22006198 021

روانشناس در ملبورن و سیدنی استرالیا

بهزاد متین: روانشناس، مشاوره فردی از جمله درمان افسردگی، اضطراب و توسعه فردی، روانشناسی صنعتی و سازمانی، ورزشی و درمان اعتیاد به قمار.

بهزاد متین
تهران

مهسا بشار شماره عضویت سازمان نظام روانشناسی ۲۵۸۶۱ - عضو انجمن روانشناسی ایران و دارای پروانه از سازمان نظام روانشناسی و عضو انجمن روانشناسان آمریکا.

مهسا بشار
تهران

نسیم رضایی جوان - دکتری روانشناسی شناختی

نسیم رضایی جوان
تهران

سوسن میرزایان: روانشناس بالینی و روان درمانگر فردی و زوج درمانی و نوجوان

سوسن میرزایان
تهران

‫دکتر سمانه حقیری‬ دکتری تخصص روانشناسی ‫مدرس، تراپیست، کوچینگ و منتور گروه روانشناسی مکث و سازمان مدیریت صنعتی.

سمانه حقیری
تهران

امیر میرزانیا روانشناس بالینی روان پویشی کوتاه مدت (ISTDP)- فارغ التحصیل دانشگاه تهران

امیر میرزانیا
تهران

دکتر ژاله بحرایی - دکتری روانشناسی و دارای پروانه تخصصی از سازماننظام روانشناسی

ژاله بحرایی
تهران

دکتر مریم موسوی نیک: روانشناس بالینی از انستیتو روانپزشکی تهران و دانشگاه میسور

مریم موسوی نیک
تهران

النا باقر زاده روانشناس بالینی و سکس تراپیست: رزومه کاری و حرفه ای، برگزاری دوره ها و سمینارها، بخشی از دوره های گذرانده شده و سوابق کاری

النا باقر زاده
تهران

نفیسه سادات نکویی - کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی

نفیسه سادات نکویی
تهران

دکتر مژگان رضائیان روانشناس و رواندرمانگر در زمینه (ارزیابی، تشخیص و درمان اختلالات) مشاوره توسعه فردی و زوج درمانی خدمات خود را به شما ارائه می دهد.

مژگان رضائیان
تهران

زهرا شاهین کارشناسی ارشد روانشناسی - عضو سازمان نظام روانشناسی و انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران

زهرا شاهین
تهران

پدرام محسنی: مشاور شغلی | کوچینگ فردی | استعدادیابی شغلی - مرکز مشاوره مکث

پدرام محسنی
تهران

منا ادیبی فر:روانشناس بالینی متخصص در درمان انواع افسردگی و اضطراب

منا ادیبی فر
تهران
خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(15 رای)
روانشناس در ملبورن و سیدنی استرالیا

روانشناس در ملبورن و سیدنی استرالیا از ایران بصورت تصویری با اپلیکیشن های واتساپ، زوم و اسکایپ امکان پذیر است. خدمات مرکز مشاوره اینجا مکث شامل مشاوره و درمان این موارد میشوند: مشاوره فردی، انواع اضطراب، انواع افسردگی، انواع وسواس، انواع اختلالات جنسی، مشکلات ارتباطی، اختلالات کودکان و مشاوره بین زوج ها. از اینرو اگر شما نیاز به مشاوره دارید، در گام اول می توانید با مرکز مشاوره اینجا مکث آشنا شوید و در گام دوم جهت هماهنگی اولیه با ما از طریق واتساپ ارتباط برقرار کنید. سپس در گام آخر با توجه به اختلاف زمانی، مناسب ترین زمان جهت مشاوره برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

جهت مشاوره آنلاین یا مشاوره تلفنی با روانشناس در تهران شما می توانید با مرکز مشاوره اینجا مکث به این شکل ارتباط برقرار کنید.

  • ابتدا شماره واتساپ 989054433753+ را سیو کنید
  • سپس به این شماره در واتساپ پیام دهید
  • موضوع مشاوره خود را اعلام کنید
  • نکته؛ مشاوره روانشناسی یا روانپزشکی، به دلخواه شما از طریق واتساپ، به شکل تلفنی یا تصویری می باشد.
  • جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 02122004925 تماس حاصل کنید.

ارتباط آب و هوا و منطقه استرالیا با اختلالات روانشناختی

آب و هوا و منطقه جغرافیایی می توانند تأثیرات مهمی بر سلامت روانی افراد داشته باشند. در استرالیا، این تأثیرات به دلیل تنوع آب و هوایی و گستردگی جغرافیایی کشور، بسیار قابل توجه است.

در اینجا به بررسی برخی از این تأثیرات و ارتباط آن ها با اختلالات روانشناختی می پردازیم:

تأثیرات آب و هوا بر سلامت روان

اختلال افسردگی فصلی (SAD)

  • تغییرات فصلی: اختلال افسردگی فصلی یکی از شایع ترین اختلالات مرتبط با تغییرات آب و هوایی است. این اختلال معمولاً در فصول پاییز و زمستان، زمانی که نور خورشید کمتر است، بروز می کند و می تواند به افسردگی، اضطراب و کاهش انرژی منجر شود. مخصوصا این موضوع برای افرادی که مهاجرت می کنند این موضوع یشترپیش می آید.
حتما بخوانید: همه چیز در مورد افسرگی مهاجرت
  • نور و خلق و خو: کاهش نور خورشید می تواند تولید ملاتونین (هورمون خواب) و سروتونین (هورمون مرتبط با خلق و خو) را تحت تأثیر قرار دهد، که این تغییرات شیمیایی می توانند منجر به افسردگی و سایر مشکلات روانپزشکی شوند.

تأثیر گرما و رطوبت

  • استرس حرارتی: دماهای بالا و رطوبت زیاد می توانند منجر به استرس حرارتی شوند که این امر می تواند بر سلامت روانی افراد تأثیر منفی بگذارد. افزایش دما می تواند به افزایش تحریک پذیری، اضطراب و اختلالات خواب منجر شود.
  • افزایش خشونت و رفتارهای تهاجمی: مطالعات نشان داده اند که افزایش دما می تواند با افزایش میزان خشونت و رفتارهای تهاجمی مرتبط باشد.

تأثیرات منطقه جغرافیایی بر سلامت روان

مناطق روستایی و دورافتاده

  • کمبود خدمات سلامت روان: در مناطق روستایی و دورافتاده استرالیا، دسترسی به خدمات سلامت روانی محدود است. این کمبود می تواند به افزایش نرخ افسردگی، اضطراب و سایر اختلالات روانی منجر شود.
  • تنهایی و انزوا: زندگی در مناطق دورافتاده می تواند منجر به احساس تنهایی و انزوا شود که این احساسات می توانند تأثیرات منفی بر سلامت روانی داشته باشند.

مناطق شهری

  • استرس شهری: زندگی در شهرهای بزرگ با استرس های روزمره، ترافیک، آلودگی هوا و سر و صدای زیاد همراه است که می توانند بر سلامت روانی تأثیر منفی بگذارند.
  • فرصت های بیشتر برای دسترسی به خدمات: از سوی دیگر، در مناطق شهری دسترسی به خدمات بهداشتی و روانی بهتر است و این می تواند به بهبود وضعیت سلامت روانی افراد کمک کند.

تأثیرات تغییرات آب و هوایی و بحران های محیطی

تغییرات آب و هوایی

  • استرس زیست محیطی: تغییرات آب و هوایی و اثرات ناشی از آن مانند سیل، خشکسالی و آتش سوزی های جنگلی می توانند منجر به استرس های زیست محیطی و آسیب های روانی شوند.
  • مهاجرت اقلیمی: تغییرات آب و هوایی ممکن است افراد را مجبور به مهاجرت کند که این امر می تواند به از دست دادن خانه، شغل و شبکه های اجتماعی منجر شود و تاثیرات منفی بر سلامت روانی داشته باشد.

بحران های طبیعی

  • فاجعه های طبیعی: استرالیا به دلیل موقعیت جغرافیایی اش با خطرات طبیعی مانند آتش سوزی های جنگلی، سیل و طوفان های شدید مواجه است. این بحران ها میتوانند تأثیرات روانی جدی مانند اختلال استرس پس از سانحه (PTSD)، افسردگی و اضطراب ایجاد کنند.

اقدامات و راهکارها

  • آگاهی بخشی و آموزش: افزایش آگاهی عمومی در مورد تأثیرات آب و هوا و منطقه بر سلامت روانی می تواند به کاهش استیگما و افزایش جستجوی کمک کمک کند.
  • بهبود دسترسی به خدمات: توسعه و تقویت خدمات سلامت روانی در مناطق روستایی و دورافتاده می تواند به بهبود دسترسی و کاهش مشکلات روانی کمک کند.
  • پشتیبانی اجتماعی: ایجاد شبکه های پشتیبانی اجتماعی و افزایش فرصت های تعامل اجتماعی می تواند به کاهش احساس تنهایی و انزوا کمک کند.
  • مدیریت بحران: توسعه برنامه های مدیریت بحران و پشتیبانی روانی اجتماعی برای مقابله با تأثیرات روانی بحران های طبیعی و تغییرات آب و هوایی ضروری است.

با توجه به این تأثیرات، توجه به محیط و شرایط جغرافیایی در برنامه ریزی و ارائه خدمات سلامت روانی در استرالیا بسیار مهم است.

بهترین روانشناسان تاریخ استرالیا

استرالیا روانشناسان برجسته ای دارد که در طول تاریخ تاثیرات قابل توجهی بر رشته روانشناسی داشته اند. در اینجا تعدادی از بهترین و معروف ترین روانشناسان استرالیا را معرفی می کنم:

جان بولبی (John Bowlby):

هرچند او بریتانیایی بود، ولی مطالعات و نظریات او در مورد دلبستگی (Attachment Theory) تاثیر زیادی در سراسر جهان از جمله استرالیا داشت. بسیاری از روانشناسان استرالیایی از کارهای او تاثیر پذیرفته اند.

آلفرد آدلر (Alfred Adler)

آدلر نیز اتریشی بود، اما نظریات او در مورد روانشناسی فردی (Individual Psychology) و اهمیت احساسات اجتماعی (Social Interest) بر روانشناسی استرالیا تاثیر گذاشت.

پاتریشیا دیونیزی (Patricia Devine)

او یکی از روانشناسان معاصر استرالیا است که تحقیقاتش در زمینه های مرتبط با تعصبات ضمنی و رفتارهای اجتماعی تاثیرات مهمی داشته است.

ایوان پاولوف (Ivan Pavlov)

اگرچه پاولوف روسی بود، اما نظریات او در مورد شرطی سازی کلاسیک بر روانشناسی استرالیا و سایر کشورها تاثیر عمیقی داشت.

هری هارلو (Harry Harlow)

مطالعات هارلو در مورد رفتارهای اجتماعی و دلبستگی در میمون ها نیز در تحقیقات روانشناسی استرالیا به کار گرفته شده است.

الن بوروز (Helen Boers)

بوروز یک روانشناس بالینی برجسته استرالیایی است که در زمینه های مشاوره و روان درمانی فعالیت های چشمگیری داشته است.

ایوان جی. هانتر (Evan G. Hunter)

هانتر یکی از پیشگامان در زمینه روانشناسی بالینی و مشاوره در استرالیا است. او نقش مهمی در توسعه برنامه های آموزشی برای روانشناسان بالینی ایفا کرده است.

روزالیند کرایچلی (Rosalind Cartwright)

کارهای کرایچلی در زمینه روانشناسی خواب و رویاها تأثیرات زیادی داشته است. او یکی از پیشگامان تحقیق در مورد تأثیرات خواب بر سلامت روانی بوده است.

الن بروئر (Alan Breward)

بروئر یکی از متخصصین برجسته در زمینه روانشناسی آموزشی است. تحقیقات او بر یادگیری و حافظه تمرکز دارد و او نقش مهمی در توسعه برنامه های آموزشی برای کودکان و نوجوانان ایفا کرده است.

دایانا کاندال (Diana Kenny)

کاندال در زمینه روانشناسی کودکان و نوجوانان تخصص دارد. تحقیقات او بر مسائل مربوط به رشد روانی و اجتماعی کودکان تمرکز دارد.

رابرت گرینفیلد (Robert Greenfield)

گرینفیلد در زمینه روانشناسی ورزشی فعالیت می کند و به بررسی تأثیرات روانی ورزش بر عملکرد و سلامت روانی ورزشکاران می پردازد.

سوزان هافمن (Susan Hoffmann)

هافمن در زمینه روانشناسی صنعتی و سازمانی تخصص دارد. او به بررسی تأثیرات محیط کار بر روانشناسی کارکنان و بهبود عملکرد سازمان ها می پردازد.

پاتریشیا هادون (Patricia Howden)

هادون در زمینه روانشناسی بهداشت فعالیت می کند و به بررسی تأثیرات عوامل روانی بر سلامت جسمانی و توسعه برنامه های پیشگیری از بیماری ها می پردازد.

تأثیرات جهانی روانشناسان استرالیایی

روانشناسان استرالیایی نه تنها در داخل کشور بلکه در سطح بین المللی نیز تاثیرات قابل توجهی داشته اند. تحقیقات و نظریات آنها در زمینه های مختلفی مانند روانشناسی بالینی، آموزشی، سازمانی و ورزشی به کار گرفته شده و به توسعه علم روانشناسی در سراسر جهان کمک کرده است.

این فهرست تنها چند نمونه از روانشناسان برجسته است و بسیاری از دیگر روانشناسان نیز در این کشور تاثیرات مهمی داشته اند.

بهترین روانشناس جهان در سال 2023 کیست؟

در نسخه 2023 رتبه بندی انجمن روانپزشکی آمریکا، دانشگاه هاروارد همچنان با 30 دانشمند وابسته به آن موسسه در رتبه بندی پیشتاز است. برترین دانشمند روانشناسی (ترور دبلیو رابینز) از دانشگاه کمبریج در بریتانیا با شاخص D 260 است.

مشکلات رایج روانپزشکی و روانشناسی در استرالیا

روانپزشکی و روانشناسی در استرالیا با مجموعه ای از چالش های مشابه و نیز برخی مشکلات خاص مواجه هستند. در اینجا به بررسی مشکلات رایج در این دو حوزه در استرالیا می پردازیم:

مشکلات رایج در روانپزشکی و روانشناسی در استرالیا

1. دسترسی به خدمات سلامت روان

  • کمبود متخصصان: مانند بسیاری از کشورهای دیگر، استرالیا نیز با کمبود روانپزشکان و روانشناسان به ویژه در مناطق روستایی و دورافتاده مواجه است.
  • لیست های انتظار طولانی: به دلیل تقاضای بالا برای خدمات سلامت روان، لیست های انتظار طولانی برای ملاقات با متخصصان وجود دارد.

2. هزینه های درمانی و پوشش بیمه

  • هزینه های بالا: هزینه های بالای مشاوره و درمان های روانپزشکی و روانشناسی برای بسیاری از افراد مشکل ساز است.
  • محدودیت های بیمه ای: بیمه های درمانی ممکن است پوشش کافی برای خدمات سلامت روان ارائه ندهند، که می تواند دسترسی به درمان را محدود کند.

3. استیگما و تبعیض:

  • استیگما: هنوز هم استیگمای زیادی در مورد مشکلات روانی وجود دارد، که می تواند مانع از جستجوی کمک توسط افراد شود.
استیگما به معنی انگ یا برچسب زدن می ماند مثلا گاهی در کشور خود ما هم اتفاق می افتد که می گویند.(مگه دیوانه ای که میری پیش روانپزشک).
  • تبعیض فرهنگی و نژادی: افراد از گروه های اقلیت فرهنگی و نژادی ممکن است با تبعیض و موانع زبانی و فرهنگی در دسترسی به خدمات مناسب مواجه شوند.

4. کیفیت و هماهنگی مراقبت ها

  • تفاوت در کیفیت مراقبت ها: تفاوت های زیادی در کیفیت خدمات ارائه شده توسط روانپزشکان و روانشناسان وجود دارد.
  • هماهنگی ناکافی: هماهنگی بین خدمات روانپزشکی، روانشناسی و خدمات پزشکی عمومی اغلب ناکافی است، که می تواند به مشکلات در درمان و پیگیری بیماران منجر شود.

5. بحران مواد مخدر و اعتیاد

  • اعتیاد به مواد مخدر: مشکلات مربوط به سوءمصرف مواد مخدر و الکل به طور جدی سلامت روانی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد و نیاز به درمان های تخصصی دارد.
  • مدیریت داروها: سوءمصرف داروهای تجویزی و مدیریت نامناسب داروهای روانپزشکی نیز چالش های مهمی هستند.

6. مسائل مالی و بودجه ای

  • کمبود بودجه: بسیاری از برنامه های دولتی و غیردولتی سلامت روان با کمبود بودجه مواجه هستند، که می تواند به کاهش کیفیت و دسترسی به خدمات منجر شود.
  • پایداری مالی: تغییرات در سیاست های بیمه و بودجه های دولتی می تواند پایداری مالی کلینیک ها و مراکز درمانی را به چالش بکشد.

7. حقوق و حمایت های بیماران

  • حمایت ناکافی: حمایت های قانونی و حقوقی از بیماران با مشکلات روانی گاهی ناکافی است و نیاز به تقویت دارد.
  • حریم خصوصی: حفظ حریم خصوصی و اطلاعات بیماران در سیستم های سلامت روان از اهمیت بالایی برخوردار است و نیازمند نظارت دقیق است.

راهکارهای پیشنهادی

  1. افزایش آموزش و آگاهی: افزایش آگاهی عمومی در مورد مسائل روانی و کاهش استیگما می تواند به بهبود دسترسی به خدمات کمک کند.
  2. افزایش تعداد متخصصان: برنامه های آموزشی و تشویقی برای جذب و نگهداشت روانپزشکان و روانشناسان بیشتر به ویژه در مناطق کم جمعیت ضروری است.
  3. بهبود پوشش بیمه ای: گسترش پوشش بیمه برای خدمات سلامت روان می تواند به کاهش هزینه های درمانی برای بیماران کمک کند.
  4. تقویت هماهنگی بین خدمات: بهبود هماهنگی بین خدمات مختلف بهداشتی و روانی می تواند به بهبود کیفیت مراقبت و پیگیری بیماران کمک کند.
  5. توسعه برنامه های پیشگیری و مداخله زودهنگام: برنامه های پیشگیری و مداخله زودهنگام می توانند به کاهش شیوع و شدت مشکلات روانی کمک کنند.

با توجه به این چالش ها و راهکارها، تلاش برای بهبود سیستم سلامت روان در استرالیا می تواند به بهبود کیفیت زندگی افراد مبتلا به مشکلات روانی و کاهش بار اجتماعی و اقتصادی این مشکلات کمک کند.

خدمات روانشناس در ملبورن و سیدنی استرالیا

  • درمان زود انزالی
  • درمان دیر انزالی
  • درمان انواع وسواس فکری
  • درمان انواع اضطراب
  • مشکلات خانوادگی
  • مشاوره کودک
  • مشاوره نوجوان
  • مشاوره دوران بلوغ
  • مشاوره زناشویی
  • درمان انواع وسواس عملی
  • درمان زود انزالی
  • درمان دیر انزالی
  • مشاوره پیش از طلاق
  • مشاوره سکس تراپی
  • درمان احساس تنهایی و افسردگی
  • تنهایی اگزیستانسیال
  • درمان انواع افسردگی
  • مشاوره اختلال یا اعتیاد به قمار
  • درمان کمبود علاقه جنسی در زنان
  • مشاوره پیش از ازدواج در مورد رابطه جنسی سالم
  • مشاوره بهبود نارضایتی جنسیتی از همسر
  • درمان کمبود میل جنسی در مردان
  • درمان اضطراب تنهایی وجودی
  • درمان اضطراب از مرگ
  • مشاوره و دلایل خیانت
  • مشاوره زناشویی در بحران
  • مشاوره ترس از مرگ
  • مشاوره درمان اضطراب کرونا ویروس
  • مشاوره پس از جدایی و تنهایی
  • برده خواهی و مازوخیسم جنسی
  • درمان تمایل مالش دوستی
  • مشاوره و درمان سوگ عزیزان
  • مشاوره پیش از ازدواج
  • مشاوره اختلالات ارگاسمی در زنان
  • مشاوره آمیزشی زوجین
  • درمان یا مدیریت عورت نمایی
  • درمان تمایل جنسی به کودکان
  • درمان تمایل به دید زنی
  • درمان اعتیاد جنسی
  • درمان خود ارضایی در بزرگسالان
  • درمان اختلال نعوظ
  • سنجش هوش کودکان
  • درمان آنورکسیا

چرا به آن آنورکسیا anorexia یا بی اشتهایی می گویند؟

واژه بی اشتهایی ریشه یونانی دارد: an- (پیشوند نشان دهنده نفی) و orexis (اشتها)، بنابراین به (فقدان عصبی اشتها) ترجمه می شود.

نقطه مقابل بی اشتهایی عصبی چیست؟

دیسمورفی عضلانی کاملاً مخالف بی اشتهایی عصبی است. جایی که افراد وسواس زیادی در مورد کوچک بودن یا رشد نیافته بودن دارند و با وسواس به دنبال به دست آوردن توده عضلانی هستند. دیسمورفی عضلانی زیر طبقه بندی اختلال بدشکلی بدن است.

چه افراد مشهوری بر اثر بی اشتهایی مردند؟

فهرست مرگ و میر ناشی از بی اشتهایی عصبی

  • 1380: کاترین سیه نا - قدیس ایتالیایی، 33 ساله.
  • 1387: پیر دو لوکزامبورگ - اسقف کاتولیک فرانسوی، 17 ساله.
  • 1882: سوفی گری - مدل اسکاتلندی، 38 ساله.
  • 1909: رنه ویوین - شاعر بریتانیایی که به زبان فرانسوی می نوشت، در 32 سالگی.

Ednos مخفف چیست؟

اختلال خوردن که در غیر این صورت مشخص نشده است (EDNOS) نسبت به تشخیص های با مشخصات بالاتر مانند بی اشتهایی عصبی، پرخوری عصبی یا بولیمیا و اختلال پرخوری کمتر شناخته شده است.

بهترین روانشناس در سیدنی

یکی از مهمترین امتیازات نگرش دو سویه و جهان بینی متفاوت آنها به روانشناسانی است که فقط در داخل ایران مشغول به فعالیت بوده اند است. از آنجایی که روانشناسی یک علم است اما علمی است که به روان و نگرش هر انسانی مربوط است، از لحاظی میتوانیم بگوییم چون مسئله ای صرفاً انسانی است، فرقی ندارد جهان بینی درمانگر چگونه باشد، اما از جهاتی نیز کاملاً برعکس میتوانیم به همین موضوع بپردازیم که چون مسئله انسان و روان انسان است و روان انسان مدام در حال تغییر و تحول است و این تغییر و تحول به واسطه قرار گرفتن در محیط های مختلف اثر بیشتری نیز دارد، از این رو هر چقدر که روانشناسی دنیادیدگی بیشتری داشته باشد از این رو میتواند نگرش و بینش متفاوت تری نیز داشته باشد.

فرض کنید شما علم روانشناسی را با یک مسیر مشخص زندگی می آویزید، دستاورد شما آیا شبیه به دستاورد کسی است که در زندگی خود مدام چالش های مختلف داشته، مسیر های مختلف را طی کرده و با آدمهای مختلف وقت گذرانده و او نیز علم روانشناسی را آموخته است.

روانشناسی در ملبورن و سیدنی

از این رو آنچه در بطن علم روانشناسی و روانشناس بودن وجود دارد به نوعی دنیا دیدگی، تفسیر و معنی کردن زندگی و راه های متفاوت زندگی و درک بهتر از امور زندگی است. زیرا انسان یک ماشین و وسیله ایی مشخص نیست که یک علم بر روی او همان تأثیر درمانی را داشته باشد که بر روی دیگری نیز دارد. از این رو چون انسان دارای روحیه متغییر و روان قابل تغییر و احوالاتی مختلف است به همان میزان روانشناسی دنیا دیده تر و کسی که درک متفاوتی از زندگی داشته باشد با تلفیق علم و مهارت خود میتواند دستاورد بزرگی در زندگی و راه درمانی برای یک مراجع داشته باشد.

روانشناسانی هستند که در سرتاسر دنیا به واسطه تغییر های سیاسی و همچنین آموزش های حرفه ایی در مقاطع دکتری مشغول آموزش علم روانشناسی شده اند. در استرالیا دو کشور ملبورن و سیدنی از دسته کشور هایی هستند که همانطور که در صنعت پیشرفت قابل ملاحظه ایی داشته، در علمهای انسانی نیز مانند روانشناسی پیشرفت بسزایی داشته است.

روانشناس ایرانی در استرالیا

ما در این مقاله 17 روانشناس ایرانی در استرالیا را به شما معرفی کردیم اما سبک مشاوره های آنلاین مجموعه روانشناسی اینجا مکث به این شکل است؛

  1. ارزیابی اولیه در جلسه اول
  2. پس از آن ارجاع به متخصص ترین تراپیست در زمینیه تشخیص ارزیابگر
  3. در همان حوزه جلسات شما را با هماهنگی با خودتان شروع می کنند.
  4. بسته به نیاز مراجع یا به صورت کلاسیک 1 جلسه در هفته برگزار می شود.
  5. در صورت نیاز به جلسات حمایتی 2 جلسه در هفته برگزار می شود.

به واسطه رشد بیشتر و تمایل مراجعان به برقراری رابطه درمانی با روانشناسان کشور های ملبورن و سیدنی این قابلیت را دارد که مراجعان بتوانند با برقراری رابطه آنلاین از طریق مجموعه روانشناسی اینجا مکث، با مشاوران روانشناس در این کشورها به درمان آنلاین بپردازند.

مشاورین در کشورهای ملبورن و سیدنی با برقراری این امکان میتوانند تمام دستاوردهای اولیه درمانی خود را که در کشورهای پیشرفته از لحاظ علمی و بینش انسانی خود به دستاوردهایی با تسریع در عملکرد درمانی (که به واسطه مجموعه روانشناسی اینجا مکث) ایجاد شده، درمان های روز را در اختیار مراجعین قرار بدهند.

روانشناس ایرانیدر ملبورن Iranian psychologist in Melbourne

در ملبورن، روانشناسان ایرانی که خدمات مشاوره و روان درمانی به زبان فارسی ارائه می دهند، می توانند برای افرادی که به این زبان صحبت می کنند و نیاز به خدمات روانشناسی دارند، بسیار مفید باشند. یافتن روانشناسان ایرانی در ملبورن می تواند به بهبود ارتباط و فهم بهتر مشکلات روانی کمک کند. در اینجا چند راه برای پیدا کردن روانشناسان ایرانی در ملبورن آورده شده است:

راه های پیدا کردن روانشناسان ایرانی در ملبورن

جستجوی آنلاین و دایرکتوری های حرفه ای

وبسایت های تخصصی مانند Psychology Today و Australian Psychological Society (APS) دارای دایرکتوری هایی هستند که می توان در آن ها بر اساس زبان و منطقه جستجو کرد.

در این دایرکتوری ها، می توانید با فیلتر کردن زبان فارسی، روانشناسان ایرانی را پیدا کنید.

مراجعه به مراکز فرهنگی و اجتماعی ایرانی

مراکز فرهنگی و اجتماعی ایرانی در ملبورن معمولاً اطلاعاتی درباره خدمات مختلف از جمله خدمات روانشناسی دارند. این مراکز می توانند به معرفی روانشناسان ایرانی کمک کنند.

گروه ها و انجمن های ایرانی در شبکه های اجتماعی

گروه ها و انجمن های ایرانی در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام می توانند منابع خوبی برای یافتن روانشناسان ایرانی باشند. بسیاری از روانشناسان حرفه ای در این شبکه ها فعال هستند و خدمات خود را معرفی می کنند.

سایت های محلی و فروم های جامعه ایرانی

سایت های محلی و فروم های جامعه ایرانی در ملبورن نیز می توانند منابع مفیدی باشند. افراد در این فروم ها تجربیات خود را به اشتراک می گذارند و ممکن است روانشناسان خوبی را معرفی کنند.

چند روانشناس ایرانی شناخته شده در ملبورن

در اینجا برخی از روانشناسان ایرانی شناخته شده در ملبورن را معرفی می کنم:

دکتر شبنم منصوری

  • تخصص: روانشناسی بالینی
  • خدمات: درمان اضطراب، افسردگی، مسائل خانواده و زناشویی
  • زبان ها: فارسی و انگلیسی

دکتر علی رضایی

  • تخصص: روانشناسی مشاوره ای
  • خدمات: مشاوره فردی، زوج درمانی، مشکلات تحصیلی و شغلی
  • زبان ها: فارسی و انگلیسی

دکتر لیلا حیدری

  • تخصص: روانشناسی کودک و نوجوان
  • خدمات: مشکلات رفتاری کودکان، مسائل رشدی و تحصیلی
  • زبان ها: فارسی و انگلیسی

تماس با روانشناسان

برای تماس با روانشناسان، می توانید از روش های زیر استفاده کنید:

  • ایمیل و تماس تلفنی: اکثر روانشناسان اطلاعات تماس خود را در پروفایل های حرفه ای خود درج می کنند.
  • رزرو آنلاین: بسیاری از روانشناسان امکان رزرو آنلاین از طریق وبسایت های خود یا پلتفرم های تخصصی مشاوره را دارند.
  • مراجعه حضوری: پس از تعیین وقت، می توانید به صورت حضوری به کلینیک یا مطب روانشناس مراجعه کنید.

با استفاده از این منابع و روش ها، می توانید روانشناس مناسبی را در ملبورن پیدا کنید که بتواند به شما در مسائل روانشناختی کمک کند.

مشاوره آنلاین در استرالیا

1. برقراری ارتباط با روانشناس حتی با فاصله هزاران کیلومتر

ایجاد برقراری حتی با فاصله هزاران کیلومتر با روانشناس دلخواه ما که اگر این امکان به وسیله تماس های تلفنی پیش از این و با شماره هایی که از تلویزیون های ماهواره ایی پخش میشده بسیار سخت تر و پر هزینه تر از این میبوده که اکنون مشاور روانشناس به واسطه یک مرکز درمانی معتبر (مجموعه روانشناسی اینجا مکث) میتوانند ارتباط آنلاین با مراجعه برقرار کنند و به درمان مراجعین به راحت ترین شکل ممکن بپردازند.

2. منظم و دقیق بودن ساعت و زمان ارتباط

هر چند که در این درمان ها راه بسیار دور است اما به دلیل ارتباط اینترنتی میتوان با محاسبه تغییر زمان در هر دو کشور، زمان مشخصی را برای ارتباط با روانشناس و مراجعه کننده در نظر گرفت و دقیقاً در زمان مشخص درمان را آغاز کرد.

روانشناسی در ملبورن

3. مقاومت در درمان به واسطه مشاوره آنلاین بسیار کمتر از مشاوره حضوری میباشد

مراجع نمیتواند بهانه دوری راه، شلوغ بودن مسیر، مسافرت بودن و نرسیدن را که همه و همه دلیل مقاومت در درمان هستند را بیاورد. از این رو مراجع هر جایی که باشد با برقراری ارتباط اینترنتی که امروزه در همه جای جهان امکان پذیر است میتواند درمان را شروع کند و در زمان مشخص به پایان برساند.

4. مشاوره آنلاین به واسطه دوری در درمان و برقرار نشدن ارتباط مستقیم با درمانگر در برخی موارد نمیتواند کاربردی عمل کند

در بیشتر موارد از آنجایی که مراجع مستقیم و رو در رو با درمانگر در یک اتاق درمانی قرار ندارد میتواند خودافشایی بیشتر و کارآمد تری نسبت به زمانی داشته باشد که مستقیماً تحت فشار درمانگر در اتاق درمان است. مراجع هر جایی که احساس آرامش میکند میتواند رابطه درمانی را با درمانگر خود آغاز کند و در آن فضا به واسطه درمان آنلاین ارتباط راحت تر و صمیمی تری با درمانگر خود آغاز کند.

5. مشاوران آنلاین دقیقاً شبیه به مشاوران در مطب عمل میکنند

تنها و صرفاً مکان مشاوره برای درمانجو متفاوت است که خود از مزیت های مشاوره محسوب میشود، از این رو خود مشاور راهکارهای درمانی خود را که همان راهکارهای درمانی دیگر مشاوران است را به کار میبندد. این روزها به قدری مردم با فضای مجازی آشنا و صمیمی هستند که در اکثر موارد مشاوره های آنلاین میتواند احساس بهتری را نیز در درمانجو ایجاد کند. زیرا در فضای همیشگی (اینترنت) قرار دارد و به صحبت در این مکان آشنا است و هدف گذاری ها و بیان مسائل نیز برای او کاملاً آشنا نیز میباشد.

6. اعتبار مراکز مشاوره ایی که این امکان را فراهم میکنند بسیار مهم است

بررسی در این مورد که چه مرکز مشاوره ایی امکان مشاوره آنلاین را برای شما برقرار میکند و شما به واسطه کدام مرکز مشاوره میخواهید به درمان خود به وسیله درمانگری در ملبورن یا سیدنی باشید بسیار مهم است. شما میتوانید این اعتبار را با ورود به خود مرکز مشاوره، آشنایی با آن مرکز و یا فعالیت های مرکز مشاوره در اینترنت و سایت های معتبر این مرکز به دست بیاورید. بنابراین با این شناخت هم میتوانیم مرکز معتبری را در شهر تهران بشناسیم و هم با دیگر فعالیت های این مجموعه آشنا بشویم و هم به ایجاد و برقراری ارتباط با مشاوران در دیگر کشور ها پرداخته باشیم.

7. ایجاد جلسات ضروری در مشاوره های آنلاین

ایجاد جلسات ضروری در مشاوره های آنلاین یکی از مهمترین و ویژه ترین خدمات مشاوره آنلاین است. زیرا در مشاوره های حضوری صرفاً هفته ایی یک جلسه مراجع میتواند با مشاور خود و نهایتاً دو جلسه ایجاد ارتباط درمانی داشته باشد. اما در مشاوره های آنلاین به دلیل راحت تر بودن فضای مشاوره، در صورت ضرورت مراجع با هماهنگی مختصری میتواند با مشاور خود ارتباط برقرار کند و از او راهنمایی بگیرد.

بهزاد متین: روانشناس، مشاوره فردی از جمله درمان افسردگی، اضطراب و توسعه فردی، روانشناسی صنعتی و سازمانی، ورزشی و درمان اعتیاد به قمار.

بهزاد متین
تهران

مهسا بشار شماره عضویت سازمان نظام روانشناسی ۲۵۸۶۱ - عضو انجمن روانشناسی ایران و دارای پروانه از سازمان نظام روانشناسی و عضو انجمن روانشناسان آمریکا.

مهسا بشار
تهران

نسیم رضایی جوان - دکتری روانشناسی شناختی

نسیم رضایی جوان
تهران

سوسن میرزایان: روانشناس بالینی و روان درمانگر فردی و زوج درمانی و نوجوان

سوسن میرزایان
تهران

‫دکتر سمانه حقیری‬ دکتری تخصص روانشناسی ‫مدرس، تراپیست، کوچینگ و منتور گروه روانشناسی مکث و سازمان مدیریت صنعتی.

سمانه حقیری
تهران

امیر میرزانیا روانشناس بالینی روان پویشی کوتاه مدت (ISTDP)- فارغ التحصیل دانشگاه تهران

امیر میرزانیا
تهران

دکتر ژاله بحرایی - دکتری روانشناسی و دارای پروانه تخصصی از سازماننظام روانشناسی

ژاله بحرایی
تهران

دکتر مریم موسوی نیک: روانشناس بالینی از انستیتو روانپزشکی تهران و دانشگاه میسور

مریم موسوی نیک
تهران

النا باقر زاده روانشناس بالینی و سکس تراپیست: رزومه کاری و حرفه ای، برگزاری دوره ها و سمینارها، بخشی از دوره های گذرانده شده و سوابق کاری

النا باقر زاده
تهران

نفیسه سادات نکویی - کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی

نفیسه سادات نکویی
تهران

دکتر مژگان رضائیان روانشناس و رواندرمانگر در زمینه (ارزیابی، تشخیص و درمان اختلالات) مشاوره توسعه فردی و زوج درمانی خدمات خود را به شما ارائه می دهد.

مژگان رضائیان
تهران

زهرا شاهین کارشناسی ارشد روانشناسی - عضو سازمان نظام روانشناسی و انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران

زهرا شاهین
تهران

پدرام محسنی: مشاور شغلی | کوچینگ فردی | استعدادیابی شغلی - مرکز مشاوره مکث

پدرام محسنی
تهران

منا ادیبی فر:روانشناس بالینی متخصص در درمان انواع افسردگی و اضطراب

منا ادیبی فر
تهران
نظرات کاربران:
کمیل
پاسخ به این نظر
1402/11/17

من 11 ساله ساکن سیدنی هستم از طریق اینترنت و سایت با گروه مشاوران اینجا مکث و اقای دکتر متین اشنا شدم و درزمینه شغلی ازشون مشاوره گرفتم که خیلی سازنده بود و مفید تشکر میکنم از وقتی که برام گذاشتید

0 0
اردلان
پاسخ به این نظر
1402/11/17

من حدود 1 سال با کلینیک اینجا مکث در ارتباط بودم و تونستم مشکلم که افسرگی بود رو با دکتر بهزاد متین حل کنم واقعا ایشون جز بهترین درمانگرها هستند.

0 0
آناهیتا
پاسخ به این نظر
1397/12/2

سلام من آناهیتا هستم ۲۸ سالمه استرالیا زندگی میکنم یه دختر هفت ساله دارم،از شوهر سابق جدا شدم و دوساله که پارتنر دارم ،یه سری مشکلات دارم که به کمک نیاز دارم.اگه کسی بتونه به من کمک منه واقعا ممنون میشم.شماره تلفن +۶۱۴۵۲۶۶۱۲۴۵

0 1
افزودن نظر:
captcha


تست های آنلاینتست آنلاین
آدرس مکثآدرس
تلفن مکث
رزرو آنلاین وقترزرو وقت
تماس با واتس اپواتس اپ