مرکز مشاوره اینجامکث
تست آنلاین
آدرس
رزرو وقت
واتس اپ

بهترین مرکز نوروفیدبک در قلهک

اینجا مکث 665 بازدید 4 دی 1400

سرعت زندگی انسان امروزه با عنایت به استفاده از تکنولوژی بسیار زیاد شده است. همین سرعت زیاد زندگی باعث افزایش استرس و اضطراب در زندگی در عصر جدید بشریت شده است. بیماری و پاندمی کرونا هم به این مشکلات دامن زده و روند آن را نیز تسریع کرده است. ولی موضوع مهمی که باید در این میان به آن توجه کنیم کاهش استرس و کمک به روند کارکرد مغز در زیر این فشارها می باشد. یکی از روش های متداول غیر تهاجمی روش نوروتراپی می باشد و یکی از بهترین مراکز تهران مرکز نوروفیدبک در قلهک و مرکز مشاوره اینجا مکث می باشد.

نوروفیدبک چیست؟

به مجموعه ای از روشهای غیر تهاجمی و کاملاً طبیعی که توسط یک سری دستگاه ها و روش های خاص از طریق دریافت امواج مغز و شرطی سازی رفتار انجام میگیرد نوروفیدبک می گویند. که این روش در مرکز مکث که این مرکز نوروفیدبک در قلهک واقع شده است قابلیت اجرا دارد.

نوروفیدبک در مرکز نوروفیدبک در قلهک به چه مواردی می تواند کمک کند؟

1. مشکل بیش فعال بودن و عدم توجه در کودکان

بیش فعال بودن کودکان که یکی از شایع ترین موارد و مشکلات خانواده ها میباشد با استفاده از این روش غیر تهاجمی تا حد قابل توجهی تلطیف شده و این روش می تواند بسیار کمک کننده باشد.

2. کاهش روند اضطراب و استرس

این روش با تحریک قسمت های خاص مغز و بهبود روند فعالیت آن باعث کاهش این روند تخریب گر شده و باعث می شود که استرس و هیجان ناشی از آن در زندگی افراد کاهش یابد.

3. افسردگی

این روش در این مرکز برای موارد افسردگی که امروزه یکی از شایع ترین موارد مشکلات روحی و روانی می باشد نیز بسیار موثر بوده و روند بسیار مثبتی را در درمان این بیماری ایجاد خواهد کرد.

4. مشکل خواب

این مورد هم یکی از مهمترین معضلات در بزرگسالان می باشد که دارای دلایل مختلفی است که این روش غیر تهاجمی و بدون دارو در مرتفع شدن این مشکل می تواند بسیار موثر باشد.

5. درمان درد های مزمن

در مرکز نوروتراپی در قلهک با این روش میتوان درد های مزمنی را که سالهاست افراد را آزار می دهد درمان کرده و یا بسیار کاهش داد. این روش با تاثیر بر قسمت های خاصی از مغز که بدون عوارض جانبی نیز می باشد باعث کاهش شدت این درد های مزمن می شود.

6. اختلال حافظه

این مورد که در گذشته بیشتر در سالمندان مشاهده میشد ولی امروزه با توجه به آلودگی هوا و استرس بیش از حد و تغذیه نامناسب در سنین پایین تر هم شایع شده است که این درمان باعث تاخیر در سرعت گسترش این بیماری و یا حتی متوقف شدن آن می شود.

لطفا جهت مشاوره با شماره های زیر تماس بفرمایید:

افزودن نظر