مرکز مشاوره اینجامکث
تست آنلاین
آدرس
رزرو وقت
واتس اپ

متخصص روانشناسی بالینی در خیابان میرداماد

اینجا مکث 506 بازدید 11 آذر 1400

یکی از تخصص های رشته روانشناسی، روانشناسی بالینی می باشد. افرادی که متخصص روانشناسی بالینی در خیابان میرداماد هستند، به صورت مداوم مراقب بهداشت رفتاری و روانی خانواده ها و افراد می باشند. این افراد همچنین می توانند نقش مشاور را برای گروه های آموزشی، دولتی، مردمی ایفا کنند. روانشناسی بالینی دامنه بسیار وسیعی دارد که شامل تمام سنین و سیستم های مختلف می شود.

یک متخصص در این زمینه باید از دانش های پیشرفته، آگاهی کامل داشته باشد. از مهم ترین توانایی های یک متخصص میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

چرا تحسین و حمایت در زندگی مهم است؟

تحسین، واکنش فراتر از تصدیق یا تایید ساده و درواقع، نوعی اعلام توافق با گفتار و رفتار طرف مقابل است. برخی کلماتی که تحسین و حمایت فرد را از دیگران نشان می دهند، از جمله: خوبه، عالیه، آفرین، چه جالب، ادامه بده. تایید و تحسین، تنها از طریق کلام صورت نمی گیرند، بلکه لبخندهای گرم، سرتکان دادن های مشتاقانه و ارتباط چشمی، از بهترین روش های ابزار تایید و تحسین به حساب می آیند.

گُلدمن در تحقیقات خود (1980) نشان داد که وقتی تشویق کلامی را با ارتباط چشمی همراه می کنیم، بیشتر نشانگر علاقه ما به دیگران است؛ اما این را هم باید بگوییم که گاهی استفاده بیش از حد از نگاه یا نگاه خیره، حمل بر تهدید می شود و دیگران را ناراحت می کند.

متخصص روانشناسی بالینی چه مهارت هایی دارد؟

متخصص روانشناسی بالینی در خیابان میرداماد چه مشکلاتی را می تواند درمان کند؟

متخصص ها در این زمینه می توانند به بهداشت رفتار و روان افراد کمک کنند و سلامت روحی آن را بهبود ببخشند. از مهمترین مشکلات و اختلالاتی که میتوان با استفاده از روانشناسی بالینی درمان کرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لطفا جهت مشاوره با شماره های زیر تماس بفرمایید:

افزودن نظر