22006198 021

بهترین مرکز مشاوره کودک نیاوران

بهزاد متین: روانشناس، مشاوره فردی از جمله درمان افسردگی، اضطراب و توسعه فردی، روانشناسی صنعتی و سازمانی، روانشناس ورزشی و درمان تخصصی اعتیاد به قمار

بهزاد متین
تهران

سوسن میرزایان: روانشناس بالینی و روان درمانگر فردی و زوج درمانی و نوجوان

سوسن میرزایان
تهران

مهسا بشار شماره عضویت سازمان نظام روانشناسی ۲۵۸۶۱ - عضو انجمن روانشناسی ایران

مهسا بشار
تهران

ساراناز مقیمی - روانشناس، روان درمانگر تحلیلی یونی برای درمانی مشکلات فردی، خانواده و زوجی و همچنین آموزش مهارت های زندگی WHO

ساراناز مقیمی
تهران

دکتر ژاله بحرایی - دکتری روانشناسی و دارای پروانه تخصصی از سازماننظام روانشناسی

ژاله بحرایی
تهران

زهرا شاهین کارشناسی ارشد روانشناسی - عضو سازمان نظام روانشناسی و انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران

زهرا شاهین
تهران

دکتر لیلا رضایی - دکتری تخصصی روانشناسی سلامت دانشگاه تهران

لیلا رضایی
تهران

امیر میرزانیا روانشناس بالینی روان پویشی کوتاه مدت (ISTDP)- فارغ التحصیل دانشگاه تهران

امیر میرزانیا
تهران

نسیم رضایی جوان - دکتری روانشناسی شناختی

نسیم رضایی جوان
تهران

دکتر مریم موسوی نیک: روانشناس بالینی از انستیتو روانپزشکی تهران و دانشگاه میسور

مریم موسوی نیک
تهران

النا باقر زاده روانشناس بالینی و سکس تراپیست: رزومه کاری و حرفه ای، برگزاری دوره ها و سمینارها، بخشی از دوره های گذرانده شده و سوابق کاری

النا باقر زاده
تهران

نفیسه سادات نکویی - کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی

نفیسه سادات نکویی
تهران

‫دکتر سمانه حقیری‬ دکتری تخصص روانشناسی ‫مدرس، تراپیست، کوچینگ و منتور گروه روانشناسی مکث و سازمان مدیریت صنعتی.

سمانه حقیری
تهران

پدرام محسنی: مشاور شغلی | کوچینگ فردی | استعدادیابی شغلی - مرکز مشاوره مکث

پدرام محسنی
تهران

دکتر مژگان رضائیان روانشناس و رواندرمانگر در زمینه (ارزیابی، تشخیص و درمان اختلالات) مشاوره توسعه فردی و زوج درمانی خدمات خود را به شما ارائه می دهد.

مژگان رضائیان
تهران

منا ادیبی فر:روانشناس بالینی متخصص در درمان انواع افسردگی و اضطراب

منا ادیبی فر
تهران
خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(7 رای)
بهترین مرکز مشاوره کودک نیاوران

بهترین مرکز مشاوره کودک نیاوران مرکز مشاوره اینجا مکث می باشد. کلینیک مکث طرف قرارداد با (مهدها، مدارس، بانکها، سازمانها و بیمه ها) با داشتن تیمی باتجربه و زبده در زمینه درمان و ارتقاء کودکان شما، آماده انواع خدمات مشاوره در زمینه های ذیل می باشد. همچنین مرکز مشاوره کودک مکث دارای دو شعبه کودک در خیابان فرشته و گاندی نیز می باشد.

انواع خدمات روانشناس کودک نیاوران

  1. تقویت هوش هیجانی
  2. افزایش سرعت یادگیری
  3. بالا بردن مهارت های ادراکی
  4. کمک به درک زبان با هیپنوتراپی یا تکنیک های فرا شناخت
  5. کاهش مشکلات بیش فعالی و تکانشگری
  6. افزایش توجه و تمرکز
  7. سنجش عملی توجه و تمرکز
  8. کاهش اضطراب های جدایی
  9. بهبود مشکلات خواب
  10. درمان شب ادراری
  11. استعداد یابی کودکان با روش فرانسوی
  12. استعداد یابی نوجوانان
  13. بهبود مشکلات رفتاری
  14. سنجش هوش کودکان و نوجوانان
  15. ارتقا سطح تمرکز و بهبود حافظه
  16. آموزش فرزند پروری
  17. آموزش تربیت جنسی
  18. مشکلات جنسی در کودکان
  19. بهبود هوش هیجانی
  20. ساختن ارتباط مجدد بین کودک و والدین
  21. آموزش رفتن کودک به سرویس بهداشتی
  22. درمان اختلالات نوشتن، خواندن و محاسبه کردن
  23. تربیت جنسی اصولی

مرکز مشاوره کودک پاسداران

در مورد مرکز مشاوره کودک نیاوران مکث ممکن است گاها این سوال برای والدین پیش آید که در چه صورتی کودکشان نیازمند مشاوره گرفتن از یک مشاور روانشناس کودک هستند. یا اگر کودکی نیازمند این گروه از مشاوره ها باشد، ممکن است والدین احساس خوشایندی را تجربه نکنند. اما قطعا پس از آگاهی از مسائلی که مربوط به کودکان است، تغییراتی در تصمیماتشان انجام خواهد شد.

بهترین مرکز مشاوره کودک نیاوران

طبق پژوهشهای علمی مرکز مشاوره کودک نیاوران کودکان از زمان تولد تا پنج سالگی قطعا در رفتار و خلق و خویشان دچار تغییر و تحولات زیادی میشوند. از آنجایی که بیشترین آسیب ها در دوران کودکی مورد توجه کودک است، بنابراین تغییر خلق و خو و همچنین محافظت از روان کودک به وسیله تربیت مناسب و قرار گرفتن در محیط مناسب بسیار پراهمیت است.

تغییرات خلق و خو از تولد تا پنج سالگی

در بیشتر موارد با سوالات والدینی مواجه میشویم که مدام تکرار میکنند من از رفتار فرزندم تعجب میکنم. اما جواب والدین قطعا اینجاست که از رفتار کودک خود تعجب نکنید. کودکان در سنین یک تا یک و نیم سالگی به پرتاب کردن وسایل اطراف خود مشغول میشوند. این رفتار در کودکان کاملا غریزی و درونی است. کودک با پرت کردن وسایل اطراف خود به نوعی به بازبینی از شرایط و سنجش دست پیدا میکند. بنابراین بهتر است در این مورد آگاهانه عمل کنید و صرفا وسایل مهم و ضروری خود را در دسترس کودک قرار ندهید تا اینکه بخواهید مدام از کودک بخواهید وسیله ایی را پرت نکند و یا او را لجباز بدانید.

جیغ زدن در یک و نیم سالگی تا دو سالگی

جیغ زدن در کودکان بین این سنین امری عادی است. کودک برای ابراز خود و یا همچنین بیان خواسته خود و دسترسی به آن متوصل به جیغ زدن میشود. از کودک خود تعجب نکنید و او را پر سر و صدا و بی ملاحظه ندانید. شما در واقع با یک کودک دو سال و نیمه مواجه هستید. بهتر است بدانید کودک چه میخواهد و پیش از آنکه متوصل به جیغ زدن شود خواسته او را در حد نرمال انجام دهید. از لجاجت کردن و دادن این پیام به کودک که «جیغ زدن تو من را میترساند و هر کاری دوست داری انجام بده فقط جیغ نزن» جلوگیری کنید. مرکز مشاوره کودک نیاوران شما را به خواندن اداما این مقاله مهم دعوت می کند.

مرکز مشاوره کودک مکث

جیغ زدن در دو تا دو و نیم سالگی کودک پیش از حرف زدن

این رفتار در کودک در اکثر مواقع رفتاری غریزی است که در مرحله رشدی کودک قرار دارد. اما والدین باید مراقب باشند جیغ زدن در کودک به عنوان وسیله ایی برای نیل به خواسته شان نباشد و با آرامش اجازه دهند کودک این مرحله را پشت سر بگذارد.

دو و نیم تا سه سالگی - هویت یابی مستقل کودک

این زمان برای کودک دقیقا زمانی است که نه گفتن را از کودک بسیار میشنوید. دادن پیام منفی از طرف کودکان در این سن بیشتر به دلیل هویت یابی مستقل خود است. در واقع کودک با نه گفتن میخواهد خود و هویت خود را به عنوان یک فرد مستقل و جدا از دیگران بشناسد. به هر میزان کودک از استقلال اخلاقی و شخصیت مستقل تری برخوردار باشد قدرت نمایی او به والدین و اطرافیان و همچنین پافشاری او در انجام کارهایی که دلبخواه او است، بیشتر نیز میشود.

بنابراین بهتر است از کنترل گری در کودکان مخصوصا در این سن دست بردارید. اجازه بدهید کودک خود و استقلال خود را به عنوان یک فرد مستقل محک بزند. این زمان، هنگام مناسبی است برای آموزش و تربیت کودک و دادن پیغام های صحیح به او.

مثلا اگر کودک زمین میخورد، به جای فریاد زدن و سراسیمه به سمت کودک دویدن، از او بخواهید که از جای خود بلند شود و اگر احساس میکند به کمک نیاز دارد به او کمک کنید. سرزنش کردن و از بین بردن عزت نفس شکل گرفته پیش از دو سالگی کودک، در این سن میتواند او را فردی ترسو و پر از تردید بار آورد.

سه و نیم تا چهار و نیم سالگی - شناخت هویت جنسی کودک

شاید یکی از سخت ترین و گیج کننده ترین دوران تربیتی کودک برای والدین دوره شناخت هویت جنسی کودک برای خود کودک باشد. در این دوره کودک با آلت تناسلی خود آشنا میشود و میل زیادی به شناخت بدن خود و همچنین لمس بدن خود پیدا میکند که گاهی با خود ارضایی کودکان اشتباه گرفته میشود. برخورد والدین با کودکان در مواجه با چنین رفتاری بسیار مهم است. لطفا شوکه نشوید و از رفتار کودک خود نهراسید. این رفتار مانند غذا خوردن و یا خوابیدن در کودک غریزی است و میل به شناخت از بدن خود و احساس جنسی کودک است.

مهم ترین عکس العمل در والدین، نادیده گرفتن رفتار و تلاش برای تغییر شرایط است تا کودک به صورت ناخودآگاه از لمس خود و یا بازی جنسی منحرف شود و به سمت رفتار جدید جذب شود.

غافلگیری به وسیله والدین و یا فریاد زدن و محکوم کردن کودک باعث میشود کودک به پنهانکاری در این زمینه راقب شود و احتمال آسیب در هر رفتار پنهانکارانه ایی بسیار بیش از خواهد بود. اما این اطمینان را حاصل کنید که رفتار کودک از چهار و نیم سالگی تا پنج سالگی در این مورد نیز تغییر خواهد کرد و کودک به سمت رشد خود قدم برخواهد داشت.

آگاهی از دوره رشدی کودکان به وسیله مرکز مشاوره کودک

با اشاره به مراحل رشدی کودک از زمان تولد تا پنج سالگی این پیغام را به والدین میدهیم که ممکن است هر والدی در هر زمانی با شرایط مخصوص به خود در تربیت فرزندانش دچار ایراداتی بشود. یا سوال هایی برای او پیش آید و یا احساس کند کودک او در زمینه ایی متفاوت از دیگر کودکان عمل میکند.

مرکز مشاوره کودک مکث در پاسداران

بنابراین صراحتا بیان میکنیم که مراکز مشاوره کودک با هدف گذاری کمک به رشد و شناخت کودکان و ایجاد راهکارهایی برای تربیت مناسب کودکان به والدین کمک میکنند تا به کمک یک مشاور روانشناس متخصص کودک باری از مشکلات خانواده ها کم کنند و والدین بتوانند با مشاوره گرفتن از متخصصان قدم در راه تربیتی مناسبی برای کودکان خود بردارند.

مشاوره کودک به چه شکلی است؟

شاید این سوال در ذهن بسیاری از والدین نقش بسته باشد که یک کودک دو و یا پنج ساله چگونه میتواند از مشکلات خود حرف بزند و یا چگونه مشاور میتواند از مشکلات یک کودک زیر پنج سال آگاهی پیدا کند.

لازم است بدانید مشاوران روانشناس کودک و نوجوان در ابتدا با صحبت های والدین و آشنایی کلی با شرایط کودک میتوانند به مسئله اصلی کودک پی برند. پس از آن با انجام بازی هایی که میتواند رفتار کودک و یا میزان پرخاشگری و یا سطح اضطراب کودک را پیش بینی کند، به رفتارهای احتمالی کودک دسترسی پیدا میکنند و پس از آن با روش های درمانی قصه درمانی، بازی درمانی و شاخه هایی از رفتار درمانی، در خلق و خو و رفتار کودک تغییر ایجاد کنند. مرکز مشاوره کودک نیاوران مکث همراه با شما.

نحوه رفتار والدین در درمان کودک

همانطور که اشاره کردیم کودکان آینه تمام قد والدین خود هستند. آنها به غیر از ژنی که در هنگام تولد همراه خود دارند، این تربیت والدین و نحوه عملکرد آنها است که کودک را مضطرب و یا پرخاشگر و یا آرام و مطیع میکند. بنابراین در مشاوره های کودک در مراکز مشاوره کودک، والدین و نقش آنها و رفتار آنها نیز به وسیله مشاور کودک مورد بررسی قرار میگیرد. در مواردی نیز این احتمال داده میشود والدین خود به مشاوره روانشناسی احتیاج داشته باشند که بتوانند با حفظ آرامش خود و تغییر در رفتار خود فرزندی با روان سالمتر داشته باشند.

کلینیک روانشناسی نیاوران

کلینیک روانشناسی کودک نیاوران با این هدف که کودکان تا پیش از سه سالگی در معرض آسیب شدید روانی قرار دارند و اشراف به این نکته که کودکان آسیب دیده میتوانند یک جامعه آسیب دیده را بسازند، بنابراین سعی دارند با کمک به والدین و آگاه سازی والدین در تربیت فرزندانشان و همچنین توانمند سازی کودکان در رشد و دور ماندن از آسیب های احتمالی به دنبال کمک رسانی به والدین و دور نگه داشتن کودکان از هر نوع آسیبی هستند که بتوانند با روانی سالم احساسات خوشایندی را در زندگی خود تجربه کنند. در نظر داشته باشید تجربه و به روز بودن روانشناس کودک به شدت بر اثر بخشی فعالیت او تاثیر می گذارد به گونه ای که والدین روند پیشرفت به صورت عینی می بینند.

بهزاد متین: روانشناس، مشاوره فردی از جمله درمان افسردگی، اضطراب و توسعه فردی، روانشناسی صنعتی و سازمانی، روانشناس ورزشی و درمان تخصصی اعتیاد به قمار

بهزاد متین
تهران

سوسن میرزایان: روانشناس بالینی و روان درمانگر فردی و زوج درمانی و نوجوان

سوسن میرزایان
تهران

مهسا بشار شماره عضویت سازمان نظام روانشناسی ۲۵۸۶۱ - عضو انجمن روانشناسی ایران

مهسا بشار
تهران

ساراناز مقیمی - روانشناس، روان درمانگر تحلیلی یونی برای درمانی مشکلات فردی، خانواده و زوجی و همچنین آموزش مهارت های زندگی WHO

ساراناز مقیمی
تهران

دکتر ژاله بحرایی - دکتری روانشناسی و دارای پروانه تخصصی از سازماننظام روانشناسی

ژاله بحرایی
تهران

زهرا شاهین کارشناسی ارشد روانشناسی - عضو سازمان نظام روانشناسی و انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران

زهرا شاهین
تهران

دکتر لیلا رضایی - دکتری تخصصی روانشناسی سلامت دانشگاه تهران

لیلا رضایی
تهران

امیر میرزانیا روانشناس بالینی روان پویشی کوتاه مدت (ISTDP)- فارغ التحصیل دانشگاه تهران

امیر میرزانیا
تهران

نسیم رضایی جوان - دکتری روانشناسی شناختی

نسیم رضایی جوان
تهران

دکتر مریم موسوی نیک: روانشناس بالینی از انستیتو روانپزشکی تهران و دانشگاه میسور

مریم موسوی نیک
تهران

النا باقر زاده روانشناس بالینی و سکس تراپیست: رزومه کاری و حرفه ای، برگزاری دوره ها و سمینارها، بخشی از دوره های گذرانده شده و سوابق کاری

النا باقر زاده
تهران

نفیسه سادات نکویی - کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی

نفیسه سادات نکویی
تهران

‫دکتر سمانه حقیری‬ دکتری تخصص روانشناسی ‫مدرس، تراپیست، کوچینگ و منتور گروه روانشناسی مکث و سازمان مدیریت صنعتی.

سمانه حقیری
تهران

پدرام محسنی: مشاور شغلی | کوچینگ فردی | استعدادیابی شغلی - مرکز مشاوره مکث

پدرام محسنی
تهران

دکتر مژگان رضائیان روانشناس و رواندرمانگر در زمینه (ارزیابی، تشخیص و درمان اختلالات) مشاوره توسعه فردی و زوج درمانی خدمات خود را به شما ارائه می دهد.

مژگان رضائیان
تهران

منا ادیبی فر:روانشناس بالینی متخصص در درمان انواع افسردگی و اضطراب

منا ادیبی فر
تهران
افزودن نظر:
captcha


تست های آنلاینتست آنلاین
آدرس مکثآدرس
تلفن مکث
رزرو آنلاین وقترزرو وقت
تماس با واتس اپواتس اپ