22006198 021

آموزش ارتباط جنسی پس از ازدواج با سکس تراپ

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(56 رای)
آموزش ارتباط جنسی پس از ازدواج با سکس تراپ

روابط جنسی پس از ازدواج مانند هر مهارت دیگری در زندگی زناشویی نیاز به شناخت و آموزش دارد. آموزش ندیدن در زمینه روابط جنسی میتواند باعث بروز بسیاری از مشلات زناشویی شود. از جمله عوارض جنسی که نیاز به درمان توسط سکس تراپ را دارد می توان به (اختلالات جنسی و انحرافات جنسی مانند؛ عورت نمایی، واژینیسموس و زودانزالی) اشاره کرد. اگر ازدواجی که در آن رابطه جنسی برقرار است، رابطه سالم و رو به رشدی نباشد دیگر مقوله های زندگی زناشویی نیز در آن به مشکل می خورد.

پیشنهاد می کنیم انجام دهید: تست آنلاین شخصیت جنسی

آموزش ارتباط جنسی پس از ازدواج با سکس تراپ

رابطه جنسی از دسته روابطی است که خود می تواند پایه و اساس دیگر اصول رابطه را مستحکم کند. در واقع زوجهایی که از رابطه جنسی خوبی برخوردارند در دیگر روابط خود اگر جایی به مشکل بخورند معمولا صرف نظر کنند و با مهربانی از سر برخی از این گونه موارد می گذرند. یادگیری ارتباط جنسی سالم می تواند توسعه فردی و آرامش را برای زوج ها به همراه داشته باشد. معمولا خانمها می توانند با مراجعه به یک سکس تراپ زن در مورد چگونگی موارد زیر صحبت کنند.

  • پورزیشن ها ارتباطی
  • دردهای واژینال
  • به اوج رساندن لذت جنسی همسر
  • راه های رسیدن به ارگاسم همزمان
  • یادگیری درک بهتر از معاشقه
  • شناخت فانتزی های همسر

رابطه جنسی یکی از ستون های روابط زناشویی است و موفقیت و احساس آرامش در این رابطه یکی از مهمترین دستاوردهای رابطه جنسی است. آگاهی داشتن در مورد مسائل جنسی باعث می شود زوجها در توهمی از یک رابطه جنسی خوب قرار نگیرند و به رشد هر چه بهتر رابطه شان فکر کنند.

پینهاد می کنیم این مقاله را بخوانید؛ چگونه ارگاسم های متعددی داشته باشم.

نشانه های زندگی جنسی سالم

ایجاد و حفظ یک زندگی جنسی خوب با شریک زندگی خود مستلزم صرف زمان و تلاش هر دوی شما است. اینها موادی هستند که می توانند به شما کمک کنند رابطه صمیمی خود را رضایت بخش نگه دارید. برخی از نشانه های ازدواج همراه با صمیمیت عبارتند از:

  • پذیرش عیوب یکدیگر
  • قرار های شبانه همراه با سرگرمی و بازیگوشی
  • عشق به یکدیگر
  • جاذبه ظاهری
  • ارتباط سازنده و معنادار
  • تمایل به وقت گذاشتن برای یکدیگر

هیچ دلیلی وجود ندارد که شما نتوانید برای چندین سال زندگی جنسی فعال و سالمی داشته باشید. استراتژی های ذکر شده در زیر را امتحان کنید تا این عناصر کلیدی را در ازدواج خود حفظ کنید.

آموزش رابطه جنسی برای هر زوجی

اگر به دنبال یادگیری آموزش جنسی برای زوج های متاهل هستید، در اینجا مقدمه ای سریع در مورد صمیمیت زناشویی و چگونگی قوی نگه داشتن میل جنسی برای کل زندگی زناشویی آورده شده است. این آموزش به شما کمک خواهد کرد که آیا نامزد کرده اید و به دنبال این هستید که اطلاعات بیشتری در مورد رابطه جنسی پس از ازدواج بدانید، یا اگر در حال حاضر متاهل هستید و احساس می کنید که شما و شریک زندگی تان به تازگی دچار کمبود میل جنسی شده اید آورده شده است.

ارتباط جنسی خوب رابطه ایی است که هر یک از زوج ها چه در زمان رابطه و چه پس از آن احساسی از هیجان، آرامش و رضایتمندی را تجربه کند. به دور از هر گونه نمایشی از شادی و راضی نگه داشتن سطحی طرف مقابل.

البته یکی از وظایف اصلی هر زوجی در رابطه جنسی از خود گذشتگی، قبول عشق و احترام طرف مقابل و قبول فانتزی های جنسی سالم فرد مقابل است. معمولا دو نفری که در ارتباط جنسی بی کیفیت قرار بگیرند پس از آن در موارد دیگر زندگی به مشکل بر می خورند. زیرا سرخوردگی، دلزدگی و سردی بین دو نفر را به وجود می آورد و یا زوج ها به سکوت و راه حل های شخصی پناه می برند و یا به بحث و گفتگوهای طولانی میکنند.

آموزش جنسی با سکس تراپ

چه کسانی باید به سکس تراپ مراجعه کنند؟

افراد با هر سن، جنسیت، مذهب یا فرهنگی ممکن است به سکس تراپ مراجعه کنند. سکس تراپی در موارد زیر لازم است:

  • افرادی که می خواهند با مسائل مربوط به هویت جنسی کنار بیایند.
  • زوج هایی که می خواهند ارتباط جنسی را بهبود ببخشند.
  • افرادی که می خواهند با بازداری جنسی مقابله کنند.
  • افرادی که از عملکرد جنسی خود ناراضی هستند.
  • افرادی که دچار انحرافات جنسی هستند.

سکس تراپی می تواند برای همه زوج ها مفید باشد و باعث بهبود ارتباط آن ها شود.

آموزش جنسی برای روانشناسان

آموزش جنسی برای روانشناسان، روانپزشکان و مشاوران توسط اساتید سکس تراپ کلینیک مکث انجام می شود. مشاوران روابط جنسی برای شناخت نیاز به آموزش جنسی توسط سکس تراپ دارند و به آن دلیل که رابطه خوب یک مهارت است، بنابراین هر مهارتی نیاز به آموزش و یادگیری دارد و این یادگیری می تواند توسط سکس تراپیست یاد گرفته شود.

در دوره های سکس تراپی و آموزش جنسی پیش از ازدواج و همچنین پس از ازدواج برای روانشناسان از جدید ترین منبع علمی استفاده می شود. که به مشکلاتی مانند کژ کاری جنسی و ملال جنسیتی پرداخته میشود.

آموزش جنسی بسته به نوع درخواست مراجعه

آموزش ارتباط جنسی بسته به نوع درخواست مراجعه و نوع مشکلاتشان در رابطه جنسی صورت میگیرد، در برخی موارد مراجع به دلیل ترس، خاطرات بد کودکی، اضطراب، تصویر ذهنی و یا اتفاقاتی از این دست به رابطه جنسی گرایش ندارد که روانشناس سکس تراپ می تواند پس از متوجه شدن این موضوع، فرد را به یک مشاور روانشناس و یا روانکاو ارجاع دهد که مراجع پس از طی دوره درمانی می تواند بهبود را تجربه کند.

مشاوره های جنسی در امر روابط زناشویی و آموزش ارتباط جنسی بسیار کاربردی عمل می کنند، زیرا گاهی تابو هایی که در امر جنسی در ذهن افراد شکل گرفته باعث روابط ناصحیح و غلط می شود. به همین دلیل مشاوران می توانند با بررسی و درمان این تابوها را شناخته، از بین برده و با تغییر نگرش ایجاد شده بتوانند سلامت را در مراجع ببینند.

نظرات کاربران:
zahra ahmadian
پاسخ به این نظر
1400/6/28

سلام میخاستم بپرسم که بعد از 18 سال زندگی و با توجه به اینکه حدود 4 سال هست من و همسرم به شدت باهم سردیم ایا مراجعه به مشاور میتونه زندگی مارو بهبود بده ؟ من 4 سال پیش مادرمو از دست دادم و افسردگی گرفتم و از همسرم دور شدم و بعد از اون دوباره نتونستیم به هم نزدیک شیم . ایا ممکنه ایشون رابطه دیگه ای پیدا کرده باشه ؟؟؟؟ ما قبل از اون دوره باهم خیلی خوب بودیم و مشکلی نداشتیم اما الان هرچقدر باهاش صحبت میکنم خیلی بهم گوش نمیده و میگه من سرم شلوغ شده فکرم درگیر کاره اما خب قبلا هم کار میکرد خیلی نگرانم که رابطه جدیدی پیدا کرده باشه نمیدونم چجوری باید این موضوعو بفهمم

0 0
افزودن نظر:
captcha


تست های آنلاینتست آنلاین
آدرس مکثآدرس
تلفن مکث
رزرو آنلاین وقترزرو وقت
تماس با واتس اپواتس اپ