مرکز مشاوره اینجامکث
تست آنلاین
آدرس
رزرو وقت
واتس اپ

روانکاو خوب در میرداماد کیست و چه ویژگی هایی دارد؟

اینجا مکث 950 بازدید 7 آذر 1400

انسان امروز بر خلاف گذشتگان خود پذیرفته است که سلامت روحی و روانی به اندازه سلامت جسم اهمیت دارد از این رو بسیاری از مردم در جستجوی بهترین متخصصان این امر هستند. افزایش استرس، مشکلات اقتصادی و اجتماعی، عدم آگاهی خانواده ها، کودکی مبهم همگی از عواملی هستند که می توانند سلامت روحی انسان ها را با خطر مواجه کنند. نمود این قبیل مسائل در شهرهای بزرگی همچون تهران بیشتر دیده می شود از این رو این مقاله به معرفی روانکاو خوب در میرداماد و ویژگی های آن پرداخته است.

روانکاو کیست؟

روانکاو فردی است که در حوزه روانشناسی و روانپزشکی دارای تخصص است. زیربنای فکری آن ها حاکی از آن است که تمامی بیماری های روانی به ضمیر ناخودآگاه و تعارضات موجود در آن بر می گردد به همین دلیل شیوه درمان خود را به صورت ورق زدن گذشته و بررسی عملکرد روزانه تعریف کرده اند. به بیان ساده تر روانکاو وظیفه دارد مخاطب خوبی برای تحلیل ها و نظرات بیمار باشد به گونه ای که بین احساسات، تعارضات، ایده ها، خواب یک ارتباط منسجم جهت ریشه یابی بیماری پیدا کند. تمامی این موارد به خوبی گویای این امر است که روانکاوی نیازمند تجربه و دانش کافیست به همین دلیل باید برای یافتن روانکاو خوب در میرداماد و سایر نقاط ایران زمان کافی صرف کرد.

تکنیک های روانکاوی

ویژگی های یک روانکاو خوب در تهران

بسیاری تحصیل کرده رشته های روانشناسی و مدعی تسلط به علم روانکاوی هستند اما کمتر کسی را می توان روانکاو خوب دانست. روانکاو خوب در میرداماد و یا سایر نقاط ایران علاوه بر دانش و تخصص، باید ویژگی هایی به شرح زیر داشته باشد:

تمامی موارد ذکر شده در بالا تنها بخشی از ویژگی های یک روانکاو خوب در میرداماد و سایر نقاط ایران است. با توجه به اینکه این رشته تخصصی با روح و روان انسان ها در ارتباط است مراجعه به یک مرکز معتبر باید در اولویت هر امری قرار گیرد. از این رو به تهرانی ها و شهرستانی های عزیز استفاده از خدمات درمانی مرکز مشاوره اینجا مکث توصیه می شود زیرا این مرکز با بکارگیری نیروهای متخصص و زبده فضای مناسبی را برای انواع درمان های روانی فراهم کرده است.

لطفا جهت مشاوره با شماره های زیر تماس بفرمایید:

افزودن نظر