مرکز مشاوره اینجامکث
تست آنلاین
آدرس
رزرو وقت
واتس اپ

متخصص روانشناسی بالینی در خیابان دولت

اینجا مکث 572 بازدید 19 دی 1400

یکی از تخصص های رشته روانشناسی، روانشناسی بالینی می باشد. افرادی که متخصص روانشناسی بالینی در خیابان دولت هستند، به صورت مداوم مراقب بهداشت رفتاری و روانی خانواده ها و افراد می باشند. این افراد همچنین می توانند نقش مشاور را برای گروه های آموزشی، دولتی، مردمی ایفا کنند. روانشناسی بالینی دامنه بسیار وسیعی دارد که شامل تمام سنین و سیستم های مختلف می شود.

یک متخصص در این زمینه باید از دانش های پیشرفته، آگاهی کامل داشته باشد. از مهمترین توانایی های یک متخصص میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

چرا داشتن اعتماد به نفس مهم است؟

اعتماد به نفس یعنی اعتقاد فرد نسبت به توانایی های خود که در ارتباط با لیاقت و شایستگی و خودکفایی است یعنی باور داشتن به خود بهعنوان یک فرد که منجر به احساس کلی این که « من می توانم آن را انجام دهم» می شود. اعتماد به نفس خاص موقعیت است و کلی نیست. مثلا ممکن است فردی آشپز خوبی باشد و اعتماد به نفس داشته باشد ولی نتواند شنا کند و در مورد شنا کردن اعتماد به نفس نداشته باشد. اعتماد به نفس محصول مجموعه مهارت های فرد است، یعنی توانمندی هایی که در حال حاضر می تواند نشان دهد. متخصص روانشناسی بالینی در خیابان دولت به افراد کمک می کند تا اعتماد به نفس خود را ارتقا دهند.

افرادی که اعتماد به نفس دارند توانایی های خود را می شناسند و ماهرانه رفتار می کنند، می دانند که در هر موقعیت چه رفتاری مناسب تر بوده است، قاطعیت دارند، انتقاد پذیرند و خودشان را سرزنش نمی کنند و آن گونه که هستند قبول دارند، سرزنده و پرانرژی هستند و مایلند ضعف ها و اشتباهاتشان را بشناسند.

متخصص روانشناسی بالینی در خیابان دولت چه مشکلاتی را می تواند درمان کند؟

متخصص ها در این زمینه می توانند به بهداشت رفتار و روان افراد کمک کنند و سلامت روحی آن را بهبود ببخشند. از مهمترین مشکلات و اختلالاتی که میتوان با استفاده از روانشناسی بالینی درمان کرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لطفا جهت مشاوره با شماره های زیر تماس بفرمایید:

افزودن نظر