مرکز مشاوره اینجامکث
تست آنلاین
آدرس
رزرو وقت
واتس اپ

بهترین مشاور خانواده در شمال تهران

ساراناز مقیمی 1043 بازدید 2 بهمن 1401

مطمئناً همه افراد خانواده در طول زندگیشان دچار اضطراب، نگرانی یا اندوه می شوند که به عنوان یکی از شرایط سخت زندگی، از آن یاد میکنند. در بیشتر مواقع و در این زمان شخص به کسی نیاز دارد تا بتواند او را کمک کند. احتمالا دیده اید که در صورت باقی ماندن آن رنج و اضطراب در درون فرد عوارض جانبی به دیگر اعضای خانواده هم سرایت می کند. پس بهتر است جهت پیشگیری افراد دارای مشکلات روحی و روانی یا دچار مشکل در ارتباط های خانوادگی به بهترین مشاور خانواده در شمال تهران مراجعه نمایند. در واقع می توان گفت بهترین مشاوره خانواده کسی است که بتواند بین اعضای خانواده زوجین یا رابطه والدین ارتباط صحیح ایجاد کند و به آن ها کمک کند به زندگی عادی برگشته و کارهای روزانه خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. در این مقاله می خواهیم در مورد بهترین مشاور خانواده در مرکز مشاوره شمال تهران اطلاعاتی را برای شما ارائه دهیم با ما همراه باشید.

مشاور خانواده در شمال تهران

در هر خانواده ممکن است مشکلات خانوادگی وجود داشته باشد که اگر در ابتدا حل نشود باعث ایجاد بحران در آن خانواده می گردد و این مشکلات می تواند بر روی تمامی روابط و رفتارهای اعضای خانواده و همچنین بر روی هر چیز دیگری که مربوط به آن ها می شود تاثیر بگذارد. توجه داشته باشید که در هر مشکلی چه جسمانی و چه روحی، مزمن شدن آن کار را خراب تر می کند.

در این زمان اگر احساس کردید مشکلات خانوادگی شما به حدی بزرگ شده است که نمی توانید به راحتی از پس آن بر بیاید یا آن ها را برطرف کنید بهتر است به مشاوره خانواده مراجعه کنید. بنابراین بهترین مشاور خانواده در شمال تهران با توجه به شرایط خانواده، روش های مشاوره و همچنین روش های درمانی سعی در برطرف کردن مشکلات شما می کند.

اهمیت مراجعه به بهترین مشاور خانواده در شمال تهران

بهترین مشاور خانواده در شمال تهران طیف وسیعی از مشکلات جدی بالینی از جمله: افسردگی، مشکلات زناشویی، اضطراب، مشکلات روانشناختی فردی و مشکلات فرزندان و والدین را درمان می کند. تحقیقات نشان می دهد که زوج درمانی و خانواده درمانی برای بسیاری از مشکلات سلامت روان مانند: اسکیزوفرنی بزرگسالان، اختلالات خلقی، اعتیاد بزرگسالان به الکل و در نتیجه سندروم الکل جنینی و سوءمصرف مواد و اختلالات رفتاری کودکان به اندازه درمان های فردی و حتی بیشتر موثر است. بهترین مشاور خانواده در شمال تهران می تواند به شما کمک کند تا مشکلات خود را با بینش بهتری حل کنید.

برای چه مشکلاتی میتوان بهترین مشاوره خانواده در شمال تهران مراجعه کرد؟

درخواست خانواده ها از بهترین مشاوره خانواده در شمال تهران چیست؟

همانطور که گفته شد این مشکلات ممکن است باعث بروز بحران در خانواده گردد که یک مشاوره با تجربه می تواند با ایجاد امنیت خاطر برای تک تک اعضای خانواده باعث شود احساسات خود را بیان کنند و با پرسش های متفاوت می تواند بهترین ایده برای رفع یا حل مشکل را پیدا کند. همچنین مشاوره خانواده کمک می کند تا افراد بتوانند رابطه سالم تری با یکدیگر داشته باشند. معمولاً خانواده ها می توانند با مراجعه به بهترین مشاور خانواده در شمال تهران مهارت های زیر را به دست آورند.

مهارت های مورد نیاز در زوجین و فرزندان

در واقع می توان گفت فراگیری این مهارت ها باعث می شود تا افراد بتوانند ارتباط بهتری با یکدیگر داشته و در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات خود را حل کنند.

5 نوع روش درمانی موثر در خانواده درمانی چیست؟

رویکردهای روان درمانی به پنج دسته کلی تقسیم می شوند:

خانواده درمانی برای کدام گروه موثرتر است؟

خانواده درمانی چه کمکی می تواند داشته باشد

3 هدف خانواده درمانی چیست؟

اهداف خانواده درمانی

ایجاد و حفظ مرزهای سالم. انسجام و ارتباطات را تسهیل کنید. ترویج حل مسئله با درک بهتر پویایی خانواده.

چرا CBT برای خانواده درمانی خوب است؟

درمان شناختی رفتاری تاکید زیادی بر طرحواره یا آنچه که به عنوان "باورهای اصلی" شناخته می شود، دارد. هدف اصلی این رویکرد کمک به اعضای خانواده است که تحریفات در تفکر خود را بر اساس اطلاعات نادرست تشخیص دهند و تفکر خود را بازسازی کنند و رفتار خود را به منظور بهبود وضعیت خود اصلاح کنند.

خانواده درمانی چگونه موثر است؟

خانواده درمانی می تواند به بهبود و بهبودی کلی خانواده کمک کند. این می تواند به همه اعضای خانواده کمک کند تا با تغییر فرد در حال بهبود، تغییرات مثبت و خاص ایجاد کنند. این تغییرات می تواند به همه اعضای خانواده کمک کند تا از آسیب های ناشی از بیماری روانی یا اعتیاد بهبود یابند.

8 مرحله فرآیند مشاوره خانواده چیست؟

مراحل فرآیند مشاوره:

لطفا جهت مشاوره با شماره های زیر تماس بفرمایید:

افزودن نظر