22006198 021

سکس تراپیست خوب در غرب تهران

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(21 رای)
سکس تراپیست خوب در غرب تهران

سکس تراپیست خوب در غرب تهران می تواند اختلالات جنسی و انحرافات جنسی را درمان کند. معمولا درمانها با روشهای دارویی یا غیر دارویی انجام میگیرد. اختلالات جنسی شامل؛ زود انزالی، دیر انزالی، واژینیسموس و اختلال نعوظ و غیره می شود. ولی انحرافات جنسی شامل مالش دوستی، بچه بازی، برده خواهی، انواع فتیش و بسیار از موارد دیگر است. یکی از تفکرات غلط از سالها پیش در مورد مسائل جنسی، دوری کردن از حرف زدن در مورد این مسائل با متخصص این حوزه بوده است.

شما میتوانید برای حل مشکلات جنسی و زناشویی خود جهت تعیین وقت با سکس تراپیست خوب در غرب تهران با مرکز مشاوره جنسی مکث تماس حاصل کنید.

شناخت مسائل جنسی

یکی از مهمترین راه های جلوگیری از خطای جنسی و اختلالات جنسی، شناخت مسائل جنسی و آگاهی به آنهاست. این که چه رفتارهایی ارتباط جنسی سالم محسوب میشوند و چه رفتارهایی انحراف جنسی هستند هم در ادیان مختلف به آن اشاره شده و هم در کتاب مرجع روانپزشکان آمریکا به نام DSM. حتی برای رابطه جنسی زوجین در اوایل ارتباط هم یک سکس تراپیست می تواند به شما کمک کند تا دچار مشکلات حاشیه آن نشوید. در روابط جنسی هوش هیجانی هم میتواند رابطه جنسی شما را تقویت کند.

اما چه زمانی باید از یک مشاور روابط زناشویی کمک بگیریم؟ زمانی که مشکلات جنسی اجاد اختلال در روابط زناشویی میکند که شما یا همسرتان ناراضی هستید.

چه زمانی فرد دچار پارافیلیا شده است؟ افکار و رفتاری که به فرد از نظر جسمی، روحی، تحصیلی و اختلال در عملکرد روانه کاری به طور کلی زندگی داشته باشد را انحراف جنسی می گویند. معمولا انحرافات جنسی باعث مشکلات قانونی و آسیب های بسیاری برای خود فرد و دیگران میشود در صورتی که اختلالات جنسی مشکلاتی است که در اکثر زوجین رخ می دهد و درمان آن سریع تر می باشد.

سکس تراپیست

انواع خدمات و درمانهای سکس تراپیست

  1. زوج درمانی
  2. درمان کمبود علاقه جنسی در زنان
  3. درمان کمبود میل جنسی در مردان
  4. درمان زود انزالی
  5. درمان دیر انزالی
  6. درمان واژینیسموس
  7. مشاوه اختلالات ارگاسمی در زنان
  8. مشاوره آمیزشی زوجین
  9. مشاوره بر طرف کردن مقاربت دردناک (دیسپارونیا)
  10. مشاوره و درمان انواع اختلالات جنسی
  11. اعتیاد جنسی
  12. مشاوره پیش از ازدواج در مورد رابطه جنسی سالم
  13. مشاوره بهبود نارضایتی جنسیتی از همسر
  14. مشاوره علت نارضایتی از اندام همسر
  15. خود ارضایی در کودکان

جدول شیوع اعمال پارافیلیک در بیماران دچار پارافیلیا

جدول شیوع پارافیلیک

سکس و مشاوره سکس تراپ از مقوله های قابل پرسش امروزی میباشد. از آنجایی که تفکر نابجای سوال کردن در مورد سکس و رابطه جنسی، امروزه در حال از بین رفتن است و به گونه ایی اشتباه و غلط افراد همیشه درگیر احساس گناه و شرم از سوال کردن در مورد سکس و روابط جنسی نمیباشند، از اینرو سوال در مورد سکس و مشاوره سکس تراپ رو به افرایش است. یکی از مهمترین راه های جلوگیری از خطای جنسی و اختلالات جنسی، شناخت مسائل جنسی و آگاهی به آنهاست.

پیشنهاد می کنیم انجام دهید: تست آنلاین شخصیت جنسی

اینکه چه رفتارهایی جنسی محسوب میشوند، چه رفتارهایی اختلال جنسی هستند و چه رفتارهایی آمیزش عاطفی جنسی هستند و یا اینکه کدامشان غلط، آسیب رسان و پر خطر هستند و کدامشان درست، نشانه سلامت روانی و جنسی هر انسانی می تواند باشد.

مسائل جنسی و صحبت درباره آنها به دلیل آنکه در خانه، مدرسه و محیط هایی که باید در مورد آنها آموزش می دیدیم، تابو محسوب شده و در سکوت و خفاء هر کسی به میزان فهم خودش، وارد روابط جنسی میشود؛ بنابراین بیشترین میزان دغدغه، اضطراب و آسیب را به دنبال دارد.

این افراد متخصص روانشناس با گرایش سکس تراپی یا درمان جنسی، می توانند در هر حوزه ایی که مربوط به جنس و نیازهای جنسی است، به افرادی که نیازمند آموزش و دانستن و تربیت مسائل جنسی هستند، کمک کنند.

سکس تراپیست خوب در غرب تهران

پیش از همه این موارد باید بدانیم تابو بودن و زشت و قبیح دانستن مسائل جنسی و صحبت درباره آنها، افراد بسیاری و از جمله خود و جامعه را متضرر میکند.

هر چقدر فردی در مورد مسائل جنسی اطلاعات بیشتری داشته باشد، احتمال آسیب برای او و به همین منوال جامعه او کمتر است.

مشاوران سکس تراپی، اشخاصی هستند که میتوان از طریق مشاوره تلفنی (مشاوران مرد و زن) در مورد مسائل جنسی از آنان سوال کرد و مشکلات را حل نمود.

صحبت در مورد روابط

امروزه هر فردی میتواند به راحتی در مورد روابط خود و احساساتش اطلاعات کسب کند و بداند در چه مواردی درست و یا غلط عمل میکند. اگر فردی همیشه ذهنش درگیر روابط جنسی است و احساس میکند چیزی در این بین کم یا زیاد است، دیگر مانند گذشته نیازمند پنهان کاری و خجالت و شرم نیست. نکته مهم سکس تراپیست خوب در شمال تهران و خدمات کلینیک سکس تراپی این است که امروزه ما متخصصانی داریم که علم آنها در مورد مسائل جنسی، پاسخ دادن به سوال های جنسی، و آموزش مهارت های جنسی و شناخت آسیب ها و اختلالات جنسی است (سکس تراپ).

سکس تراپیست خوب در شمال تهران معتقد است «اختلالات جنسی امروزه یکی از شایع ترین معضلات مسائل جنسی است که ریشه در ناآگاهی و ترس از گفتن دارد».

نکته مهم

نکته مهم سکس تراپیست خوب در غرب تهران این است که امروزه، ما متخصصانی داریم که علم آنها در مورد مسائل جنسی، پاسخ دادن به سوال های جنسی، و آموزش مهارت های جنسی، و شناخت آسیب ها و اختلالات جنسی است (سکس تراپ). این افراد متخصص روانشناس با گرایش سکس تراپی، یا درمان جنسی، می توانند در هر حوزه ایی که مربوط به جنس، و نیازهای جنسی است، به افرادی که نیازمند آموزش و دانشتن و تربیت مسائل جنسی هستند کمک کنند.

رزومه کاری و حرفه ای

  • عضو انجمن روانشناسی
  • عضو سازمان تئوری انتخاب در موسسه ویلیام گلاسر
  • سکس تراپیست
  • خانواده درمانگر
  • زوج درمانگر
  • بهبود روابط بین فردی
  • درمان آسیبهای خیانت
  • مشاور پیش از ازدواج
  • مشاور پیش از طلاق
  • سابقه 10 ساله در زوج درمانی

برگزار کننده دوره ها و سمینارهای

  • رمز و رازهای وفاداری
  • رهایی از باجگیری عاطفی
  • سیاستهای جذاب زنانه
  • زنان و معجزه اعتماد به نفس
  • مدیریت گفتگو در روابط
  • روابط خاص زناشویی
  • آموزش والدین برای ارتقا هوش هیجانی کودکان
  • پایان نامه برتر (بررسی رابطه رضایت جنسی، تعهد و رضایت زناشویی)
  • (رابطه نوعفرزند پروریوالدین و اعتماد به نفس در کودکان)

بخشی از دوره های گذرانده شده

  • باجگیری عاطفی
  • دوره های نظریه انتخاب با تدریس استاد دکتر علی صاحبی
  • اینیاگرام(تیپ شناسی شخصیت)
  • رنگ درمانی
  • افسردگی و درمان آن
  • خانواده درمانی
  • تربیت جنسی کودکان
  • شناخت اختلالات و انحرافات جنسی
  • طرحوار درمانی

سکس تراپی

آسیب در نگرفتن مشاوره از سکس تراپ

پیش از همه این موارد باید بدانیم، تابو بودن و زشت و قبیح دانستن مسائل جنسی و صحبت نکردن درباره آنها افراد بسیاری و از جمله خودمان و جامعه را متضرر میکند. هر چقدر هر فردی در مورد مسائل جنسی اطلاعات بیش تری داشته باشد، احتمال آسیب برای او و به همین منوال جامعه او کم تر است. مشاوران سکس تراپی هستند که میتوان از طریق مشاوره تلفنی(مشاوران مرد، و زن) در مورد این مسائل نیز ازشان سوال کرد و مشکلاتمان را حل کنیم. خانم النا باقر زاده سکس تراپیست خوب در غرب تهران معتقد است؛ اختلالات جنسی امروزه یکی از شایع ترین معضلات مسائل جنسی است، که ریشه در ناآگاهی، و ترس از گفتن دارد.

اهمیت شناخت همسر در روابط زناشویی

مثلا زوجی که نمیتوانند با یکدیگر رابطه جنسی خوبی برقرار کنند، به مرور به سردی و جدایی از یکدیگر می رسند، اما اگر همین زوج با شناخت خودشان، بدنشان، و مسائل جنسی که میتواند ارتباط همسری این دو را استحکام ببخشد آشنا بشوند میتوانند از زندگی در کنار یکدیگر لذت بیش تری ببرند و رابطه شان را انسجام ببخشند.

آگاهی از نوع لذت بردن از رابطه با همسر خود، خجالت نکشیدن از خودمان، بدنمان و دانستن آنچه که می تواند ایرادات ما را در این مسائل بشناسد و بررسی کند و پس از آن راهکار درستی را در جلوی پای ما قرار بدهد، به وسیله یک مشاوره سکس تراپ و یا مشاوره مسائل جنسی به دست میآید. امروزه هر مرکز مشاوره ایی که مشاوره فردی و یا ازدواج و پیش از آن را ارائه میدهد، مشاوران سکس تراپی هم دارد که می توانند در این حوزه به افرادی که نیازمند کمک هستند راهنمایی برسانند. بنابراین، باید بدانیم، مسائل جنسی و دانستن در مورد آنها نه تنها هراس ندارد بلکه احتمال آسیب را برای هر فردی و همچنین یک جامعه پایی می آورد. و هر چقدر این احتمال آسیب کم تر باشد، دنیای کم خطر تر، روان سالم تر و احساس خوشایندتری را تجربه می کنیم.

نظرات کاربران:
ایمان
پاسخ به این نظر
1402/10/21

سلام من ازسن کم گاهی خودارضایی میکردم الان که سنم بیشتر شده و میخوام ازدواج کنم نمیتونم با کسی رابطه برقرار کنم خیلی ناراحتم ازاین شرایط و دوست دارم درمان بشم میشه لطفا یه پزشک خوب بهم معرفی کنید

0 0
افزودن نظر:
captcha


تست های آنلاینتست آنلاین
آدرس مکثآدرس
تلفن مکث
رزرو آنلاین وقترزرو وقت
تماس با واتس اپواتس اپ