22006198 021

زنان متولد اردیبهشت یا زن دیمیتر و آرتمیس

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(22 رای)
زنان متولد اردیبهشت یا زن دیمیتر و آرتمیس

اگر در میان یک جمع با زنی مواجه شدید که او را متواضع، سخت گیر، کوشا و مادری مهربان دیدید حتم داشته باشید که او زنی متولد شده در اردیبهشت است. خصوصیات کامل زنان متولد اردیبهشت را در این مقاله خواهیم شناخت. شاید تمام این خصوصیات در همه زنان وجود داشته باشد اما به طور قطع این حجم از زنانگی که تبدیل به مادری مهربان، کوشا و سخت گیر میشود در یک زن متولد اردیبهشت مشهود تر و قابل رویت تر است. از زنان معروف متولد اردیبهشت می توان به سیمین دانشور شاعر و ملکه تاترا ملکه مهربان افسانه ها اشاره کرد.

بهترین روانشناس گروه روانشناسی اینجا مکث در سال 1402: بهزاد متین

زنان متولد اردیبهشت چه خصوصیاتی دارند؟

زنان اردیبهشتی، میتوانند با حجم بسیاری از مشکلات کنار بیایند و تمام توان خود را برای حفظ خانواده و کودکانشان به کار ببندند. این دست از زنان جنگجو نیستند و واضحاً با زندگی سر جنگ ندارند، اما در هر لحظه که احساس کنند باید از جای خود بلند شوند که بتوانند خانواده و اعتبار خود را حفظ کنند، قطعاً این کار را انجام میدهند. همسری مهربان، مادری بزرگوار و پر تلاش از خصوصیات اصلی زنان ازدیبهشتی است. حمایت کردن و تحت پوشش قرار دادن دیگران از جمله کارهایی است که با کمال میل انجام میدهند.

زنان اردیبهشتی

وجه مادرانه زنان اردیبهشت

زنان متولد اردیبهشت به غیر از اینکه مادر فرزندان خود هستند، برای همسران خود نیز مادری میکنند. به مرور برای مادر و پدر خود نیز نقش مادر بودن را به عهده میگیرند و با کمال میل همه را تحت حمایت مادرانه و معنوی خود قرار میدهند. ابراز عشق و دوست داشتن دیگران، مهمانی گرفتن و لطف کردن به دیگران نیز از خصوصیات زنان متولد اردیبهشت است.

صداقت در زنان اردیبهشت

زنان اردیبهشتی در عین صداقت و شفافیت با دیگران ارتباط برقرار میکنند و هیچگونه زیرکی در رفتار خود ندارند. از این رو هر چه بتوانید با زنان متولد اردیبهشت شفاف تر باشید قطعاً دستاورد بهتری خواهید داشت و با آنها تا مدت ها در ارتباط دوستی باقی خواهید ماند.

صبوری در زنان اردیبهشت

زنان اردیبهشتی در عین تلاش برای استوار نگه داشتن زندگیشان و پابرجا بودنشان زنانی به دور از قهر و تنش و بحث هستند. صبوری و تحمل مشکلات از خصوصیاتی است که گاهی باعث اشتباه دیگران در شناخت زنان اردیبهشت میشود. به این دلیل که صبوری متولدین اردیبهشت باعث میشود دیگران به اشتباه تصور کنند همیشه پذیرفته میشوند و هیچ ایرادی ندارند. اما روزی که تحملشان تمام شود، شما با زنی استوار مشاهده میشوید که به هیچ وجه دیگر از اشتباه شما کوتاه نمیاید و آتشی به پا میشود که برای خاموش کردن آن تلاش بسیار زیادی را میطلبد. بهتر است از صبوری و شکیبایی زنان متولد اردیبهشت سو استفاده نکنید.

تست MBTI

زن اردیبهشتی چه مردی را دوست دارد؟

از آنجایی که زنان متولد اردیبهشت، تلاشگر و با انگیزه هستند و درونشان منبع عظیمی از احساس عشق و علاقه به زندگی وجود دارد، نمیتوانند مردان بی انگیزه را تحمل کنند. اما نکته مهم در زنان اردیبهشتی از آنجایی که بسیار صبور، مادر گونه و بزرگوار هستند این است که اگر مردی بتواند در شغل و حرفه خود تلاشگر باشد، زن متولد اردیبهشت میتواند از او مردی بزرگ بسازد که در طول زندگی در کنار او باشد.

زن متولد اردیبهشت صادق است و تا حدی کمال گرا، از زنانگی خود به عنوان حربه استفاده نمیکند و خود را وسیله ایی برای انتخاب مردان نمیداند. بنابراین میتواند در عین آسایش انتخابگر و هدفمند عمل کند. زیرا به قدری عزت نفس دارد که میداند از خود و آینده خود چه میخواهد. سرگشتگی و بلاتکلیفی در زنان اردیبهشت وجود ندارد و در کل زندگی، مسئولیت خود و گاهی افرادی که در کنار او هستند را میپذیرد. اما باید متوجه خشم زن اردیبهشتی باشید و به هیچ وجه از محبت و صبوری او سوء استفاده نکنید.

تشابهات زن متولد اردیبهشت درشخصیت شناسی کهن الگوی یونگ

زن متولد اردیبهشت در شخصیت شناسی یونگ تشابهات زیادی با ترکیب (دیمیتر و آرتمیس) دارد. در شخصیت شناسی کهن الگوی یونگ هر فردی از سه وجه اولیه شخصیت برخوردار است که به ترتیب امتیاز بندی میشود، از این رو زنان اردیبهشتی در ترکیب واضحی از دیمیتر و آرتمیس قرار دارند.

زنان قدرتمند اردیبهشتی

زنان دیمیتر

مادرانی مهربان، سخت کوش و وفادار هستند، صادقانه و شفاف عمل میکنند و بسیار دست و دلباز و بخشنده هستند. تمام تلاش زنان دیمیتر برای حفظ و نگهداری چهارچوب زندگی و خوشایند فرزندان و همسرانشان است. تمام توان خود را برای رسیدگی به مشکلات دیگران به کار میبندند.

کنترل گری در زنان اردیبهشت با کهن الگوی دیمیتر

یکی از خصلت های دست و پاگیر زنان دیمیتر در عین دوست داشتن، بخشندگی و تلاش برای دیگران، کنترل گری است. زنان دیمیتر به کنترل دیگران مشغولند. مادرانی که در تمام شرایط و مراحل زندگی فرزندانشان مشغول هستند و باید هر روز با آنها صحبت کنند و یا با همسرانشان روزی چند بار تلفنی صحبت میکنند و تمام موارد روزانه شان را به آنها یادآوری میکنند.

کنترل گری زنان دیمیتر

در واقع پیگیری های مداوم و تلاش برای دانستن کوچک ترین فعالیت هر کسی کنترل گری محسوب میشود که این کنترل گری در اخلاق و رفتار زنان دیمیتر وجود دارد. در واقع زنان دیمیتر در ذهن خود به این اصول معتقد هستند که اگر نتوانند دیگران را کنترل کنند قطعاً آنها را از دست داده اند و احساس خوبی را تجربه نمیکنند. از این رو سرویس دادن به دیگران نیز دلیل محکمی برای کنترل کردنشان نیز میباشد.

زنان آرتمیس

زنان آرتمیس نیز زنانی قدرتمند و سرزنده هستند، توانایی و قدرتمندی در این گروه از زنان مثال نزدنی است و حمایت و پشتوانه بودن از خصلیت های اصلی زنان آرتمیس است. اگر با دقت بیشتری به زنان دیمیتر و آرتمیس دقت کنید، یک خصلت استواری و قدرتمندی را در این گروه از زنان به صورت مشترک میبینید. که اگر زنی دارای هر دو کهن الگوی دیمیتر و آرتمیس باشد، در عین قدرتمندی و حمایت گری، مادری مهربان و بزرگوار نیز میباشد. همچنین تمام توان و تلاش خود را برای برطرف کردن نیاز دیگران و محبت به دیگران به اجرا میگذارد.

انرژی روانی زنان دیمیتر و آرتمیس

طبیعتگردی، موسیقی و هنر از خصوصیات اصلیزنان دیمیتر است. طبیعت و هر آنچه به منبع انرژی طبیعی مربوط باشد. میتواند وجود زنان دیمیتر را آرام کند و آنها را از سطح بالایی از انرژی بهره مند کند. این خصلت نیز در زنان آرتمیس نیز مشهود است و تأثیر بسزایی در روحیه و روان زنان آرتمیس دارد.

نکته آخر

اگر بخواهیم با شناخت خصوصیات اخلاقی مربوط به هر ماه و همچنین مشابهت های شخصیتی کهن الگوی یونگ زنان اردیبهشتی را به طور دقیق بررسی کنیم. باید بدانیم هر فردی با شناخت ضعف های خود میتواند به دنبال بهبود ضعف ها و پیدا کردن راهی برای رشد خود باشد. زنان دیمیتر و آرتمیس، باید کنترل گری خود را در اطرافیان کم رنگ تر کنند و سعی کنند در روابط خود تعادل ایجاد کنند. این تعادل را میتوانند از حمایت کردن متعادل دیگران و سرویس دادن کمتر به دیگران تجربه کنند. همچنین اجازه بدهند هر فردی مسئولیت کارهای خود را به عهده بگیرد و وظایفی برای انجام دادن داشته باشد. در این صورت هم خود میتواند آسایش بیشتری را تجربه کند و هم اطرافیان آنها از بی مسئولیتی و بی کفایتی خارج میشوند و میتوانند وظایفی را به عهده بگیرند.

سوالات متداول

1. خصوصیات بارز زنان اردیبهشت ماه چیست؟
مهربانی و محبت مادرانه از جمله خصوصیات بارز زنان متولد اردیبهشت ماه است. اگر بتوانیم یک زن را با محبت بی دریغ بشناسیم قطعاً باید به زنان متولد اردیبهشت نگاهی بیاندازیم.

2. رگ خواب زنان متولد اردیبهشت ماه چیست؟
فرزندان زنان متولد اردیبهشت ماه رگ خواب این گروه از زنان هستند. اگر به فرزندان و خانواده یک زن متولد اردیبهشت ماه احترام بگذارید در واقع رگ خواب او را پیدا کرده اید.

3. چه مردانی مناسب زنان اردیبهشت ماه هستند؟
مردانی که وظیفه شناس هستند و برای خانه و خانواده شان تلاش میکنند مردان مناسبی برای زنان متولد اردیبهشت ماه هستند. داشتن سبک زندگی معمولی به نظر زن اردیبهشت زندگی سعادتمندی است.

4. کهن الگوی زنان متولد اردیبهشت چیست؟
کهن الگوی دیمیتر یا کهن الگوی مادر که میتواند مادری مهربان درونگرا و پر از هراس از دست ندادن فرزندانش باشد. خدابانوی خستگی ناپذیر است و بسیار روزی دهنده و مهربان و صمیمی.

نظرات کاربران:
هانیه
پاسخ به این نظر
1401/2/22

من اردیبهشتیم ولی انقدرافراطی دیمیتر نیستم محبت میکنم ولی به کسی که قدردان باشه مطمینا همسرمو به بچهام ترجیح میدم ،افرودیتم بیشتره ی وقتا تا دیمیتر! اتفاقا به نظرم افردیت و ارتمیسن اردیبهشتیا حالا ی سری خصوصیات بدی که بیشتر شما می‌بینید تو لایه ناسالمه و به آگاهی افراد برمیگرده که اگر آگاه باشن سعی در اصلاح و کنترلش دارن

0 0
Peymannorozi44@gmail.com
پاسخ به این نظر
1401/2/8

اندک اندک می‌رسد اردیبهشت، خوش بحال روزگار.با افتخار یه اردیبهشتی با عشقم

1 0
حسین
پاسخ به این نظر
1400/12/13

کاش چيزايی که نوشتین درست بود،خانم من اردیبهشتیه،دیمیتر و آرتمیسش خیلی پایینه و آفرودیتش خیلی بالاس متاسفانه،عاشقشم و فقط تحمل میکنم....خودمم فروردینی ام

1 0
ف.ا
پاسخ به این نظر
1400/8/19

سلام با افتخار اردیبهشتی هستم وخصوصیات خوب زیاد دارم وبیشتر مواردش درست هست. پرچم متولدین اردیبهشت همیشه بالاست...

2 0
ایمان
پاسخ به این نظر
1400/8/2

همش الکی بود. من چندتا زن اردیبهشتی دیدم که به شدت آفرودیت بودن

2 1
رویا
1401/11/16

اونی ک میگه همش الکیه حسوده . حسود هرگز نباسود همش درست بود ممنون از اطلاعاتتون

1 0
narges
پاسخ به این نظر
1400/6/24

زن اردیبهشت پر از نشاط زندگیه

2 0
افزودن نظر:
captcha


تست های آنلاینتست آنلاین
آدرس مکثآدرس
تلفن مکث
رزرو آنلاین وقترزرو وقت
تماس با واتس اپواتس اپ