22006198 021

سکس تراپیست جنوب تهران (درمان اختلالات جنسی)

خیلی بد بد متوسط خوب عالی
(22 رای)
سکس تراپیست جنوب تهران (درمان اختلالات جنسی)

سکس تراپیست جنوب تهران (درمان اختلالات جنسی) در زمینه مشاوره جنسی، اختلالات جنسی و انحرافات جنسی راهکارهایی را در اینجا به شما خواهند داد. پیش از آن جهت تعیین وقت با سکس تراپیست جنوب تهران می توانید با مرکز مشاوره اینجا مکث تماس حاصل کنید. خدماتی در زمینه زود انزالی، دیر انزالی، درمان واژینیسموس و بسیار از اختلال ها و انحراف های دیگر در کنار شما است. همچنین انواع خدمات و درمان های سکس تراپیست و روانشناس بالینی را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

پیشنهاد می کنیم انجام دهید: تست آنلاین شخصیت جنسی

مشکلات جنسی از آنجایی که در دوره های آموزشی به شمار بسیار محدودی از روانشناسان آموزش داده می شود. به همین دلیل تعداد سکس تراپیست حرفه ای در سطح کشور بسیار کم است. لازم به ذکر است درمان های اختلالات جنسی در بیشتر موارد نیازمند یک کار تیمی همراه با روانشناس و روانپزشک است. این تیم نفراتی همچون نوروتراپیست، روانشناس بالینی، روانپزشک و روانسنج را نیز می تواند شامل شود.

سکس تراپیست جنوب تهران (درمان اختلالات جنسی)

  1. زوج درمانی
  2. درمان کمبود علاقه جنسی در زنان
  3. درمان کمبود میل جنسی در مردان
  4. درمان زود انزالی
  5. درمان دیر انزالی
  6. درمان واژینیسموس
  7. مشاوه اختلالات ارگاسمی در زنان
  8. مشاوره آمیزشی زوجین
  9. مشاوره بر طرف کردن مقاربت دردناک (دیسپارونیا)
  10. مشاوره و درمان انواع اختلالات جنسی
  11. اعتیاد جنسی
  12. مشاوره پیش از ازدواج در مورد رابطه جنسی سالم
  13. مشاوره بهبود نارضایتی جنسیتی از همسر
  14. مشاوره علت نارضایتی از اندام همسر
  15. خود ارضایی در کودکان

جدول شیوع اعمال پارافیلیک در بیماران دچار پارافیلیا

جدول شیوع پارافیلیک

سکس تراپیست جنوب تهران (درمان اختلالات جنسی) در مورد مشاوره جنسی، اختلالات جنسی و انحرافات جنسی راهکارهایی را در اینجا به شما خواهند داد. از مقوله های قابل پرسش امروزی میباشد. از آنجایی که تفکر نابجای سوال کردن در مورد رابطه جنسی، امروزه در حال از بین رفتن است و به گونه ایی اشتباه و غلط افراد همیشه درگیر احساس گناه و شرم از سوال کردن در مورد سکس و روابط جنسی نمی باشند، از اینرو سوال در مورد سکس و مشاوره سکس تراپ رو به افرایش است. یکی از مهم ترین راه های جلوگیری از خطای جنسی و اختلالات جنسی، شناخت مسائل جنسی و آگاهی به آن هاست.

اینکه چه رفتارهایی جنسی محسوب می شوند، چه رفتارهایی اختلال جنسی هستند و چه رفتارهایی آمیزش عاطفی جنسی هستند. یا اینکه کدامشان غلط، آسیب رسان و پر خطر هستند و کدامشان درست، نشانه سلامت روانی و جنسی هر انسانی می تواند باشد.

مسائل جنسی و صحبت درباره آن ها به دلیل آنکه در خانه، مدرسه و محیط هایی که باید در مورد آن ها آموزش می دیدیم، تابو محسوب شده و در سکوت و خفاء هر کسی به میزان فهم خودش، وارد روابط جنسی می شود؛ بنابراین بیشترین میزان دغدغه، اضطراب و آسیب را به دنبال دارد.

نکته مهم سکس تراپیست جنوب تهران (درمان اختلالات جنسی) در مورد مشاوره جنسی، اختلالات جنسی و انحرافات جنسی راهکارهایی را در اینجا به شما خواهند داد. این است که امروزه ما متخصصانی داریم که علم آنها در مورد مسائل جنسی، پاسخ دادن به سوال های جنسی، و آموزش مهارت های جنسی و شناخت آسیب ها و اختلالات جنسی است (سکس تراپ).

این افراد متخصص روانشناس با گرایش سکس تراپی یا درمان جنسی، می توانند در هر حوزه ایی که مربوط به جنس و نیازهای جنسی است، به افرادی که نیازمند آموزش و دانستن و تربیت مسائل جنسی هستند، کمک کنند.

تابو بودن مسائل جنسی

پیش از همه این موارد باید بدانیم تابو بودن و زشت و قبیح دانستن مسائل جنسی و صحبت درباره آنها، افراد بسیاری و از جمله خود و جامعه را متضرر میکند.

هر چقدر فردی در مورد مسائل جنسی اطلاعات بیشتری داشته باشد، احتمال آسیب برای او و به همین منوال جامعه او کمتر است.

مشاوران سکس تراپی، اشخاصی هستند که میتوان از طریق مشاوره تلفنی (مشاوران مرد و زن) در مورد مسائل جنسی از آنان سوال کرد و مشکلات را حل نمود.

صحبت در مورد روابط

امروزه هر فردی میتواند به راحتی در مورد روابط خود و احساساتش اطلاعات کسب کند و بداند در چه مواردی درست و یا غلط عمل می کند. اگر فردی همیشه ذهنش درگیر روابط جنسی است و احساس میکند چیزی در این بین کم یا زیاد است، دیگر مانند گذشته نیازمند پنهان کاری و خجالت و شرم نیست.

بهزاد متین، سکس تراپیست خوب در جنوب تهران معتقد است «اختلالات جنسی امروزه یکی از شایع ترین معضلات مسائل جنسی است که ریشه در ناآگاهی و ترس از گفتن دارد».

مزایای مراجعه به سکس تراپیست

  • نگرانی درباره مسائل جنسی را برطرف می کند.
  • اختلالات جنسی مانند زود انزالی یا واژینیسموس را درمان می کند.
  • مشکل در رسیدن به ارگاسم یا برانگیختگی جنسی را برطرف می کند.
  • کیفیت رابطه جنسی را بیشتر می کند.
  • برای زوج ها مشخص می کند که دقیقا می خواهند چه کاری را انجام دهند.
  • صمیمیت و رضایت را در رابطه عاطفی زیاد می کند.

سکس تراپیست جنوب تهران می تواند به شما برای رسیدن به یک رابطه جنسی و عاطفی ایده آل کمک کند.

نقش آموزش مسائل جنسی در روابط زناشویی

پس از ازدواج نیز میتوان مسئله خود را با یک مشاور روانشناس سکس تراپ مطرح کرد. مسئله سکس در کشور ما همیشه مسئله ای بوده که هر کسی در آن پیش از ازدواج، با اطلاعات کمی از مادر و یا پدر، دوست و آشنا و پس از ازدواج به گفته ها و یا شنیده های خود از آن افراد اتکا می کند؛ واضح است که بدانیم افراد زیادی پیش از این با کسب چنین اطلاعات و پیش زمینه ذهنی در روابط جنسی خود بصورت مدام در حال اشتباه کردن و خطا بوده اند.

زوجی که نمی توانند با یکدیگر رابطه جنسی خوبی برقرار کنند، به مرور به سردی و جدایی از یکدیگر می رسند اما اگر همین زوج با شناخت خود، بدنشان و مسائل جنسی که میتواند ارتباط همسری این دو را استحکام بخشد، آشنا شوند، میتوانند از زندگی در کنار یکدیگر لذت بیشتری برده و رابطه شان را انسجام بخشند.

جنبه غریزی ارتباط جنسی

گفته های دیگران و شنیده های نصفه و نیمه ما در رابطه بسیار مهم زناشویی و سکس نمی تواند اثرگذاری مطلوب را داشته باشد. به غیر از جنبه غریزی سکس و برقراری رابطه، همه افراد اشتباهاتی در این رابطه را از سر نا آکاهی دارند و انجام میدهند. در ساده ترین حالت می توانیم افرادی را مثال زنیم که نمیدانند چگونه می توانند بهتر و بیشتر لذت برند و از بیان آن خود را شرمگین ندانند و یا چگونه میتوانند رابطه سالمی را برقرار کنند و اگر در رابطه فردی ناخشنود است دلایل آن بررسی شود تا بتوانند رابطه بهتری را ایجاد کنند.

یکی از دلایل مهم طلاق

یکی از دلایل مهم طلاق در کشور، مسئله جنسی و سکس است؛ زیرا افراد به دلیل ناآگاهی نمی توانند رابطه سالم و شادی را برقرار کنند و مدام در شرمی به سر میبرند که نمیتواند آنها را از بند تفکرات اخلاقی غلط نجات دهد. بنابراین ایجاد نشدن یک رابطه جنسی سالم باعث می شود زن و مرد نتوانند و نخواهند با یکدیگر در صلح باشند و اتفاقات ناخوشایند دیگری مدام ظهور پیدا می کنند.

شناخت مسائل جنسی

یکی از مهم ترین راه های جلوگیری از خطای جنسی و اختلالات جنسی، شناخت مسائل جنسی و آگاهی به آنهاست. این که چه رفتارهایی جنسی مخرب محسوب میشوند، چه رفتارهایی اختلال جنسی هستند و چه رفتارهایی آمیزش عاطفی جنسی هستند و یا حتی اینکه کدامشان غلط، آسیب رسان و پر خطر هستند و کدامشان درست و نشانه سلامت روانی و جنسی هر انسانی می تواند باشد. مسائل جنسی و صحبت درباره آنها به دلیل آنکه در خانه، مدرسه و محیط هایی که باید در مورد آن ها آموزش وجود داشته باشد، تابو محسوب می شده و در سکوت و خفا، هر کسی به میزان فهم خود وارد روابط جنسی شده، بنابراین بیشترین میزان دغدغه، اضطراب و آسیب را به دنبال دارد.

سکس تراپیست خوب و روانشناس بالینی

نکته مهم سکس تراپیست خوب در جنوب تهران (روانشناس بالینی) این است که نمونه درمانهای موفق زیاد داشتند. چه در مورد اختلالات جنسی چه در مورد انحرافات جنسی. امروزه، متخصصانی داریم که علم آنها در مورد مسائل جنسی، پاسخ دادن به سوال های جنسی، و آموزش مهارت های جنسی، و شناخت آسیب ها و اختلالات جنسی به صورت تخصصی است. متخصص روانشناس با گرایش سکس تراپی، یا درمان جنسی، می توانند در هر حوزه ایی که مربوط به جنسی و نیازهای جنسی است، به افرادی که نیازمند آموزش و دانشتن و تربیت مسائل جنسی هستند کمک کنند.

رزومه کاری و حرفه ای

  • عضو انجمن روانشناسی
  • عضو سازمان تئوری انتخاب در موسسه ویلیام گلاسر
  • سکس تراپیست
  • خانواده درمانگر
  • زوج درمانگر
  • بهبود روابط بین فردی
  • درمان آسیبهای خیانت
  • مشاور پیش از ازدواج
  • مشاور پیش از طلاق
  • سابقه 15 ساله در زوج درمانی و سکس تراپی

برگزار کننده دوره ها و سمینارهای

  • رمز و رازهای وفاداری
  • رهایی از باجگیری عاطفی
  • سیاستهای جذاب زنانه
  • زنان و معجزه اعتماد به نفس
  • مدیریت گفتگو در روابط
  • روابط خاص زناشویی
  • آموزش والدین برای ارتقا هوش هیجانی کودکان
  • پایان نامه برتر (بررسی رابطه رضایت جنسی، تعهد و رضایت زناشویی)
  • (رابطه نوع فرزند پروری والدین و اعتماد به نفس در کودکان)

بخشی از دوره های گذرانده شده

  • باجگیری عاطفی
  • دوره های نظریه انتخاب با تدریس استاد دکتر علی صاحبی
  • اینیاگرام (تیپ شناسی شخصیت)
  • رنگ درمانی
  • افسردگی و درمان آن
  • خانواده درمانی
  • تربیت جنسی کودکان
  • شناخت اختلالات و انحرافات جنسی
  • طرحوار درمانی

سکس تراپیست

آسیب در نگرفتن مشاوره از سکس تراپ

پیش از همه این موارد باید بدانیم، تابو بودن و زشت و قبیح دانستن مسائل جنسی و صحبت نکردن درباره آنها افراد بسیاری و از جمله خودمان و جامعه را متضرر میکند. هر چقدر هر فردی در مورد مسائل جنسی اطلاعات بیش تری داشته باشد، احتمال آسیب برای او و به همین منوال جامعه او کم تر است. مشاوران سکس تراپی هستند که میتوان از طریق مشاوره تلفنی(مشاوران مرد، و زن) در مورد این مسائل نیز ازشان سوال کرد و مشکلاتمان را حل کنیم.

خانم النا باقر زاده سکس تراپیست خوب در جنوب تهران معتقد است؛ اختلالات جنسی امروزه یکی از شایع ترین معضلات مسائل جنسی است، که ریشه در ناآگاهی، و ترس از گفتن دارد.

مثلا زوجی که نمیتوانند با یکدیگر رابطه جنسی خوبی برقرار کنند، به مرور به سردی و جدایی از یکدیگر می رسند، اما اگر همین زوج با شناخت خودشان، بدنشان، و مسائل جنسی که میتواند ارتباط همسری این دو را استحکام ببخشد آشنا بشوند می توانند از زندگی در کنار یکدیگر لذت بیش تری ببرند و رابطه شان را انسجام ببخشند.

آگاهی از نوع لذت بردن از رابطه با همسر خود، خجالت نکشیدن از خودمان، بدنمان و دانستن آنچه که می تواند ایرادات ما را در این مسائل بشناسد و بررسی کند و پس از آن راهکار درستی را در جلوی پای ما قرار بدهد، به وسیله یک مشاوره سکس تراپ و یا مشاوره مسائل جنسی به دست می آید. امروزه هر مرکز مشاوره ایی که مشاوره فردی و یا ازدواج و پیش از آن را ارائه میدهد، مشاوران سکس تراپی هم دارد که می توانند در این حوزه به افرادی که نیازمند کمک هستند راهنمایی برسانند. بنابراین، باید بدانیم، مسائل جنسی و دانستن در مورد آنها نه تنها هراس ندارد بلکه احتمال آسیب را برای هر فردی و همچنین یک جامعه پایی می آورد. و هر چقدر این احتمال آسیب کم تر باشد، دنیای کم خطر تر، روان سالم تر و احساس خوشایندتری را تجربه می کنیم.

نظرات کاربران:
شیده
پاسخ به این نظر
1402/10/30

من 32 سالمه و مدت 2ساله که کاملا به سکس بی میل شدم اصلا علاقه ای به سکس ندارم و همسرم ازاین موضوع خیلی ناراحته نمیدونم باید چطور به خودم کمک کنم لطفا کمی من و راهنمایی کنید

0 0
افاق
پاسخ به این نظر
1402/10/27

من 8 ساله ازدواج کردم و همیشه همه چیز دررابطه ما خوب بوده اما الان نزدیکه سه ساله خیلی سرد شده و خودش هم ناراحته دراین مورد با اصرارمن پذیرفته که بریم پیش سکستراپیست اما ما منطقه جنوب تهران هستیم میشه این منطقه یه سکستراپ خوب به ما معرفی کنید ممنونم

0 0
فرید
پاسخ به این نظر
1402/10/24

من سه ساله ازدواج کردم و با همسرم مدتیه درباره مسایل جنسی مشکل داریم به پزشک مراجعه کردیم ارجاع دادن به سکستراپ میشه فرد با تجربه در جنوب تهران بهم معرفی کنید؟

0 0
نازنین م
پاسخ به این نظر
1402/10/19

سلام من 23 سالمه و دو ماهه ازواج کردم و در تمام این مدت عقد و ازدواج که تقریبا 3 سال شده نتونستم رابطه جنسی رو تجربه کنم چون که مشکل واژینیسموس دارم با تراپی رفتن حل میشه ؟خودم فقط باید بیام یا با همسرم؟

0 0
مریم
پاسخ به این نظر
1398/4/18

سلام 25 ساله هستم و یکساله ازدواج کردم بعد ازچندماه از ازدواج با همسرم دچار مشکل زناشویی شدم .همسرم با دیدن فیلمهای پورن از من میخواست مثل بازیگرای پورن عمل کنم و وقتی مقاومت میکردم به زور مجبورم میکرد حالا بعد از این مدت به همسرم و سکس نه تنها حسی ندارم بلکه حتی از نگاه کردن به همسرم هم بدم میاد.لطفا راهنماییم کنید

4 0
افزودن نظر:
captcha


تست های آنلاینتست آنلاین
آدرس مکثآدرس
تلفن مکث
رزرو آنلاین وقترزرو وقت
تماس با واتس اپواتس اپ