22006198 021

مرد اردیبهشتی یا هفائستوس و خصوصیات او

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(55 رای)
مرد اردیبهشتی یا هفائستوس و خصوصیات او

اگر به دنبال میزان قابل توجهی از امنیت و آرامش میگردید بهتر است راجع به مرد اردیبهشتی بیشتر بدانید. از مردان معروف متولد اردیبهشت می توان به (ویلیام شکسپیر) نمایش نامه نویس انگلیسی و (زیگموند فروید) روانکاو اتریشی اشاره کرد. مردان متولد اردیبهشت مردانی آرام، متین، خونگرم و با احساس هستند که در نهایت آرامش و آسایش به زندگی خود ادامه میدهند. این گروه از مردان در امنیتی که ساخته ذهن خود و همچنین محیط اطرافشان است زندگی میکنند. هرگونه دغدغه درگیری و بی امنیتی روانی در مردان متولد اردیبهشت کم و غیرقابل دید است. افرادی که با مردان متولد اردیبهشت معاشرت دارند میدانند که همیشه در هاله ایی از امنیت روانی و آسایش قرار گرفته اند که بدون هیجانات آنی و یکباره است.

بهترین روانشناس گروه روانشناسی اینجا مکث در سال 1402: بهزاد متین

پشتکار در مردان اردیبهشتی

مردان اردیبهشتی با پشتکار و تلاشگر هستند و فقط به دنبال نتیجه اهداف و رفتار خود هستند تا دیگران، این پشتکار و تلاش باعث میشود بیشتر مشغول کار خود باشند و مقاومت و اقتدار بیشتری در انجام کارها و فعالیت خود نشان دهند. مردان اردیبهشتی معمولاً تنبلی و گله و شکایت نمی کنند. مردان اردیبهشتی اگر چه ممکن است در رده های بالای اجتماعی قرار نگیرند، شغل های پر سود نداشته باشند و رئیس یک بخش نباشند. اما میتوان این اطمینان را در مورد آنها حاصل کرد که در هر زمانی مشغول به کار و فعالیت هستند و هیچگاه آنها را در حال تنبلی و گله و شکایت نمیبینید. زیرا خودشان نسبت به علاقه شخصی خود مشغول به فعالیت میشوند و در آن به مرور موفق خواهند شد.

اگر علاقمند به شناخت دقیق و علمی شخصیت خود هستید حتما روی تست MBTI زیر کلیک کنید:

تست MBTI

احساس آرامش در مردان اردیبهشتی

آرامش در کنار مردان اردیبهشتی یکدست و صادقانه است و همه چیز در شفافیت کامل است. دروغ گفتن، بی راهه رفتن، زیرک بودن از خصوصیات مردان اردیبهشت نیست. اما مبادرت کردن و پا فشاری کردن از مهمترین خصلت های مردان اردیبهشت است که گاهی ممکن است در ذوق معاشران خود بزنند. مقاومت، پا فشاری و لجبازی در عین آرامش، از آن دست از خصلت های غیر دوست داشتنی مردان این گروه است. که ممکن است برای خواستنو رسیدن به هدفشان به این صفت ها متوصل شوند و هیچ اباعی از اینکه چه کسی در مورد آنها چه فکری میکند، نداشته باشند. اما به هر حال همین صفات باعث ماندن در هدف و آینده نگری متولدین اردیبهشت میشود.

احساسات و ابراز عشق در مردان اردیبهشت

بسیار صادقانه و صمیمی هستند، اما نمیتوان از آنها توقع بیان بی حد احساساتشان را داشته باشید. این گروه از مردان مدت ها با شما با یک رفتار واحد در رفت و آمد می مانند تا زمانی که قلباً احساس کنند میخواهند در کنار شما باشند، در اینصورت هدف واقعی و نهایی مردان اردیبهشت کسی است که مدت ها با او وقت گذرانده اند و در مورد او تصمیم گرفته اند. آنها با انجام کارهایی که نشان از محبت و عشق دارد خود را ثابت میکنند. امنیتی که در خانه فراهم میکنند، بی دغدغه بودنشان و آرامش آنها نشان از محبت و دوست داشتن در این افراد را دارد.

مرد اردیبهشتی

اشتباه نکردن در قبال مرد اردیبهشتی

اگر برای مردان اردیبهشتی دوستی هستید که به صداقت شما ایمان دارد هیچگاه اشتباه نکنید، یک بار اشتباه کردن به معنای بخشیده نشدن است. شاید میان شما دعوا و بحثی صورت نگیرد. اما زمانی که از چشم مرد اردیبهشت بیافتید دیگر راهی برای جبران نخواهید داشت.

این گروه از مردان همه صداقت و محبتشان را در رابطه میگذارند. و از شما همه صداقت و محبتتان را میخواهند، اگر زمانی مجبور به دروغ گفتن و یا بی صداقتی شدید بهتر است خودتان را با همیشه نبودن در زندگی این افراد مواجه کنید.

ورزش و سلامت جسمی مردان اردیبهشت

مردان اردیبهشت در عین آرامش به سلامت و شادابی خود اهمیت میدهند، تنبلی و نادیده گرفته شدن در رده کارهای این مردها نیست و تلاش مداومشان برای روز به روز بهتر شدن در عین سلامت روح و روان و جسم است.

مردان متولد اردیبهشت چه زنی را دوست دارند؟

از آنجایی که مردان متولد اردیبهشت صبور، آرام و با اقتدار هستند، از زنانی با صفات آرامش، عشق، محبت و زنانی که بدانند چگونه قلب مردان خود را بدست بیاورند، خوششان میاید. در واقع صبوری مردان اردیبهشت نشان از این نیست که زنی بتواند به او دستور بدهد و یا او را به کاری که نمیخواهد مجبور کند. از این رو یک زن در عین زیبایی و دلربایی باید مفهومی از ادب و خرد را داشته باشد که در کنار مرد اردیبهشت خوشبخت باشد. شوخ طبعی و زیبایی از خصوصیاتی هستند که یک مرد اردیبهشتی را به خود جذب میکند. اما اعتدال و رعایت ادب در کنار همه این رفتارها میتواند یک زن را در کنار مرد اردیبهشتی همیشگی کند.

بر طرف شدن نیازهای جنسی برای مرد اردیبهشت بسیار مهم است و اگر بتواند همسر خود را که تمام این صفات را داشته باشد پیدا کند. قطعاً وفادار و متعهد به او باقی میماند. از آنجایی که مردان اردیبهشتی تکانه ایی رفتار نمیکنند و آرام هستند، اگر در جای مناسب خود قرار بگیرند، آرامششان چندین برابر شده و یک زن با تمام این صفات میتواند ملکه زندگی مرد اردیبهشت باشد.

تشابهات مردان اردیبهشتی با شخصیت شناسی کهن الگوی یونگ

مردان اردیبهشت از لحاظ شخصیت شناسی یونگ شباهت های بسیاری با مرد هفائستوس دارند. این گروه از مردان با صفات هنرمند، اهل کار، سازنده، زحمتکش، غرق در کار، نگاه زیبا شناسانه، وفادار، تک همسر، نابغه در خلاقیت و مبتکر هستند که گاهی از رنج هایی درونی و عزت نفس پایین خود در عذاب هستند.

مرد متولد اردیبهشت هفائستوس

اخلاقیات مردان هفائستوس

مردان هفائستوس در بیشتر موارد درونگرا و آرام هستند که اگر در کار و حرفه مناسب خود قرار نگیرند رنج های درونیشان چندین برابر میشود و سرگشته میشوند. زیرا ماهیت اصلی این افراد با کار، خلاقیت و ایجاد فضایی برای ابتکار و نوآوری شکل گرفته است. از این رو به هر میزان که از کار خود راضی تر باشند، افرادی خوشحال تر و توانا تر در زندگی و معاشرت خود هستند.

مردان هفائستوس نیازمند به زنی هستند که در کنارشان تجربه ایی از عشق و محبت را داشته باشند، بنابراین با پیدا کردن همسری که بتواند عشق و عزت نفس او را بالا ببرد نهایت خوشبختی را تجربه میکنند و خیانت و زن دومی در زندگی آنها وجود نخواهد داشت. این گروه از مردان به دلیل رنج درونی مدامی که میبرند، نیازمند معاشرانی هستند که آنها را از فضای رنجشان دور کنند اما به آنها هم زیاد نزدیک نشوند. در واقع همان تنظیم زیبایی و خردمندی که برای مردان اردیبهشتی نسبت به زنان کارآمد بود را میخواهند. مردان متولد اردیبهشت با مشابهت های فراوانی در کهن الگوی یونگ به مردان هفائستوس می مانند که میتوانند بُعد های مختلفی از وجود خود را که در روابطشان کم رنگ است را قوی کنند.

مثلاً همانطور که بیان کرده ایم مردان اردیبهشتی همیشه غرق در کار و بیان احساساتشان با تخیلاتو دیدن نتیجه عمل هستند. به همان میزان مردان هفائستوس در کار، خلاقیت و ابتکار غرق شده اند. بنابراین در برخی از معاشرت ها و روابط اجتماعی که میتواند آنها را به جامعه و مردم جامعه معرفی کند دور هستند. همچنین نمیتوانند به خوبی ایفای نقش کنند، از این رو مردان هفائستوس میتوانند با بالا بردن روابط اجتماعی و در مواردی داشتن دوستان سطحی و وقت گذرانی در جمع به بالا بردن صفت معاشرتی بودن خود کمک کنند و در کار و خلاقیت خود نتیجه بخش باشند.

یک مرد اردیبهشتی با خصوصیات هفائستوس اگر نتواند هنر و احساسات خود را به جامعه بیان کند، نمیتواند شاهد رشد خود باشد و بی انگیزگی و رشد نکردن میتواند او را از پا در آورد. بنابراین با رشد نقاط ضعیف روحی و روابط خود میتوانند به هدف های بزرگتری دست پیدا کنند.

سوالات متداول

1. رگ خواب مردان ازدیبهشت ماه چیست؟
مرد اردیبهشت ماه رگ خواب خود را از خانه و خانواده به دست میاورد. زمانی که همسر مرد اردیبهشت ماه متوجه این موضوع بشود قطعاً با فراهم کردن آسایش در خانه رگ خواب مرد اردیبهشت ماه را فراهم کرده است.

2. زن مناسب مرد اردیبهشت ماهی کیست؟
زنان خانه دار که آشپزی خوبی دارند قطعاً میتوانند همسران مناسبی برای مرد متولد اردیبهشت ماه باشند. زیبایی ظاهری آنقدرها برای مردان اردیبهشت ماه مهم نیست که خانه داری و همسر داری زنانی که انتخاب میکنند مهم است.

3. تعریف کهن الگوی مردان اردیبهشت ماه چیست؟
کهن الگوی هفائستوس که در اکثر مردان اردیبهشت ماه وجود دارد کهن الگوی کار و تلاش و مهربانی است. مردان درونگرایی که با تلاش در حرفه و پیشه ایی که انتخاب میکنند میتوانند آرامش را به خود و خانواده شان بیاورند.

نظرات کاربران:
محمد رضا
پاسخ به این نظر
1402/8/1

مرد اردیبهشتی خیلی باید خوش شانس باشی خدا یکیشو بهت بده تو کتیبه میترا یا ایین میترایسم برو تو همین گوگل راجبش سرچ کن تو کتیبه میترا که جزو اولین کتیبه های کشف شده توسط انسان هاس کشیده شده خداوند که میترا نام داشته گاو یا ثور که نماد اوردیبشت یا صورت فلکی ثور همون اوردیبهشت رو قربانی میکنه و از خونی که از گاو سرازیر میشه زمین زنده میشه و فراوونی برکت جاری میشه این واقعیته میخوای بخند یا با خرد و اگاهی راجبش تحقیق کن خوزگیش اوردیبهشت پرچم خیلی بالاس حلال اوسون

0 0
تارا
پاسخ به این نظر
1402/1/23

سلام. من ۱ سال و نیم با همسرم که اردیبهشتی بود زندگی کردم. خیلی اخلاقای بدی داشت واقعا غیرقابل تحمل بود. یه زن داییمم اردیبهشتیه و هیشکی چش دیدنشو نداره از بس این بشر سناریوهای مختلف تو ذهنش میسازه و همسرمم همینطور. هردو از نفس کشیدن آدمای اطرافشونم کینه به دل میگیرن. اشتباهات زیادی دارن اما هیچوقت عدرخواهی نمیکنن. ببخشید یجور گاو بودن و بیشعوری تو وجودشونه که فکر نکنم هرکسی بتونه تحمل کنه... فقط بفکر اهداف و کار خودشونن و هیچگونه احساس مسئولیتی نسبت به شریک زندگیشون ندارن. من قبلا به ماه تولد اعتقاد نداشتم فکر میکردم چرته اما الان ایمان دارم بهش خیلی دقت کنید.

1 0
سارا
1402/7/11

آخ گفتی ! این بیشعوری و گاو بودن وجودشون واقعا تو اکثرشون هست. یه جور محق بودن و حق به جانبی دارند! منم بعد چند ماه از این ادم جدا شدم و انقدر اثرات سو بر روحیه من داشت که تا مدت ها مریض شده بودم... من رو از یه دختر شاد و خنده رو تبدیل کرده بود به یه آدم افسرده ... سم خالص بود این آدم. خداروشکر از شرش خلاص شدم.:))))))))

0 0
آیدا
پاسخ به این نظر
1401/7/29

کسی میدونه اون مرده کیه؟عکس اول های صفحه که چشماش زرد کهرباییه،و اگه مدله پیجشو دارید؟

0 1
مریم
پاسخ به این نظر
1401/3/2

شوهرم یه اردیبهشتیه،،اینقدرغرور کاذب داره ک وقتی میدونه اشتباه ازخودشه بازم لج میکنه و کوتاه نمیاد چه برسه ب عذرخواهی !همه عمر من کوتاه اومدم تا زندگی بچرخه ،الان بعد۲۰ سال زندگی ب این نتیجه رسیدم ارزش نداره ادم همه عمرشو نقش بازی کنه یا رگ خاب طرفو بگیره و...تا خونه خراب نشه، بعضیا رو باید گذاشت و رفت

0 0
تارا
1402/1/23

خدا بهت صبر بده. من که نتونستم یه سال و نیم زندگی کردیم و جدا شدیم خیییلی اخلاقشون افتضتحه اصلا فکر نمیکنی که یه شریک زندگیه .. کینه ای شدید، خودشیفتگی، عذرخواهی نکردن موقع اشتباه، خساست، احساس زرنگی داشتن، سواستفاده های نامحسوس، فرار کردن از مسئولیت، ترش رویی و ... خصوصیات مرد و زن این ماهه.

0 0
Titi
1401/4/15

دقیقا..باید اندازه ظرفیت روحی هر کس بهش غذا داد وگرنه متوهم میشه

0 0
ف.ا
پاسخ به این نظر
1400/8/26

سلام زن ومرد اردیبهشتی عالی هستند .ماه های جور با اردیبهشت. اردیبهشتی; اذر دی تیر مرداد مهر اسفند ابان شهریور وفروردین...پرچم اردیبهشتی ها همیشه بالاست. پرازخصوصیات عالی صداقت وفاداری مهربونی صبوری ارامش عاشق موسیقی غیرتی خوش اخلاق وشوخ طبع هرچی ازخصوصیات خوبشون بگم کم گفتم...باافتخاردختر اردیبهشتی...

2 2
محسن
1401/2/24

افرین دختراردیبهشتی.درسته مابهترینیم.مرسی ازت

1 0
امین
پاسخ به این نظر
1400/6/24

مرد فقط مرد اردیبهشتی . خیلی عالی بود

2 0
نعیمه
پاسخ به این نظر
1400/5/16

من همکارم اردیبهشتی هستش..چطور میتونم اونو به طرف خودم جذب اش کنم؟ خیلی رودربایستی دارم و خیلی نمیتونم باهاش راحت صحبت کنم

1 0
Melika
پاسخ به این نظر
1400/2/5

سلام یه سوال مردان اردیبهشتی میذارن همسرشون کار کنه ؟؟؟ در محیط بیرون؟

2 4
فرشته
1400/4/3

با سلام من اردیبهشتی هستم، مردای اردیبهشتی رو خیلی خوب میشناسم اونا فرشته هستند فقط کافیه باهاشون،مهربون باشید به وجودشون افتخار کنید و با حرف های مثبت بهشون،انرژی مثبت و انگیزه بدید ، ازشون تعریف کنید و همیشه برای علایقشون،وقت بزارید و بهشون بفهمانید که شما هم به علایقش،علاقه دارید اونا شدیدا به توجه همسر نیاز دارند زن ژولیده پوش،نمیتونه همسر مناسبی باشه سعی کنید با پوشیدن لباس های زیبا و دقت در کارهای منزل و دستپخت،خوب ، پیش نوازی، قبل از خواب و محبت بهشون عشق بدید. هرگز جلوی شوهرتون،با مرد غریبه دست ندید . یا جوری رفتار نکنید که احساس کنه مردای، دیگه به شما نظر پیدا کنند سیاست داشته باشید مردای اردیبهشتی بهترینن.

4 0
مهسا
پاسخ به این نظر
1400/1/14

الان سه روره زدیم به تیپ و تاپ هم. خیلی سرسنگین شده چیکار کنم؟

1 1
محسن
1401/2/24

فقط یه راه داره.ازش عذرخواهی کن بگوحق باتوست حتی نباشه.تمومه.خودم ازاین غماشم خواهرم.بایدچندبارتکراروعذربخوای.اون ادامه میده به کارش.اردیبهشتی ام

0 0
Amir
1400/3/8

هیچوقت در اینجور مواقع کاری نکنید که همسرتون بیشتر حساس تر بشه.طوری رفتار کنید که به فکرش هستید و توجهتون بهش بیشتر شده...مرد اردیبهشتی عاشق اینه که فکر کنه اولین تکیه گاه زنشه و همسرش بجز او کسی رو نداره...بهش فرصت بدید تا براتون کوه رو جاب جا کنه...فقط ب فرصت نیاز دارن

2 1
علی بداغ آبای
پاسخ به این نظر
1400/1/6

یعنی چه که نیاز های جنسی شخس برطرف شود

3 1
بیتا
پاسخ به این نظر
1399/12/25

خیلی عالی و مفید بود خیلی ممنون

2 1
11228
پاسخ به این نظر
1399/12/18

جالبه ولی کامل نیست.سایت های دیگه کاملتره

2 1
سهیلا
پاسخ به این نظر
1399/11/25

متاسفانه من بعد دوسال خودم جداشدم ازاین آقا تعصب و غرور بیش از اندازه صبر منا گرفت

1 0
11228
1399/12/18

من اردیبهشتی هستم 20سالمه. کاملا موافقم اخلاق خودمه فقط یک چیز موافق نیستم، من اصلا علاقه‌ای به ازدواج ندارم کلا ازدواج نمیکنم

1 0
ساناز
پاسخ به این نظر
1399/6/31

این مورد رو استفاده کردم جواب داد 2. رگ خواب مردان ازدیبهشت ماه چیست؟ مرد اردیبهشت ماه رگ خواب خود را از خانه و خانواده به دست میاورد. زمانی که همسر مرد اردیبهشت ماه متوجه این موضوع بشود قطعاً با فراهم کردن آسایش در خانه رگ خواب مرد اردیبهشت ماه را فراهم کرده است.

4 2
farnoosh
پاسخ به این نظر
1398/11/3

خیلی جالب و خوب بود مطالب

2 1
فرشته
پاسخ به این نظر
1398/4/14

خیلی جالب بود و نزدیک به شخصیت نامزدم

2 0
cialis canada
پاسخ به این نظر
1398/1/8

Thank you, I have recently been looking for information approximately this subject for a while and yours is the best I have discovered till now. But, what concerning the bottom line? Are you sure concerning the source?

2 0
افزودن نظر:
captcha


تست های آنلاینتست آنلاین
آدرس مکثآدرس
تلفن مکث
رزرو آنلاین وقترزرو وقت
تماس با واتس اپواتس اپ