجلس یا آمریکا

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(30 رای)
روانشناس خوب در لس آنجلس یا آمریکا

با توجه به شرایط آب و هوایی نزدیک کالیفرنیا به ایران بسیاری به قصد مهاجرت به شهرهای این ایالت مانند، سن دیگو، لس آنجلس، ساکرامنتو، سان فرانسیسکو و شهرهای کوچکتری مانند؛ ایرواین و پالم اسپرینگز رفته اند. اما مشکلات روانشناختی مردم ایرانی ساکن غرب آمریکا با شرق آمریکا متفاوت است. مثلا در شهری مانند لس آنجلس روابط بین فردی و مشکلات بین فردی بیشتر به چشم می آید تا افسردگی های که در شرق امریکا شکل میگیرد. این موضوع با توجه به سختی کار برای ایرانیانی که تازه مهاجرت کرده اند بسیار بیشتر است. نکته دیگر مهم موضوعات تجملاتی و اجتماعی است که باعث فشار زیادی به صورت ناخودآگاه به افراد میشود. مثلا تلاش برای رسیدن به منطقه ای مانند بورلی هیلز بسیاری را تحت فشار سنگینی جسمی و ذهنی قرار میدهد. همین موضوع در صورت عدم مهارتهای ذهنی لازم باعث ایجاد استرس، فرسودگی شغلی، مشکلات سایکو سوماتیک، خستگی مزمن و اختلال در روند کلی زندگی میشود.

جهت مشاوره آنلاین یا مشاوره تلفنی با روانشناس در تهران شما میتوانید با مرکز مشاوره اینجا مکث به این شکل ارتباط برقرار کنید.

  • ابتدا شماره واتساپ 989054433753+ را سیو کنید.
  • سپس به این شماره در واتساپ پیام دهید.
  • موضوع مشاوره خود را اعلام کنید.
  • مشاوره روانشناسی یا روانپزشکی، به دلخواه شما از طریق واتساپ، به شکل تلفنی یا تصویری میباشد.
  • جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 22004925 - 021 و 22006198 - 021 تماس حاصل کنید.
بهترین روانشناس گروه روانشناسی اینجا مکث در سال 1402: بهزاد متین

روانشناس عالی در لس آنجلس

تراپی با روانشناس خوب در ایالت کالیفرنیا و شهرهای آن مانند سان فرانسیسکو و روانشناس لس آنجلس بصورت تصویری با اپلیکیشن های (فیس تایم، واتساپ، زوم و اسکایپ، گوگل میت) انجام میشود. خدمات کلینیک مکث شامل موارد بسیار زیادی می باشد که به تعدادی از آنها اشاره میکنیم. مشاوره فردی، انواع اضطراب، انواع افسردگی، انواع وسواس، انواع اختلالات جنسی، انواع مشکلات ارتباطی، اختلالات کودکان و یا مشاوره بین زوج ها. از اینرو اگر شما نیاز به مشاوره دارید؛

  • در گام اول می توانید با مرکز مشاوره اینجا مکث آشنا شوید
  • در گام دوم جهت هماهنگی اولیه با ما از طریق واتساپ ارتباط برقرار کنید.
  • سپس در گام آخر با توجه به اختلاف زمانی، مناسب ترین زمان جهت تراپی برای شما در نظر گرفته خواهد شد.
راحت ترین روش ارتباط با ما کلیک بر روی آیکون واتساپ است که به صورت مستقیم بتوانید به کلینیک اینجا مکث پیام دهید.

روانشناس در لس آنجلس Los Angeles

روانشناس و روانپزشک در آمریکا که ایرانی باشد نیز وجود دارد. اما یک نکته امروزه با توجه تفاوت چندین برابری هزینه تراپی یا یک متخصص حرفه ای روانشناسی در ایران و آمریکا بسیار از ایرانیان انتخاب خود را عوض کرده اند و با روانشناسان ساکن ایران صحبت میکنند. از این رو بهتر است نه تنها به خاطر درمان بلکه در جهت توسعه فردی که به شناخت خود، هیجانات نیز ارتباط دارد خود را در جهت رشد فردی قرار دهیم.

روانپزشک در آمریکا یا تراپیست

تفاوت روانشناسانی که در ایران هستند با سایر روانشناسانی که در خارج از کشور و یا لس آنجلس هستند در چه چیزی می تواند باشد، به غیر از اینکه محل اقامتشان با دیگر روانشناسان در ایران متفاوت است و در جایی دیگر ساکن هستند. از آنجایی که این اندیشه در ذهن ما تثبیت شده که هر آنچه از متریالی غیر از ایران تهیه شود و یا تحصیلاتی که در مکانی غیر از ایران باشد، حتماً دستاوردی متفاوت دارد، بنابراین در مورد دکترهای روانشناس نیز به همین منوال تصمیم می گیریم. ناگفته نماند که اکثر دکترهای مجرب روانشناسی که در خارج از ایران در حال فعالیت هستند، تحصیلات دانشگاهی خود را در ایران گذرانده اند و برای مرحله دکتری در خارج از ایران اقدام نموده اند.

دکتر روانشناس ایرانی در آمریکا

مثلاً یک دکتر روانشناس آمریکایی می تواند یک ایرانی را نیز درمان کند، اما به دلیل آنکه در درمان های روانشناسی صحبت از ناخودآگاه، احساسات و آنچه در کودکی به ما گذشته است، بهتر است روانشناسی ما را تحت درمان قرار بدهد که از فرهنگ، نوع زندگی و بوم ما مطلع باشد.

روانشناس خوب در لس آنجلس یا آمریکا

بنابراین در حال حاضر نیز وقتی به دنبال مشاوره و راهی برای درمان هستیم باز هم بهتر است از مشاورینی که در کنار ما زندگی میکنند و از شرایط فعلی ما و محیط اطرافمان مطلع هستند درخواست کمک کنیم.

پیشنهاد می کنیم بخوانید: زندگی بهتر با اصول روانشناسی

درمان اختلالات شخصیت

اختلالات شخصیت از پیچیده ترین اختلالات روانی هستند. درمان اختلالات شخصیت نیز زمان بر و پیچیده است. روانشناس خوب در لس آنجلس یا آمریکا می تواند در بهبود علائم اختلالات شخصیت مفید باشد.

اختلالات شخصیت عبارتند از:

  • اختلال شخصیت مرزی
  • اختلال شخصیت خودشیفته
  • اختلال شخصیت نمایشی
  • اختلال شخصیت وابسته
  • اختلال شخصیت اجتنابی
  • اختلال شخصیت وسواسی اجباری
  • اختلال شخصیت ضداجتماعی
  • اختلال شخصیت پارانوئید
  • اختلال شخصیت اسکیزوئید
  • اختلال شخصیت اسکیزوتایپال

دکتر روانشناس خوب در لس آنجلس یا روانپزشک در آمریکا می تواند در درمان این اختلالات به صورت تخصصی به شما کمک کند.

روانشناس در ساکرامنتو

ناگفته نماند مشاوران روانشناس در ساکرامنتو یا غرب آمریکا مانند لس آنجس و یا دیگر شهرها مانن سن خوزه از مهارت های زیادی در درمان برخوردار هستند و نمی توان این نکته را نادیده گرفت. اما کمک گرفتن آن ها از رسانه های جمعی، بی پروایی در صحبت کردن در رسانه های جمعی، شفاف بودن و بدون سانسور بودن به نیت کمک و درمان به مراجعین باعث می شود بیش از دیگر مشاورینی که در ایران در حال فعالیت هستند به چشم بیایند و مورد توجه واقع بشوند. در کلیت ماجرا دکترهای لس آنجلسی نیز زمانی در همین سرزمین تحصیل کرده اند و به آن دلیل که قصد و هدف یک دکتر روانشناس درمان و کمک و بهبود است، می توانیم با هر روانشناسی که با او احساس بهتری در درمان داریم به مشاوره بپردازیم.

چرا بهتر است با مکث به مشاوره بپردازید؟

1. هزینه

با توجه به تغییرات ارزی طی سالهای گذشته هموطنان ما در اروپا، آمریکا، کانادا، استرالیا می توانند با پرداخت کمترین هزینه نسبت به مشاورین حاضر در کشور خودشان از خدمات روانشناسی با بهترین روانشناسان کشور به صورت تلفنی یا تصویری ارتباط برقرار کنند.

در نظر داشته باشید که پس از انتخاب زمان مشاوره تا 24 ساعت می توانید مبلغ واریزی را به حساب اعلام شده انتقال دهید.

ارتباط شما با ما

روانشناس خوب در لس آنجلس یا آمریکا را می توانید با ارتباط با مرکز مشاوره اینجا مکث با داشتن امکانات مبادلاتی و ارتباطی آمادگی خود که برای دادن مشاوره با هزینه بسیار کمتر برای ایرانی های مقیم آمریکا را دارا می باشد برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

علت حرف گوش نکردن فرزندان

بسیاری از والدینی که به روانشناس مراجعه می کنند این مشکل را دارند و می گویند فرزندم به حرفم گوش نمی کند چی کار کنم؟ از طرفی، متأسفانه، بسیاری از این والدین در چرخه الگویی قرار گرفته اند که به رفتار نادرست فرزند خود توجه می کنند و رفتار سازگارانه و مناسب را نادیده می گیرند.

در این مقاله، به بررسی دلایل احتمالی عدم حرف شنوی فرزندان و راهکارهایی برای مواجهه با این مشکل می پردازیم. اما از جمله علت های عدم حرف گوش کردن فرزند به توصیه های والدین می تواند موارد ذیل باشد:

1. ناراحتی و استرس: فرزندان همانند بزرگسالان می توانند احساسات منفی مانند ناراحتی و استرس را تجربه کنند. این احساسات می توانند باعث عدم تمرکز و علاقه به گوش دادن خواسته های والدین شوند.

2. عدم تعامل مؤثر: اگر والدین در تعامل با فرزندان خود مشکل داشته باشند و نتوانند به درستی با آن ها ارتباط برقرار کنند، این امر می تواند باعث عدم حرف شنوی از سوی فرزندان شود.

3. عدم اعطای توجه کافی: در صورتی که والدین به نیازها و احساسات فرزندان خود توجه کافی نکنند و همچنین اگر احساس کنند که به باور و نیازهایشان اهمیت داده نمی شود، این موضوع نیز می تواند باعث عدم حرف شنوی آن ها نسبت به والدین و مختل شدن رابطه شان شود.

4. محدودیت های رشدی: گاهی عدم گوش کردن فرزندان به خواسته والدین ممکن است به دلیل محدودیت های رشدی و شناختی آن ها باشد. در این صورت، نیاز است که والدین به توسعه و بهبود مهارت های شناختی فرزندشان بپردازند.

5. نیازهای ارتباطی نادرست: برخی از فرزندان ممکن است برای جلب توجه والدین شان یا برقراری ارتباط با آن ها، رفتارهایی نادرستی را از خود بروز بدهند. این رفتارها ممکن است شامل عدم گوش کردن، فریاد زدن بر سر والیدن یا رفتارهای تهاجمی باشد.

6. فشارهای خانوادگی یا محیطی: ممکن است به دلیل فشارهای خانوادگی یا محیطی، محدودیت های رشدی، شناختی ایجاد شود. مثلاً در خانواده هایی که اختلافات و تنش های زیادی وجود دارد، فرزندان ممکن است از ارتباط با والدین خود پرهیز کنند و از روش عدم حرف شنوی نسبت به آن ها استفاده کنند.

7. نقص در مهارت های ارتباطی: چنانچه مطرح شد، برخی فرزندان ممکن است به علت نقص در مهارت های ارتباطی دچار محدودیت رشدی شناختی شوند. مثلاً در صورتی که یک فرزندی دارای مشکل در فهمیدن ساختار جملات یا بیان احساسات باشد، ممکن است عدم گوش کردن به خواسته والدین برای او راحت تر باشد.

نظرات کاربران:
ازاده
پاسخ به این نظر
1402/10/30

من 10 ساله با همسرو پسرم در امریکا زندگی میکنم پسرم الان که درسن بلوغه دچارمشکلات زیادی شده ومن خیلی براش نگرانم به سختی پذیرفته پیش مشاوربره میشه لطفا بهم یه مشاور خوب درامریکا معرفی کنید

0 0
پارسا
پاسخ به این نظر
1402/10/27

سلام من در لس انجلس هستم و چون برای کارو تحصیل اومدم اینجا تنها هستم ابتدا که همه چی تازگی داشت خوب بود اما الان مدتیه حس افسردگی دارم دلم میخوادبا روانشناس صحبت کنم میشه اگر اینجا کسی رو میشناسید به من معرفی کنید؟

0 0
ثمر
پاسخ به این نظر
1402/10/24

من ساکن لس اجلس هستم و مدتیه در زندگی شخصیم با مشکل مواجه شدم و احتیاج به مشاوره فردی و خانوادگی داریم میشه راهنماییمون کنید لطفا؟

0 0
LALEH ALIPOOR
پاسخ به این نظر
1401/6/3

به دنبال مشاور ازدواج خانواده در لوس انجلس هستم.

1 0
افزودن نظر:
captcha


تست های آنلاینتست آنلاین
آدرس مکثآدرس
تلفن مکث
رزرو آنلاین وقترزرو وقت
تماس با واتس اپواتس اپ