مرکز مشاوره اینجامکث
تست آنلاین
آدرس
رزرو وقت
واتس اپ

بهترین مشاور خانواده در میرداماد

اینجا مکث 710 بازدید 11 آذر 1400

مطمئناً همه انسان ها در طول زندگیشان دچار اضطراب، نگرانی یا اندوه می شوند که به عنوان یک شرایط سخت از آن یاد می کنند. معمولاً در این زمان شخص به کسی نیاز دارد تا بتواند او را کمک کند. پس بهتر است به مشاوره خانواده مراجعه نماید. در واقع میتوان گفت بهترین مشاوره خانواده کسی است که بتواند بین اعضای خانواده زوجین یا رابطه والدین ارتباط صحیح ایجاد کند و به آن ها کمک کند به زندگی عادی برگشته و کارهای روزانه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. در این مقاله می خواهیم در مورد بهترین مشاور خانواده در میرداماد اطلاعاتی را برای شما ارائه دهیم با ما همراه باشید.

بهترین مشاور خانواده در میرداماد چه کمکی میتواند به شما بکند؟

در هر خانواده ممکن است مشکلات خانوادگی وجود داشته باشد که اگر در ابتدا حل نشود باعث ایجاد بحران در آن خانواده می گردد و این مشکلات می تواند بر روی تمامی روابط و رفتارهای اعضای خانواده و همچنین بر روی هر چیز دیگری که مربوط به آن ها می شود تاثیر بگذارد.

در این زمان اگر احساس کردید مشکلات خانوادگی شما به حدی بزرگ شده است که نمی توانید به راحتی از پس آن بر بیاید یا آن ها را برطرف کنید بهتر است به مشاوره خانواده مراجعه کنید. بنابراین بهترین مشاور خانواده در میرداماد با توجه به شرایط خانواده، روش های مشاوره و همچنین روش های درمانی سعی در برطرف کردن مشکلات شما می کند.

اختلال سکوت انتخابی چیست؟

سکوت انتخابی یا لالی انتخابی (selective mutism) در دسته اختلالات اضطرابی قرار می گیرد. در این اختلال کودک توانایی صحبت کردن و حرف زدن را دارد اما در مکان های خاص یا کنار افراد خاص به دلیل وجود اضطراب تصمیم به صحبت نکردن می کند. در چنین مواقعی والدین باید کودک را به متخصص روانشناسی در حوزه کودک و نوجوان ارجاع دهد.

مهم ترین مسئله، تشخیص این اختلال است زیرا ممکن است این اختلال با اوتیسم یا سایر اختلالات کودکان به اشتباه گرفته شود. درمان سکوت انتخابی در کودکان بسیار مهم است زیرا می تواند بر روابط بین فردی و سایر حیطه های زندگی وی تاثیرگذار باشد لذا والدینی که کودکی با اختلال اضطرابی سکوت انتخابی دارند باید هرچه سریع تر جهت رفع مشکل و درمان این کودک قدم بردارند.

چرا مراجعه به مشاور خانواده اهمیت دارد؟

همه خانواده ها در گذر زمان با چالش ها و مشکلات زیادی روبرو می شوند. ممکن است فرزندان در سنین خاص با پدر و مادر به مشکل بخورند یا زن و شوهر نتوانند به راحتی در خانواده تعامل کنند، اختلاف ها و مشکلات هرچه که باشد نیاز است تا از ریشه و عمیق حل شود. در غیر اینصورت مشکلات هر بار در مسئله ای خاص نمود پیدا می کنند. مشاور خانواده می تواند به افراد کمک کند تا علت مشکلات را پیدا کنند و بدانند که چه اشتباهاتی از سوی اعضا رخ داده که منجر به بروز این مشکلات شده است.

برای چه مشکلاتی میتوان بهترین مشاوره خانواده در میرداماد مراجعه کرد؟

درخواست خانواده ها از بهترین مشاوره خانواده در میرداماد چیست؟

همانطور که گفته شد این مشکلات ممکن است باعث بروز بحران در خانواده گردد که یک مشاوره با تجربه می تواند با ایجاد امنیت خاطر برای تک تک اعضای خانواده باعث شود احساسات خود را بیان کنند و با پرسش های متفاوت می تواند بهترین ایده برای رفع یا حل مشکل را پیدا کند. همچنین مشاوره خانواده کمک می کند تا افراد بتوانند رابطه سالم تری با یکدیگر داشته باشند. معمولاً خانواده ها می توانند با مراجعه به بهترین مشاور خانواده در میرداماد مهارت های زیر را به دست آورند:

در واقع می توان گفت فراگیری این مهارت ها باعث می شود تا افراد بتوانند ارتباط بهتری با یکدیگر داشته و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات خود را حل کنند.

لطفا جهت مشاوره با شماره های زیر تماس بفرمایید:

افزودن نظر

نظرات کاربران

شعله
18:12 - 12 اسفند 02
برای مشکلات زناشویی میخواستم به مشاور مراجعه کنم که اینجا مکث رو پیدا کردم و خدمت اقای دکتر متین مشاوره رو شروع کردیم که خدارو شکر تابه حال نتیجه رضایت بخش بوده ممنونم از اینجا مکث و اقای دکتر متین